CONTAGIOUS
STARTER
5. března 2020 Praha
Pět hodin nejčerstvější inspirace, insightů a inovací. Pro marketéry, plánovače, kreativce a marketingové stratégy, kteří chtějí vyhrávat i v roce 2020. Zhuštěně a z celého světa.
V průběhu odpoledne se vás inspirují úspěšné kampaně, které loni zazářily. Například: Ruavieja, John Lewis, Gazeta.pl (Agota SA) a řady dalších. Autoři vás zavedou do zákulisí vzniku kampaní, které sbíraly ocenění, oslovily miliony lidí a pochopitelně skvěle fungovaly.
Ale nejen kampaněmi jsou živi marketéři, marketérky a lidi z reklamního byznysu vůbec. David Navrátil z České spořitelny se zamyslí nad rokem 2020 i nad celou třetí dekádou 21. století, Vojtěch Prokeš z Behavia zase ukáže, zda se tu a tam utnou i kati z Katovny. A tím výčet nekončí – další esa hodláme z rukávu tahat postupně.
Přijďte, pokud vás zajímají novinky v přístupech ke komerční kreativitě, pokud se chcete podívat do útrob některých nejúspěšnějších marketingových iniciativ a zjistit, co stojí za jejich úspěchem.
Začínáme ve 13:00.
S kým se potkáte /

Head of Trends, Contagious London, Velká Británie
Katrina je jednou z nejvýraznějších konzultantek londýnské kanceláře Contagious. Pracovala pro BBC Worldwide, Universal Music, Louis Vuitton nebo Diageo. Její články najdete v Contagious Magazine a průběžně přispívá také na blog News & Views.

Senior Strategy Planner, adam&eve DDB London, Velká Británie
Podílí se na veškeré reklamní komunikaci britské sítě obchodních domů John Lewis. Ať už se jednalo o vánoční kampaň, kde hlavní roli ztvárnil Elton John, nebo o tu poslední, při které si přišli na své milovníci animace a roztomilých draků.

Head of Art, Leo Burnett Madrid, Španělsko
Juan představí kampaně pro likér Ruavieja, který svou komunikací už třetí rok nabádá lidi, aby spolu trávili více času. Sází na „aha moment“, mobilizuje a rozhodně není to jen marketingový bullshit.

Senior Editor kultura.gazeta.pl, Agora SA, Polsko
Špetka odvahy a hrst pozitivního šílenství, to je kampaň The Last Ever Issue v kostce. Porotu na Cannes Lions 2019 dostala, dostane i vás?

marketing director Agora SA, Polsko
Nebál se zatnout tipec něčemu, co spělo ke konci a přidal hlubší smysl. Michał věděl, jak se v roli marketingového ředitele rozhodnout pro správnou věc.

assoc. Creative Director at Geometry Prague, Česká Republika
Keep it simple & smart. Kde je pozornost cílové skupiny, jakou hodnotu můžeme přidat a jak správně napojit značku? Odpovědi v sobě skrývá kampaň Spotiwear pro sportovní značku Salming.

Hlavní ekonom, Česká spořitelna, Česká Republika
Analýzy, analýzy a navrch ještě trocha čísel, grafů a tabulek. Snaze o porozumění souvislostem a trendům zasvětil David celý profesní život – nejdříve v České národní bance a poté dlouhá léta v České spořitelně. Jeho vhledy a názory proto nebývají tak docela od věci.

Co-founder & Research Director, Behavio Labs, Česká Republika
Reklamní katovnu Médiáře znají v oboru všichni. Přemýšlíme ale někdy nad tím, jak relevantní jejich názory a komentáře jsou? Podíváme se na trojici kampaní z první desítky nejlépe hodnocených českých reklamních kampaní a zeptáme se: Utnou se i kati z Katovny?
KDE SE UVIDÍME?
Sacre Coeur
Holečkova 31 150 00 Praha 5 Smíchov
tram: Švandovo divadlo
bus: Kobrova
metro: Anděl
parkování: OC Nový Smíchov

O ČEM BUDE ŘEČ
13:00 - 13:15
Opening
13:15 - 13:45
Katrina Dodd: Consumption Crisis
13:50 - 14:20
Juan Frias: Ruavieja
14:25 - 15:00
Marzena Szkolak, Michał Rutkowski: Last Ever Issue
15:00 - 15:30
David Navrátil: Třetí dekáda 21. století
15:30 - 16:00
Coffee Break
16:00 - 16:25
Katrina Dodd: Digital Reboot
16:25 - 16:55
Charlotte Wood: vánoční kampaně John Lewis & Partners
17:00 - 17:30
Lluis Rotger: Spotiwear
17:30 - 18:00
Vojtěch Prokeš: Utnou se i kati z Katovny?
18:00
Afterparty a networking