Inspirace Contagious I/O je zkratkou k efektivnějšímu marketingu

Contagious I/O, seznamte se 

Náš nástroj podporuje tvůrčí a strategické myšlení, pomáhá vám připravovat efektivnější briefy, vyvíjet přesvědčivější strategie a inspirovat vaše týmy.

Inspirujeme k výjimečnému marketingu 

Contagious I/O je zdrojem inspirace. Plníme ji tou nejlepší komerční kreativitou a informacemi o nových, nejdůležitějších technologiích z celého světa. Učte se od nejlepších.

Objevte nejvlivnější trendy a insighty  

O nejlepším světovém marketingu nejen informujeme, odhalujeme také strategie, kontext a výsledky, jež za nejlepšími kampaněmi stojí. Poučení můžete využít při svých vlastních kampaních.

Šetřete čas a úsilí 

Contagious I/O je zkratkou k efektivnějším kampaním. Vyhledávejte a filtrujte obsah podle byznysového cíle, produktového sektoru, demografie cílové skupiny a kanálů, jichž chcete použít, a jednoduše získejte případové studie, které právě potřebujete.

Členství v Contagious pomáhá týmům učit se od nejlepších světových kreativců a stratégů 

Staňte se členem

Contagious Magazine 

V branži, kde lze často jen těžko oddělit signál od šumu, nabízí Contagious Magazine každého čtvrt roku orientaci a hodnocení nejdůležitějších trendů, které hýbou marketingem, technologiemi a komerční kreativitou.

Aktuální číslo 

Číslo #66

Číslo #66

Toto čtvrtletí Contagious magazín analyzuje cestu, kterou likér Baileys Irish Cream urazil z propasti klesajících prodejů. Podařilo se mu to díky repositioningu a modelu nepřetržité komunikace. V druhém Brand Spotlightu odhalujeme, jak australská pojišťovna NRMA zachránila svůj podíl na trhu a rozšířila klientskou základnu díky vytvoření platformy vhodné pro kampaně napěchované emocemi.

Pro čtenáře z řad kreativců jsme přiměli zakladatele Uncommon Creative Studia, aby odhalili tajemství svého úspěchu a neunikl nám ani kreativní marketingový ředitel Burger Kingu Fernando Machado, který nám prozradil, jak se Moldy Whopper promítl do prodejů.

A společně s naším výběrem příkladů nejlepší světové kreativity a strategie jsme zjistili, jak se Gymshark proměnil ze studentského povyražení na značku v hodnotě jedné miliardy dolarů. Pátrali jsme i po tom, proč rok byl rok 2020 zásadním bodem zlomu, který odhalil značné rezervy značek v online prostředí. A připravili jsme také přehled nejnovějších produktů, projektů a iniciativ, které se snaží řešit klimatickou krizi.

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #65

Číslo #65

Číslo #64

Číslo #64

Číslo #63

Číslo #63

Číslo #62

Číslo #62

Číslo #61

Číslo #61

Číslo #60

Číslo #60

Číslo #59

Číslo #59

Číslo #58

Číslo #58

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48