Inspirace Contagious I/O je zkratkou k efektivnějšímu marketingu

Contagious I/O, seznamte se 

Náš nástroj podporuje tvůrčí a strategické myšlení, pomáhá vám připravovat efektivnější briefy, vyvíjet přesvědčivější strategie a inspirovat vaše týmy.

Inspirujeme k výjimečnému marketingu 

Contagious I/O je zdrojem inspirace. Plníme ji tou nejlepší komerční kreativitou a informacemi o nových, nejdůležitějších technologiích z celého světa. Učte se od nejlepších.

Objevte nejvlivnější trendy a insighty  

O nejlepším světovém marketingu nejen informujeme, odhalujeme také strategie, kontext a výsledky, jež za nejlepšími kampaněmi stojí. Poučení můžete využít při svých vlastních kampaních.

Šetřete čas a úsilí 

Contagious I/O je zkratkou k efektivnějším kampaním. Vyhledávejte a filtrujte obsah podle byznysového cíle, produktového sektoru, demografie cílové skupiny a kanálů, jichž chcete použít, a jednoduše získejte případové studie, které právě potřebujete.

Členství v Contagious pomáhá týmům učit se od nejlepších světových kreativců a stratégů 

Staňte se členem

Contagious Magazine 

V branži, kde lze často jen těžko oddělit signál od šumu, nabízí Contagious Magazine každého čtvrt roku orientaci a hodnocení nejdůležitějších trendů, které hýbou marketingem, technologiemi a komerční kreativitou.

Aktuální číslo 

Číslo #68

Číslo #68

V tomto čtvrtletí se v magazínu Contagious dočtete, jak pivovar Guinness dospěl k Made of More, globální strategii, díky níž dosáhl v letech 2012 až 2019 na kombinované ROI v hodnotě 518 milionů britských liber / 711 milionů dolarů. Druhou značkou, na kterou si v redakci posvítili, je Mastercard. Společnost zprostředkovávající platby si své místo v oboru vydobyla díky podporování finanční inkluze a stala se tak přední značkou B2C.

V aktuální vydání najdete i podrobné informace o vítězích Grand Prix z letošních Cannes Lions. Pokud vás zajímá, jak úspěšné značky přistoupily k řešení skutečných problémů, přijdete si na své.

Jako vždy nechybí ani selekce nejinspirativnějších kreativních nápadů za poslední tři měsíce. Od McDonald’s přes Ikeu až po Volkswagen. A samozřejmě, abyste lépe porozuměli insightům prací, o kterých píšeme, nepřijdete ani o rozhovory se stratégy a marketingovými lídry, již stojí za nejchytřejšími kampaněmi ze všech koutů světa.

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #67

Číslo #67

Číslo #66

Číslo #66

Číslo #65

Číslo #65

Číslo #64

Číslo #64

Číslo #63

Číslo #63

Číslo #62

Číslo #62

Číslo #61

Číslo #61

Číslo #60

Číslo #60

Číslo #59

Číslo #59

Číslo #58

Číslo #58

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48