Contagious I/O je zkratkou k efektivnějšímu marketingu

Contagious I/O, seznamte se 

Náš nástroj podporuje tvůrčí a strategické myšlení, pomáhá vám připravovat efektivnější briefy, vyvíjet přesvědčivější strategie a inspirovat vaše týmy.

Inspirujeme k výjimečnému marketingu 

Contagious I/O je zdrojem inspirace. Plníme ji tou nejlepší komerční kreativitou a informacemi o nových, nejdůležitějších technologiích z celého světa. Učte se od nejlepších.

Objevte nejvlivnější trendy a insighty  

O nejlepším světovém marketingu nejen informujeme, odhalujeme také strategie, kontext a výsledky, jež za nejlepšími kampaněmi stojí. Poučení můžete využít při svých vlastních kampaních.

Šetřete čas a úsilí 

Contagious I/O je zkratkou k efektivnějším kampaním. Vyhledávejte a filtrujte obsah podle byznysového cíle, produktového sektoru, demografie cílové skupiny a kanálů, jichž chcete použít, a jednoduše získejte případové studie, které právě potřebujete.

Členství v Contagious pomáhá týmům učit se od nejlepších světových kreativců a stratégů 

Staňte se členem

Contagious Magazine 

V branži, kde lze často jen těžko oddělit signál od šumu, nabízí Contagious Magazine každého čtvrt roku orientaci a hodnocení nejdůležitějších trendů, které hýbou marketingem, technologiemi a komerční kreativitou.

Aktuální číslo 

Číslo #63

Číslo #63

Toto čtvrtletí ukazujeme, jak se chytré značky dokázaly adaptovat na globální koronavirovou krizi díky vytváření zážitků a platforem, které lidem skutečně dávají něco navíc.

Náš konzultantský tým ve speciálním reportu vyzdvihuje společné rysy úspěšných reakcí značek na pandemii Covid-19 a marketérům nabízí rámec, o který se mohou opřít.

Hostující autorka Lucy Jameson, spoluzakladatelka agentury Uncommon, vysvětluje klíčové strategické otázky, které pokládá klientům potýkajícím se s pandemií. Navíc jsme se podívali, jaký dopad měl Covid-19 na svět sportu a jak si s ním poradili marketéři a jejich značky.

V aktuálním čísle jsme se zároveň hlouběji zaměřili na to, jak Microsoft znovu nabyl na významu a ožil s novým posláním a také, proč značka Gillette změnila svůj postoj a zřekla se mužských ambic, aby podpořila jejich odpovědnost.

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #62

Číslo #62

Číslo #61

Číslo #61

Číslo #60

Číslo #60

Číslo #59

Číslo #59

Číslo #58

Číslo #58

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48