Contagious I/O je zkratkou k efektivnějšímu marketingu

Contagious I/O, seznamte se 

Náš nástroj podporuje tvůrčí a strategické myšlení, pomáhá vám připravovat efektivnější briefy, vyvíjet přesvědčivější strategie a inspirovat vaše týmy.

Inspirujeme k výjimečnému marketingu 

Contagious I/O je zdrojem inspirace. Plníme ji tou nejlepší komerční kreativitou a informacemi o nových, nejdůležitějších technologiích z celého světa. Učte se od nejlepších.

Objevte nejvlivnější trendy a insighty  

O nejlepším světovém marketingu nejen informujeme, odhalujeme také strategie, kontext a výsledky, jež za nejlepšími kampaněmi stojí. Poučení můžete využít při svých vlastních kampaních.

Šetřete čas a úsilí 

Contagious I/O je zkratkou k efektivnějším kampaním. Vyhledávejte a filtrujte obsah podle byznysového cíle, produktového sektoru, demografie cílové skupiny a kanálů, jichž chcete použít, a jednoduše získejte případové studie, které právě potřebujete.

Členství v Contagious pomáhá týmům učit se od nejlepších světových kreativců a stratégů 

Staňte se členem

Contagious Magazine 

V branži, kde lze často jen těžko oddělit signál od šumu, nabízí Contagious Magazine každého čtvrt roku orientaci a hodnocení nejdůležitějších trendů, které hýbou marketingem, technologiemi a komerční kreativitou.

Aktuální číslo 

Contagious Magazine #62

Contagious Magazine #62

Rozbalení aktuálního vydání magazínu Contagious odhalí cover story značky Cadbury. Populární britský výrobce čokolád skončil po veřejností nevalně přijaté akvizici s pošramocenou reputací. Zaměřili jsme se na to, jak společnost dokázala s pomocí agentury VCCP London globálně restartovat svůj ikonický status.

V druhém Brand Spotlight jsme si posvítili na NBA. Pátrali jsme po tom, jak si liga opětovně získala srdce fanoušků a začala lámat rekordy v návštěvnosti zápasů i prodejích merchandisingu. 

V magazínu píšeme také o nutnosti provést digitální restart, který by se měl dotknout celého oboru. Oslavujeme start-upy i velké značky, které se vydaly udržitelnou cestou a navíc jsme promluvili s lídry velkých korporací i s renomovanými akademiky a zeptali jsme se jich, proč reklamní byznys sešel na scestí.

 

Minulá čísla anglické edice 

Číslo 61

Číslo 61

Číslo #60

Číslo #60

Číslo #59

Číslo #59

Číslo #58

Číslo #58

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48