Contagious I/O je zkratkou k efektivnějšímu marketingu

Contagious I/O, seznamte se 

Náš nástroj podporuje tvůrčí a strategické myšlení, pomáhá vám připravovat efektivnější briefy, vyvíjet přesvědčivější strategie a inspirovat vaše týmy.

Inspirujeme k výjimečnému marketingu 

Contagious I/O je zdrojem inspirace. Plníme ji tou nejlepší komerční kreativitou a informacemi o nových, nejdůležitějších technologiích z celého světa. Učte se od nejlepších.

Objevte nejvlivnější trendy a insighty  

O nejlepším světovém marketingu nejen informujeme, odhalujeme také strategie, kontext a výsledky, jež za nejlepšími kampaněmi stojí. Poučení můžete využít při svých vlastních kampaních.

Šetřete čas a úsilí 

Contagious I/O je zkratkou k efektivnějším kampaním. Vyhledávejte a filtrujte obsah podle byznysového cíle, produktového sektoru, demografie cílové skupiny a kanálů, jichž chcete použít, a jednoduše získejte případové studie, které právě potřebujete.

Členství v Contagious pomáhá týmům učit se od nejlepších světových kreativců a stratégů 

Staňte se členem

Contagious Magazine 

V branži, kde lze často jen těžko oddělit signál od šumu, nabízí Contagious Magazine každého čtvrt roku orientaci a hodnocení nejdůležitějších trendů, které hýbou marketingem, technologiemi a komerční kreativitou.

Aktuální číslo 

Číslo #61

Číslo #61

Každé čtvrtletí odděluje Contagious magazín signál od šumu a nabízí pečlivý, kurátorský výběr toho nejdůležitějšího z marketingu, technologií a komerční kreativity. Pokud vidíte výhodu v kreativitě, je určený právě vám.

Aktuální cover story se věnuje přidrzlému fast-food řetězci Wendy’s, kterému se pomocí neotřelého způsobu komunikace na sociálních médií podařilo dosáhnout trojciferného růstu příjmů.
Zatímco druhý článek z rubriky Brand Spotlight pátral po změnách, které musely prodělat noviny The New York Times. Instituce s více než stoletou historií opustila vyjeté koleje, inovovala a stala se mediální společností, která klade důraz na digitál a může se pyšnit 4,7 miliony čtenářů po celém světě.

Mezi další témata tohoto čísla patří rozkvět esportu jako ideálního prostor pro značky, které se chtějí dostat k jinak těžko přístupnému publiku a také rozhovor s CEO Lynk & Co, nejrychleji rostoucí automobilkou na světa, o tom, jak tato společnost mění oblast automotive.

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #60

Číslo #60

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48