Contagious I/O je zkratkou k efektivnějšímu marketingu

Contagious I/O, seznamte se 

Náš nástroj podporuje tvůrčí a strategické myšlení, pomáhá vám připravovat efektivnější briefy, vyvíjet přesvědčivější strategie a inspirovat vaše týmy.

Inspirujeme k výjimečnému marketingu 

Contagious I/O je zdrojem inspirace. Plníme ji tou nejlepší komerční kreativitou a informacemi o nových, nejdůležitějších technologiích z celého světa. Učte se od nejlepších.

Objevte nejvlivnější trendy a insighty  

O nejlepším světovém marketingu nejen informujeme, odhalujeme také strategie, kontext a výsledky, jež za nejlepšími kampaněmi stojí. Poučení můžete využít při svých vlastních kampaních.

Šetřete čas a úsilí 

Contagious I/O je zkratkou k efektivnějším kampaním. Vyhledávejte a filtrujte obsah podle byznysového cíle, produktového sektoru, demografie cílové skupiny a kanálů, jichž chcete použít, a jednoduše získejte případové studie, které právě potřebujete.

Členství v Contagious pomáhá týmům učit se od nejlepších světových kreativců a stratégů 

Staňte se členem

Contagious Magazine 

V branži, kde lze často jen těžko oddělit signál od šumu, nabízí Contagious Magazine každého čtvrt roku orientaci a hodnocení nejdůležitějších trendů, které hýbou marketingem, technologiemi a komerční kreativitou.

Aktuální číslo 

Issue #56 cover

Číslo #56

V tomto vydání nastiňujeme, proč mikro a virtuální influenceři nabízejí marketérům velké příležitosti a proč umožňují značkám spojit se s publikem pevněji než jejich slavné protějšky. Náš pohled na Burger King zkoumá, jak řetězec rychlého občerstvení oživil svůj brand tím, že se stal součástí relevantní konverzace, neobyčejně atraktivní pro média. Dále ukazujeme, jak Tesco dokázalo provést jeden z nejskvělejších obratů v historii retailu Spojeného království a jak při tom kolem zákazníka pootočilo svůj byznys i značku. Vysvětlujeme také, jak kvantové počítače mohou proměnit marketingovou branži; budeme si povídat se Sarah Carter, autorkou knihy How Not To Plan, o tom, jak se reklama vzdálila realitě, a podíváme se na potenciální dopad trvale udržitelného jídla, pěstovaného v laboratořích, na budoucnost FMCG a brandů, které zde působí.

Minulá čísla 

Issue #55 cover

Číslo #55

Issue #54 cover

Číslo #54

Issue #53 cover

Číslo #53

Issue #52 cover

Číslo #52

Issue #51 cover

Číslo #51

Issue #50 cover

Číslo #50

Issue #49 cover

Číslo #49

Issue #48 cover

Číslo #48