Contagious I/O je zkratkou k efektivnějšímu marketingu

Contagious I/O, seznamte se 

Náš nástroj podporuje tvůrčí a strategické myšlení, pomáhá vám připravovat efektivnější briefy, vyvíjet přesvědčivější strategie a inspirovat vaše týmy.

Inspirujeme k výjimečnému marketingu 

Contagious I/O je zdrojem inspirace. Plníme ji tou nejlepší komerční kreativitou a informacemi o nových, nejdůležitějších technologiích z celého světa. Učte se od nejlepších.

Objevte nejvlivnější trendy a insighty  

O nejlepším světovém marketingu nejen informujeme, odhalujeme také strategie, kontext a výsledky, jež za nejlepšími kampaněmi stojí. Poučení můžete využít při svých vlastních kampaních.

Šetřete čas a úsilí 

Contagious I/O je zkratkou k efektivnějším kampaním. Vyhledávejte a filtrujte obsah podle byznysového cíle, produktového sektoru, demografie cílové skupiny a kanálů, jichž chcete použít, a jednoduše získejte případové studie, které právě potřebujete.

Členství v Contagious pomáhá týmům učit se od nejlepších světových kreativců a stratégů 

Staňte se členem

Contagious Magazine 

V branži, kde lze často jen těžko oddělit signál od šumu, nabízí Contagious Magazine každého čtvrt roku orientaci a hodnocení nejdůležitějších trendů, které hýbou marketingem, technologiemi a komerční kreativitou.

Aktuální číslo 

Číslo #60

Číslo #60

Na obálce tohoto čísla najdete kolumbijskou značku piva Poker, které se podařilo na domácím trhu vybojovat úctyhodný 43% podíl a stala se tamním největším pivovarem. Ale aby nepůsobila příliš samolibě, potřebovala své místo nějak obhájit. Proto se začal Poker soustředit na mladší spotřebitele, s nimiž navázal hlubší, emocionálnější propojení. Druhá značka, na kterou jsme se tentokrát zaměřili, je jedním z největších světových družstevních podniků. Po skandálu v divizi bankovnictví hrozil Co-opu konec celé firmy, to donutilo společnost vrátit se ke kořenům, což vedlo ve výsledku k dramatickému obratu k lepšímu. Kromě toho v aktuálním vydání najdete také rozhovor s profesorkou z Harvard Business School Shoshanou Zuboff, která se zabývá nebezpečím „dohledového kapitalismu“. A hovořili jsme také s behaviorálním vědcem Danem Arielym o tom, jak ovládat lidi.


KOUPIT ONLINE

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48