Magazín Každé tři měsíce přinášíme výběr z hroznů světového marketingu, reklamy a disruptivních trendů.

Contagious Magazine 

Každé čtvrtletí odděluje Contagious magazín signál od šumu a nabízí pečlivý, kurátorský výběr toho nejdůležitějšího z marketingu, technologií a komerční kreativity. Pokud vidíte výhodu v kreativitě, je určený právě vám.

Aktuální číslo 

Číslo #66

Číslo #66

Toto čtvrtletí Contagious magazín analyzuje cestu, kterou likér Baileys Irish Cream urazil z propasti klesajících prodejů. Podařilo se mu to díky repositioningu a modelu nepřetržité komunikace. V druhém Brand Spotlightu odhalujeme, jak australská pojišťovna NRMA zachránila svůj podíl na trhu a rozšířila klientskou základnu díky vytvoření platformy vhodné pro kampaně napěchované emocemi.

Pro čtenáře z řad kreativců jsme přiměli zakladatele Uncommon Creative Studia, aby odhalili tajemství svého úspěchu a neunikl nám ani kreativní marketingový ředitel Burger Kingu Fernando Machado, který nám prozradil, jak se Moldy Whopper promítl do prodejů.

A společně s naším výběrem příkladů nejlepší světové kreativity a strategie jsme zjistili, jak se Gymshark proměnil ze studentského povyražení na značku v hodnotě jedné miliardy dolarů. Pátrali jsme i po tom, proč rok byl rok 2020 zásadním bodem zlomu, který odhalil značné rezervy značek v online prostředí. A připravili jsme také přehled nejnovějších produktů, projektů a iniciativ, které se snaží řešit klimatickou krizi.


KOUPIT ONLINE ZA CENU 990,- Kč

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #65

Číslo #65 | Koupit

Číslo #64

Číslo #64 | Koupit

Číslo #63

Číslo #63

Číslo #62

Číslo #62

Číslo #61

Číslo #61

Číslo #60

Číslo #60

Číslo #59

Číslo #59

Číslo #58

Číslo #58

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48