Magazín Každé tři měsíce přinášíme výběr z hroznů světového marketingu, reklamy a disruptivních trendů.

Contagious Magazine 

Každé čtvrtletí odděluje Contagious magazín signál od šumu a nabízí pečlivý, kurátorský výběr toho nejdůležitějšího z marketingu, technologií a komerční kreativity. Pokud vidíte výhodu v kreativitě, je určený právě vám.

Aktuální číslo 

Číslo #67

Číslo #67

V tomto čtvrtletí se v magazínu Contagious dočtete, jak značka Chipotle přepracovala svou marketingovou strategii tak, aby podpořila nákup, odlišnost od konkurence a jedinečnou kulturu. V druhém Brand Spotlightu přicházíme na kloub tomu, jak se z Yorkshire Tea stal nejprodávanější britský čaj, přestože dlouhodobě trpěl poklesem prodejů i konkurencí ostatních čajových giganty a hluboce zakořeněnými nákupními zvyklostmi.

Zároveň zde najdete i výsledky ankety, která proběhla mezi top odborníky z oblasti marketingu, technologií i akademické sféry – jaký je podle nich největší problém, kterému budou byznysy v příštích dvanácti měsících čelit, a jak mu co nejlépe čelit

A také se už tradičně můžete těšit na nejinspirativnější kreativní nápady posledního čtvrtletí od značek jako Burger King nebo Bodyform. Dále nechybí rozhovory se stratégy a marketingovými lídry, kteří jsou odpovědní za některé z nejlépe promyšlených kampaní z celého světa.


KOUPIT ONLINE ZA CENU 990,- Kč

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #66

Číslo #66 | Koupit

Číslo #65

Číslo #65 | Koupit

Číslo #64

Číslo #64 | Koupit

Číslo #63

Číslo #63

Číslo #62

Číslo #62

Číslo #61

Číslo #61

Číslo #60

Číslo #60

Číslo #59

Číslo #59

Číslo #58

Číslo #58

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48