Magazín Každé tři měsíce přinášíme výběr z hroznů světového marketingu, reklamy a disruptivních trendů.

Contagious Magazine 

Každé čtvrtletí odděluje Contagious magazín signál od šumu a nabízí pečlivý, kurátorský výběr toho nejdůležitějšího z marketingu, technologií a komerční kreativity. Pokud vidíte výhodu v kreativitě, je určený právě vám.

Aktuální číslo 

Číslo #68

Číslo #68

V tomto čtvrtletí se v magazínu Contagious dočtete, jak pivovar Guinness dospěl k Made of More, globální strategii, díky níž dosáhl v letech 2012 až 2019 na kombinované ROI v hodnotě 518 milionů britských liber / 711 milionů dolarů. Druhou značkou, na kterou si v redakci posvítili, je Mastercard. Společnost zprostředkovávající platby si své místo v oboru vydobyla díky podporování finanční inkluze a stala se tak přední značkou B2C.

V aktuální vydání najdete i podrobné informace o vítězích Grand Prix z letošních Cannes Lions. Pokud vás zajímá, jak úspěšné značky přistoupily k řešení skutečných problémů, přijdete si na své.

Jako vždy nechybí ani selekce nejinspirativnějších kreativních nápadů za poslední tři měsíce. Od McDonald’s přes Ikeu až po Volkswagen. A samozřejmě, abyste lépe porozuměli insightům prací, o kterých píšeme, nepřijdete ani o rozhovory se stratégy a marketingovými lídry, již stojí za nejchytřejšími kampaněmi ze všech koutů světa.


KOUPIT ONLINE ZA CENU 990,- Kč

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #67

Číslo #67 | Koupit

Číslo #66

Číslo #66 | Koupit

Číslo #65

Číslo #65 | Koupit

Číslo #64

Číslo #64 | Koupit

Číslo #63

Číslo #63

Číslo #62

Číslo #62

Číslo #61

Číslo #61

Číslo #60

Číslo #60

Číslo #59

Číslo #59

Číslo #58

Číslo #58

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48