Contagious Magazine /
Každé čtvrtletí odděluje Contagious magazín signál od šumu a nabízí pečlivý, kurátorský výběr toho nejdůležitějšího z marketingu, technologií a komerční kreativity. Pokud vidíte výhodu v kreativitě, je určený právě vám.
Aktuální číslo /

Číslo #63
Toto čtvrtletí ukazujeme, jak se chytré značky dokázaly adaptovat na globální koronavirovou krizi díky vytváření zážitků a platforem, které lidem skutečně dávají něco navíc.
Náš konzultantský tým ve speciálním reportu vyzdvihuje společné rysy úspěšných reakcí značek na pandemii Covid-19 a marketérům nabízí rámec, o který se mohou opřít.
Hostující autorka Lucy Jameson, spoluzakladatelka agentury Uncommon, vysvětluje klíčové strategické otázky, které pokládá klientům potýkajícím se s pandemií. Navíc jsme se podívali, jaký dopad měl Covid-19 na svět sportu a jak si s ním poradili marketéři a jejich značky.
V aktuálním čísle jsme se zároveň hlouběji zaměřili na to, jak Microsoft znovu nabyl na významu a ožil s novým posláním a také, proč značka Gillette změnila svůj postoj a zřekla se mužských ambic, aby podpořila jejich odpovědnost.
KOUPIT ONLINE ZA CENU 990,- Kč