Magazine Každé tři měsíce přinášíme výběr z hroznů světového marketingu, reklamy a disruptivních trendů.

Contagious Magazine 

Každé čtvrtletí odděluje Contagious magazín signál od šumu a nabízí pečlivý, kurátorský výběr toho nejdůležitějšího z marketingu, technologií a komerční kreativity. Pokud vidíte výhodu v kreativitě, je určený právě vám.

Aktuální číslo 

Číslo #63

Číslo #63

Toto čtvrtletí ukazujeme, jak se chytré značky dokázaly adaptovat na globální koronavirovou krizi díky vytváření zážitků a platforem, které lidem skutečně dávají něco navíc.

Náš konzultantský tým ve speciálním reportu vyzdvihuje společné rysy úspěšných reakcí značek na pandemii Covid-19 a marketérům nabízí rámec, o který se mohou opřít.

Hostující autorka Lucy Jameson, spoluzakladatelka agentury Uncommon, vysvětluje klíčové strategické otázky, které pokládá klientům potýkajícím se s pandemií. Navíc jsme se podívali, jaký dopad měl Covid-19 na svět sportu a jak si s ním poradili marketéři a jejich značky.

V aktuálním čísle jsme se zároveň hlouběji zaměřili na to, jak Microsoft znovu nabyl na významu a ožil s novým posláním a také, proč značka Gillette změnila svůj postoj a zřekla se mužských ambic, aby podpořila jejich odpovědnost.


KOUPIT ONLINE ZA CENU 990,- Kč

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #62

Číslo #62 | Koupit

Číslo #61

Číslo #61 | Koupit

Číslo #60

Číslo #60

Číslo #59

Číslo #59

Číslo #58

Číslo #58

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48