Magazine Každé tři měsíce přinášíme výběr z hroznů světového marketingu, reklamy a disruptivních trendů.

Contagious Magazine 

Každé čtvrtletí odděluje Contagious magazín signál od šumu a nabízí pečlivý, kurátorský výběr toho nejdůležitějšího z marketingu, technologií a komerční kreativity. Pokud vidíte výhodu v kreativitě, je určený právě vám.

Aktuální číslo 

Contagious Magazine #61

Contagious Magazine #61

Aktuální cover story se věnuje přidrzlému fast-food řetězci Wendy’s, kterému se pomocí neotřelého způsobu komunikace na sociálních médií podařilo dosáhnout trojciferného růstu příjmů.

Zatímco druhý článek z rubriky Brand Spotlight pátral po změnách, které musely prodělat noviny The New York Times. Instituce s více než stoletou historií opustila vyjeté koleje, inovovala a stala se mediální společností, která klade důraz na digitál a může se pyšnit 4,7 miliony čtenářů po celém světě.

Mezi další témata tohoto čísla patří rozkvět esportu jako ideálního prostor pro značky, které se chtějí dostat k jinak těžko přístupnému publiku a také rozhovor s CEO Lynk & Co, nejrychleji rostoucí automobilkou na světa, o tom, jak tato společnost mění oblast automotive.


KOUPIT ONLINE ZA CENU 990,- Kč

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #60

Číslo #60 | Koupit

Číslo #59

Číslo #59

Číslo #58

Číslo #58

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48