Magazine Každé tři měsíce přinášíme výběr z hroznů světového marketingu, reklamy a disruptivních trendů.

Contagious Magazine 

Každé čtvrtletí odděluje Contagious magazín signál od šumu a nabízí pečlivý, kurátorský výběr toho nejdůležitějšího z marketingu, technologií a komerční kreativity. Pokud vidíte výhodu v kreativitě, je určený právě vám.

Aktuální číslo 

Contagious Magazine #62

Contagious Magazine #62

Rozbalení aktuálního vydání magazínu Contagious odhalí cover story značky Cadbury. Populární britský výrobce čokolád skončil po veřejností nevalně přijaté akvizici s pošramocenou reputací. Zaměřili jsme se na to, jak společnost dokázala s pomocí agentury VCCP London globálně restartovat svůj ikonický status.

V druhém Brand Spotlight jsme si posvítili na NBA. Pátrali jsme po tom, jak si liga opětovně získala srdce fanoušků a začala lámat rekordy v návštěvnosti zápasů i prodejích merchandisingu. 

V magazínu píšeme také o nutnosti provést digitální restart, který by se měl dotknout celého oboru. Oslavujeme start-upy i velké značky, které se vydaly udržitelnou cestou a navíc jsme promluvili s lídry velkých korporací i s renomovanými akademiky a zeptali jsme se jich, proč reklamní byznys sešel na scestí.

 


KOUPIT ONLINE ZA CENU 990,- Kč

Minulá čísla anglické edice 

Číslo 61

Číslo 61 | Koupit

Číslo #60

Číslo #60

Číslo #59

Číslo #59

Číslo #58

Číslo #58

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48