Contagious22. února 2021

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt
Contagious 22. února 2021

Květinářství vytvořilo „pánské pugéty“ pro kampaň o duševním zdraví 

Fig & Bloom nabízí edici pugétů od mužů pro muže a motivuje je k větší komunikaci s přáteli

Contagious 16. února 2021

Contagious Pioneers 2021 

Agentury, které loni v marketingu doslova zářily, a vy byste z nich letos neměli spustit oči

Contagious 15. února 2021

Strategické zásady Bridget Angear & Craiga Mawdsley 

Contagious se ptá reklamních stratégů, jak a jaká média konzumují a jaké výzkumné návyky si vypěstovali

Contagious 15. února 2021

Lego vytvořilo náhradu za TikTok pro děti mladší deseti let  

Výrobce hraček se spojil s hudebním vydavatelstvím k vytvoření AR aplikace na tvorbu videí

Contagious 8. února 2021

Strategist’s Digest: Vyplatí se PPC? 

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt

Contagious 8. února 2021

Když zaprší, mění KFC China online menu  

Fastfoodový řetězec zjednodušil během deštivých dní online nabídku pro snazší odbavení zvýšeného počtu objednávek a zkrácení jejich přípravy o čtvrtinu...

Contagious 3. února 2021

Most Contagious 2020: Report ke stažení 

Report z online eventu MoCo 2020. Zjistěte, co si Contagious myslí o trendech, které se zrodily v roce 2020, a jak ovlivní rok 2021. Najdete zde i souhrn nejlep...

Contagious 2. února 2021

Rozhovor: Strategické zásady Pauly Vampré 

Contagious se ptá reklamních stratégů, jak a jaká média konzumují a jaké výzkumné návyky si vypěstovali

Contagious 1. února 2021

Strategist’s Digest: Jsou reklamy na prémiových webech efektivnější?  

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt.

Contagious 1. února 2021

Strategist’s Digest: Jsou špatné zprávy špatné i pro značky? 

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt.

Contagious 1. února 2021

Dettol navrhl falešnou kolekci oblečení „Fe-Cál“ 

Maminky influencerky propagují falešnou módní značku od Dettol a zvyšují povědomí o nebezpečných bakteriích na „čistém“ oblečení a posílení kategorie dezinfekce...

Contagious 25. ledna 2021

Proč pandemie srazila kreativitu na kolena 

Martin Lindstrom vysvětluje, proč naše pracovní návyky během pandemie škodí kreativitě

Contagious 25. ledna 2021

Filmový festival a opuštěné kino 

Ve snaze vzbudit zájem o digitální událost, uvězní Göteborg Film Festival vyvolené fanoušky na opuštěných ostrovech, kde byly jejich jedinou společností filmy, ...

Contagious 19. ledna 2021

Co s tím má společného štěstí? 

Spoluzakladatel Lucky Generals Andy Nairn napsal knihu o roli štěstí v budování značek a o způsobech, jak mohou jít marketéři a agentury svému štěstí naproti ...