Contagious16. března 2023

Venture investor a plodný marketingový blogger Eric Seufert sdílí své postřehy o online reklamě, ATT, agentuře Cambridge Analytica a dalších tématech ...
Contagious 14. března 2023

Značka kosmetiky upozornila na genderovou diskriminaci v počítačových hrách 

Maybelline NY zprostředkovává hráčům mužského pohlaví přímou zkušenost s online zneužíváním, kterému jsou vystavené osoby identifikující se jako ženy...

Contagious 9. března 2023

Visit Sweden láká milovníky bájí na audio legendy 

Visit Sweden se snaží odlákat cestovatele od islandských sopek a norských fjordů lesními pohádkami

Contagious 9. března 2023

Na obranu Web3 a metaverse 

Kritika a technologická omezení by marketéry neměly odradit od zkoumání možností Webu3, tvrdí strategický ředitel agentury Cult Alex Manning

Contagious 6. března 2023

Mandát na odvahu: Uskutečněte to 

Brands in Motion, nový report WE Communications, přináší praktické poznatky, které ukazují, jak ze vznešených cílů udělat hmatatelné výsledky

Contagious 5. března 2023

Rámce, svoboda a podmínky pro excelentní kreativitu 

Lola Neves a Sam Williams, vedoucí strategie AMV BBDO, o porušování pravidel v zájmu ochrany kreativity

Contagious 5. března 2023

Strategist’s Digest: Když cool kanceláře omezují kreativitu 

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt

Contagious 3. března 2023

Strategist’s Digest: Luxusní slow-motion 

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt

Contagious 2. března 2023

Canal Plus poskytuje obsah za uběhnuté kilometry 

Televizní kanál navázal spolupráci s běžeckou aplikací a zpřístupnil epizody populárních pořadů lidem, kteří splnili fitness výzvy

Contagious 2. března 2023

Velké změny se blíží: Jak mluvit o udržitelnosti 

Leo Rayman z EdenLab vypráví o tom, jak se nenechat spláchnout největší vlnou vaší kariéry

Contagious 1. března 2023

Pojišťovna propaguje životní pojištění pomocí mrtvých postav z televizního seriálu 

Novozélandská pojišťovna Life Partners vytvořila kampaň na základě televizního seriálu, kde zemřelo hodně lidí, podařilo se jí zvýšit zájem o 75 %...

Contagious 28. února 2023

Jak reagovat na krizi životních nákladů 

Krize životních nákladů změnila způsob, jak lidé utrácejí své peníze. Ukážeme vám, jak mohou značky zůstat relevantní, ve středu zájmu a navíc vydělávat i v obt...

Contagious 24. února 2023

Reklamy Super Bowl 2023: Recenze 

Jaký ohlas vzbudila letošní úroda reklam na Super Bowl?

Contagious 24. února 2023

V těžkých časech by značky měly jít „Do naha!“ 

Společenská úzkost a skromné marketingové rozpočty by značkám neměly bránit hrát si, tvrdí Paul Mallon, vedoucí speciálních operací v Lucky Generals. ...

Contagious 24. února 2023

Anytime Fitness chytře vsadila na Super Bowl 

Využívání obecných signálů se může značkám hodně vyplatit