Contagious7. dubna 2021

Tým Contagious v Brazílii každé dva týdny vyzdvihuje své oblíbené kampaně z regionu Latinské Ameriky
Contagious 7. dubna 2021

Latinská Amerika pod drobnohledem: Březen 2021, část 1. 

Tým Contagious v Brazílii každé dva týdny vyzdvihuje své oblíbené kampaně z regionu Latinské Ameriky

Contagious 7. dubna 2021

Rozhovor: Strategické zásady Rachel Mercer 

Contagious se ptá reklamních stratégů, jak a jaká média konzumují a jaké výzkumné návyky si vypěstovali

Contagious 7. dubna 2021

Oreo online škola vaření zvýšila prodeje o 35 % 

Oreo Spain založilo školu vaření a své sušenky představilo jako ingredienci, prodeje vzrostly o 35 %

Contagious 30. března 2021

Strategist’s Digest: Jak rostou velké (i malé) značky 

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt

Contagious 28. března 2021

Heinz požaduje uznání svých epizodních rolí 

Kečup Heinz požadoval v digitální a social media kampani uznání za role, které v minulosti ztvárnil v oscarových filmech

Contagious 26. března 2021

Čím se vyznačuje odvážná reklama a jak na ni? 

Hlavní stratég Wunderman Thompson Sid McGrath vysvětluje, co pro něj znamená odvážná reklama a mají dělat agentury, které se nebojí

Contagious 22. března 2021

Prostor pro „odchylku“ v marketingové vědě 

Nechávají pravidla marketingové vědy, která položil Ehrneberg-Bassův Institut, prostor odchylce a kreativitě? Touto otázkou se zabývá prezident Applied Brand Sc...

Contagious 22. března 2021

Turné Tiny Pub zvyšuje prodeje řemeslného pivovaru 

Mikropivovar Emerson’s vzal bar pro dva na turné Nového Zélandu a zvedl prodeje v supermarketech o 26 %

Contagious 15. března 2021

Strategické zásady Bruna Cunhy 

Contagious se ptá reklamních stratégů, jak a jaká média konzumují a jaké výzkumné návyky si vypěstovali

Contagious 15. března 2021

Head & Shoulders v Indonésii zkomolil svůj název a rapidně zvýšil prodeje 

Když globální značka šamponu vyřešila v Indonésii problém s výslovností, dočkala se 13% růstu prodejů 

Contagious 11. března 2021

Strategist’s Digest: Když reklama předčí vliv  

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt

Contagious 8. března 2021

Kojenecká značka si pohrává s cenzurou a nabízí realitu kojení 

Tommee Tippee propaguje kojenecké produkty v explicitní reklamě a bojuje se stigmaty kojení

Contagious 8. března 2021

Jsou herní reklamy efektivní marketingové nástroje? 

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt

Contagious 4. března 2021

Strategie kampaně „Because of This“ Pfizer/BioNTech 

Jak Pfizer/BioNtech a další využívají emoce k budování důvěryhodnosti vakcíny navzdory pochybám a dezinformacím