Contagious23. září 2021

Proč musí marketéři zefektivnit komunikační procesy mezi kreativci a manažery pro vznik kampaní, které rychle reagují na aktuální dění
Contagious 22. září 2021

Inkluzivita jako hybatel změny 

Proč by se více značek mělo vyhnout výkonnostním kampaním věnovaným zásadním společenským otázkám a místo toho se soustředit na marketing, který dokáže něco změ...

Contagious 21. září 2021

Co se stane, když prodejce poskytne zákazníkům jejich data? 

Maloobchodní družstevní řetězec S Group se se svými zákazníky podělil o nákupní data, zaznamenal díky tomu bezmála 14% růst tržeb

Contagious 17. září 2021

Snídaně: Boření marketingových mýtů no. 2 

Ve čtvrtek 14. 10. vás zveme na druhou snídani marketingových šampionů. Přijďte diskutovat se Štefanem Sarvašem (Mars) a Josefem Havelkou (Contagious)

Contagious 15. září 2021

Jak snížit rozdíl mezi slovy a jednáním při udržitelném nakupování 

Maloobchodníci by měli přimět „Gretinu Generaci“ nakupovat ekologicky

Contagious 14. září 2021

Andy Nairn vysvětluje, jak mít štěstí na Cannes Lions 

Štěstí by v reklamě nemělo být tabu. Jak ve svůj prospěch využili štěstí vítězové letošního festivalu Cannes Lions 

Contagious 14. září 2021

H&M spustilo web s oblečením z druhé ruky 

Módní gigant spouští na cestě k udržitelnosti platformu na prodej nošeného oblečení 

Contagious 12. září 2021

Reklama a osvícené jednání ve vlastním zájmu 

Proč mají značky skutečnou moc změnit svět

Contagious 8. září 2021

Devět zajímavostí z čísla #68 Magazínu Contagious 

Sbírka fascinujících faktů, drobností a zajímavostí z nejnovějšího vydání Magazínu Contagious

Contagious 6. září 2021

Reebok se zaměřuje na městskou mládež s basketbalovým AR nástrojem 

Reebok našel s pomocí AR nástroje mezeru na trhu, promítá basketbalové kurty na parkoviště a postranní uličky

Contagious 3. září 2021

Fred Pelard radí, jak uvažovat strategicky 

Bývalý raketový vědec Fred Pelard věří, že být strategický se může naučit kdokoliv. Vysvětlil nám, jak si vytrénovat způsob myšlení, který pomáhá v řešení probl...

Contagious 3. září 2021

Snídaně: Boření marketingových mýtů / VYPRODÁNO 

Už ve čtvrtek 30. 9. vás zveme na první snídani marketingových šampionů. Přijďte diskutovat se Štefanem Sarvašem (Mars) a Josefem Havelkou (Contagious)....

Contagious 31. srpna 2021

Latinská Amerika pod drobnohledem: Srpen 2021 

Tým Contagious v Brazílii vyzdvihuje své oblíbené kampaně z regionu Latinské Ameriky

Contagious 30. srpna 2021

Corona uspořádala v Mexiku turnaj v lovení plastového odpadu 

Značka piva se spojila s mexickými rybáři v boji proti plastovému znečištění

Contagious 24. srpna 2021

Strategist’s Digest: Online vs offline reklama 

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt