Contagious20. října 2019

Ikea ukryla své výrobky mezi luxusní nábytek z 18. století a vyzvala zákazníky, aby našli rozdíl
Contagious 16. října 2019

Proč ideoví leadeři velkých agentur nereprezentují celý obor? 

Nick Ellis, spoluzakladatel Halo a kreativní partner o tom, proč ideoví lídří nereprezentují malé a středně velké agentury, které tvoří 95 % celé branže...

Contagious 16. října 2019

Proč je sponzoring dresů od Paddy Power přezíravý 

Fotbaloví fanoušci přivítali kampaň Save Our Shirt od Paddy Power s otevřenou náručí, nebude ale pro značku gólem do vlastní brány?

Contagious 15. října 2019

Strategist’s Digest: Říjen 2019 

Přehled výzkumů ze světa reklamy a mnohem víc

Contagious 13. října 2019

Kampaň týdne: KitKat, Origami 

Značka spadající pod Nestlé mění v rámci udržitelnosti v Japonsku své obaly 

Contagious 11. října 2019

Jak Led By Donkeys zkombinovali sílu Twitteru a billboardů a doběhli politiky 

Contagious hovořila se spoluzakladatelem Led By Donkeys Benem Stewartem o nápadu na jednu z nejvýraznějších a nejvlivnějších outdoorových kampaní roku...

Contagious 10. října 2019

Shoshana Zuboff: Dohledový kapitalismus 

Parazitická, ekonomická logika si přivlastnila vaši existenci jako surový materiál a zároveň podryla význam lidských práv. A marketéři ji platí. Vítejte ve věku...

Contagious 10. října 2019

Prožíváme krizi důvěry? Ipsos MORI zná odpověď 

Ipsos MORI nedávno vydal oficiální report o celosvětovém stavu důvěry. Výsledek? Žádná patrná krize neprobíhá - máme ale spoustu chronických problémů....

Contagious 9. října 2019

Dan Ariely: Značky a špatná rozhodnutí 

Dan Ariely, úspěšný autor a profesor behaviorální ekonomie, hovoří o špatných rozhodnutích a o značkách jako Apple nebo Amazon, které pochopily význam vlivu...

Contagious 7. října 2019

Cindy Gallop o lidstvu, věkové diskriminaci v reklamě a sexu sdíleném na sociálních sítích  

Veteránka oboru Cindy Gallop o hovoří tom, jak mohou být marketéři etičtější, rozmanitější a vydělat hromadu peněz

Contagious 6. října 2019

Kampaň týdne: RACV, Cover for their Overconfidence 

Pojišťovna navrhla zdravotnické pomůcky pro zraněné mazlíčky, její kampaň vybídla k akci třetinu lidí, kteří ji viděli

Contagious 3. října 2019

Jak inzerovat pojištění bez zneužívání faktoru strachu 

Contagious obrátila naruby svou I/O platformu a našla marketingové strategie pojišťoven, které slaví úspěchy aniž by zasévali strach

Contagious 2. října 2019

Inzerce na TikToku 

Contagious zkoumá reklamní formáty TikToku

Contagious 30. září 2019

Generace Z a dopad digitálních technologií na životní prostředí  

Joe Hearty, experience design director pro R/GA London hovoří o tom, jak hodlá generace Z sladit svou zálibu ve všem digitálním se strachem o životní prostředí...

Contagious 27. září 2019

Kampaň týdne: Burger King, The Meltdown 

Fastfoodový gigant snižuje plastové znečištění a odměňuje zákazníky za snahu o recyklaci