CCO Activision Blizzard: Jak mohou značky získat hráče /
Pelle Sjoenell, vedoucí kreativní ředitel v Activision Blizzard, vysvětluje, jak mohou značky oslovovat hráče, aniž by byly otravné nebo se dočkaly ignorace...
Contagious / 12. května 2022
Crypto Loyalty: skutečná příležitost pro značky na Web 3.0 /
Spoluzakladatel Uncommon CX David Yates říká, že blockchainová technologie představuje pro značky skutečné příležitosti za hranicemi NFT výstřelků...
Contagious / 11. května 2022
Vlakový dopravce využil kamery na sjezdovkách k propagaci levných jízdenek /
Francouzský dopravce Ouigo umístil reklamy do živých přenosů z lyžařských středisek, aby nalákal přívržence zimních sportů na levné jízdenky
Contagious / 6. května 2022
Strategist’s Digest: Když reklamy zvyšují výkony zákazníků /
Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt
Contagious / 4. května 2022
Vietnamský vitamín jako ingredience na vaření /
Redoxon od Bayeru zvýšil prodeje díky kampani během lockdownu, když svůj doplněk stravy představil jako přísadu do pokrmů a nápojů
Služba DirecTV Go se postavila do cesty fanouškům využívajícím ilegální streamingovou stránku díky nafingovanému zápasu. Počet trialů předplatného stoupl o 43 %...
Odebírejte týdení newsletter
Contagious / 19. dubna 2022
Na obranu vyprávění příběhů /
Vyprávění příběhů působí v marketingových kruzích jako sprosté slovo a evokuje lehkovážný, zpátečnický nebo triviální přístup k reklamě. Marketéři od něj však d...
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.