Contagious3. dubna 2020

Nechceme nechat pravicové troly, aby určovali debatu kolem ódy na multikulturalismus Scandinavian Airlines, raději jsme se zeptali na odborný názor kreativců a ...
Contagious 2. dubna 2020

Jak v éře online nakupování inovativně přesvědčit zákazníky, aby zkoušeli a ochutnávali 

Možnost vyzkoušení výrobku přímo v obchodech s častějšími online nákupy výrazně klesá, proto značky hledají nové způsoby

Contagious 31. března 2020

Tři strategické otázky plánování během pandemie 

Lucy Jameson, spoluzakladatelka Uncommon, vysvětluje tři stěžejní strategické otázky, na které se v agentuře ptají klientů během pandemie COVID-19

Contagious 29. března 2020

Chipotle pořádá během pandemie COVID-19 virtuální obědy 

V souladu s ochrannými opatřeními v době pandemie včetně omezení vycházení hostí řetězec restaurací virtuální obědy

Contagious 29. března 2020

Strategist’s Digest: Březen 2020 

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejčerstvější výzkumy nejen ze světa reklamy, zkrátka ke čtení je toho příliš a času není nazbyt

Contagious 27. března 2020

Pop-upy: od kreativních výstřelků k podpoře prodeje 

Jak značky využívají pop-up obchody pro dosažení kreativních a komerčních cílů včetně několika inspirativních příkladů z platformy Contagious I/O...

Contagious 27. března 2020

Burger King a strategie kolem plesnivého Whopperu 

S CMO Burger King Fernandem Machadem a ECD Ingo Bjornem Stahlem jsme hovořili o rozhodnutí řetězce využít tlející sendvič pro reklamní kampaň na fast food, její...

Contagious 24. března 2020

#Brand Twitter má problém 

Matt Keck z VMLY&R, jeden z tvůrců oblíbeného a vlivného twitterového kanálu restaurace Wendy’s hovoří o tom, proč si značky, které platformu využívají musí naj...

Contagious 24. března 2020

Průkopnické DTC značky žiletek, matrací a mnohem víc, pod drobnohledem 

Bývalý editor obchodní sekce New York Times Lawrence Ingrassia povídal Contagious o tom, proč lidé zatím neví, co si myslet o matracích Casper a co se byrokraté...

Contagious 24. března 2020

Proč se virtuální oblečení stalo skutečnou módou  

Virtuální móda dává značkám příležitost být udržitelnější a uspokojit touhu po digitálních výrobcích

Contagious 22. března 2020

Adidas propojuje kopačky a kořist hráčů v mobilní hře 

Sportovní značka a Google Jacquard vybavily kopačky mikročipy, které odměňují aktivitu hráčů ve FIFA Mobile

Contagious 16. března 2020

Jak kreativně překonat závislost na smartphonech 

Uprostřed paniky ze závislosti na chytrých telefonech a sociálních sítích podporují technologické značky jejich zodpovědné využívání

Contagious 16. března 2020

IPA report: Mediální návyky starých a mladých obyvatel Velké Británie 

Hotely Nordic Choice experimentují a zkouší nabízet lidem své služby také přímo u nich doma

Contagious 15. března 2020

Skandinávský řetězec hotelů uklízí hostům nejen v pokojích ale i doma 

Hotely Nordic Choice experimentují a zkouší nabízet lidem své služby také přímo u nich doma

Contagious 10. března 2020

Vánoční kampaně John Lewis & Partners 

Pozadí ikonických vánočních kampaní britského obchodního domu John Lewis & Partners