Contagious27. září 2022

Ekvádorská značka soli Cris-Sel nemohla sponzorovat národní fotbalový tým své země kvůli smůle, kterou podle tamních tradic sůl přináší, svou pozornost proto ra...
Contagious 19. září 2022

Značka klimatizace pomohla Newyorčanům utéct před horkem 

Čínský výrobce spotřebičů promítl lidem v New Yorku v klimatizovaném kině celovečerní reklamu, aby jim poskytl únik před horkem.

Contagious 17. září 2022

Strategist’s Digest: Jak reklamní kreativní strategie ovlivňuje prodeje 

Contagious zpracovává nejzajímavější a nejaktuálnější výzkumy nejen ze světa reklamy. Zkrátka, ke čtení je toho příliš a času není nazbyt.

Contagious 13. září 2022

Black Diamond vyměnil sýrovou tyčinku za… pozornost 

Hravá OOH aktivace výrobce sýra vygenerovala 213 milionů získaných mediálních impresí.

Contagious 6. září 2022

Reklamy na Netflixu: co zatím víme? 

Zdá se, že se na Netflixu blíží zavedení předplatného s reklamami – alespoň podle zpráv o cenách a zacílení

Contagious 6. září 2022

Anti-doporučení, které zákazníkům rozšiřuje obzory 

Prodejce knih a elektroniky Fnac využívá algoritmus, který lidem zobrazuje reklamy na knihy a filmy, které neodpovídají jejich preferenčnímu profilu

Contagious 5. září 2022

Značky, které pomáhají v krizi rostoucích životních nákladů 

V situaci, kdy čtvrtina dospělých lidí v Británii uvádí, že letos v zimě nebude topit, další si berou půjčky, aby splatili závratné účty za energie, a všichni s...

Contagious 5. září 2022

Daniel Kahneman & Olivier Sibony o skrytém problému lidského rozhodování 

Kde je rozhodování, je i šum – a pravděpodobně je ho mnohem víc, než si myslíte. Laureát Nobelovy ceny Daniel Kahneman a profesor Olivier Sibony probírají necht...

Contagious 5. září 2022

Zakladatel ContentBotu Nick Duncan o AI copywritingu a etice 

Mluvili jsme s Nickem Duncanem, zakladatelem ContentBotu, o tom jak nepoužívat AI nástroje pro copywriting

Contagious 1. září 2022

Strategie za hitem Super Bowl – QR kódem od Coinbase 

Agentura Accenture Song vysvětluje, jak přesvědčila Coinbase k vytvoření nejlevnějšího spotu v dějinách Super Bowl, který donutil 20 milionů lidí naskenovat QR ...

Contagious 1. září 2022

Expert na vyprávění Frank Rose o narativním myšlení v digitální době 

Technologie udělala vypravěče z nás všech. Dala nám k tomu nové nástroje i motivy proč naše příběhy s okolním světem sdílet. Novinář a spisovatel Frank Rose si ...

Contagious 31. srpna 2022

Jonny Bauer z Blackstone o přechodu z reklamy do soukromého kapitálu 

Odchod Jonnyho Bauera z Droga5 do Blackstone všechny překvapil. Contagious po roce od této změny vysvětlil, proč mu dává jasný smysl a jak otevírá stavidla síly...

Contagious 30. srpna 2022

KFC v Austrálii zvýšilo vnímání kvality díky degustačnímu menu 

Fastfoodový řetězec otevřel luxusní restauraci, kde podává lahůdky inspirované charakteristickými položkami z jeho menu, vnímání kvality KFC se v Austrálii zvýš...

Contagious 24. srpna 2022

Kanadská loterie láká mladé na streetwearovou kolekci 

Lotto Max se spojila s kultovní módní značkou Mr Saturday a prodává mikiny další a streetweare provázaný s losy

Contagious 16. srpna 2022

B2B kampaň Spotify cílí na CMO personalizovanými písničkami 

Platforma na streamování hudby nechala vytvořit písničky o CMO, aby přilákala více investic do inzerce