Contagious23. dubna 2019

Přijďte za námi na ve čtvrtek 25. 4. na snídani do holešovického Vnitroblocku. Společně se postavíme výzvám a stanovíme si priority na příštích dvanáct měsíců...
Contagious 22. dubna 2019

Co jsme se na Fjord 2019 naučili o trendech 

Contagious přináší reportáž z události inovační společnosti Fjord, kde jsme nahlédli do budoucího vývoje značek a technologií

Contagious 22. dubna 2019

Kampaň týdne: Lysol, opravář plyšových medvídků 

Značka pracího prášku zvyšuje povědomí o bakteriích v dětských hračkách tak, že nabízí opravy plyšových medvídků

Contagious 15. dubna 2019

Easter Hunt 

Velikonoční zábava ve stylu Contagious. Ulovte si magazín místo čokoládového zajíce.

Contagious 15. dubna 2019

Nový jazyk prémiových značek 

Ředitel agentury Sign Salad Alex Gordon mluví o tom, jak se mění vizuální podoby luxusu a jak se tomu značky přizpůsobují

Contagious 14. dubna 2019

Kampaň týdne: Samsung Fire & Marine Insurance, Firevase 

Jak jihokorejský pojišťovatel bojuje s požáry květinami a zvyšuje tak povědomí o domácím bezpečí

Contagious 9. dubna 2019

Data jako nejmocnější nástroj lidstva 

Hanah Belarbiová, vedoucí datového oddělení společnosti R/GA pro region Evropy, Blízkého Východu a Afriky přináší informace o tom, jak mohou agentury zacházet s...

Contagious 8. dubna 2019

Kampaň Aeroméxica zesměšňující Trumpa / vysvětlení 

Letecká společnost Aeroméxico plnila novinové titulky nabídkou slev pro Američany s mexickými kořeny. My jsme vyzpovídali její agenturu, abychom o kampani zjist...

Contagious 7. dubna 2019

Kampaň týdne: Narcos od Netflixu, když cenzura pomůže v propagaci 

Jak se Netflix rozhodl využít thajskou striktní cenzuru k úspěšné propagaci seriálu, který si nebere servítky

Contagious 4. dubna 2019

TerraCycle – recyklování může být sexy 

V celém světě dnes panuje pozdvižení kvůli znečišťování životního prostředí plasty. Na následujících řádcích se dozvíte, jak se jedna společnost rozhodla bojova...

Contagious 1. dubna 2019

Neetické zacházení? Jak správně využívat behaviorální vědy 

Dr. Helena Rubinsteinová přináší své poznatky o tom, jak mohou firmy upoutat pozornost bez toho, aby docházelo k porušování etiky

Contagious 31. března 2019

Kampaň týdne: Ubisoft, Green Dawn 

Francouzský producent videoher přišel s originálním způsobem propagace – na novou hru upozorňuje v jiné hře pomocí skrytého zvukového podcastu

Contagious 26. března 2019

Škoda, že tu jsi: marketingem proti návalům turistů 

Populární destinace zaplavují stále větší davy turistů, podívejme se na inovativní kampaně, které tento problém zvaný „overtourism“ řeší

Contagious 25. března 2019

Kampaň týdne: Ikea, ThisAbles 

Švédský prodejce nábytku přišel s „vychytávkami“, které přizpůsobí stávající produkty potřebám lidí s tělěsným postižením

Contagious 18. března 2019

Vzestup Důvěryhodných (Trusted Gatekeepers): další velký cíl pro značky 

A nejsou to jen velcí technologičtí giganti, kteří se musí profilovat jako důvěryhodní partneři, píše Steven van Belleghem