Contagious

Petr Vostrý

1. ledna 2018

Malá historie Contagious 

Contagious povstal z nápadu na rubu pivního tácku v londýnské hospodě. Na svět jsme přišli v rychlosti v roce 2004.

Byl to čas historických proměn. Marketing se otřásal v základech. Z telefonů se pomalu stávaly smartphony, sociální média měla už brzy explodovat a vztahy lidí se značkami začínaly být stále interaktivnější a založené na výměně názorů. Nová média stvořila nové vzorce chování, publikum už nesedělo, ale vstalo a šlo inzerentům naproti.

Zakladatelé Paul Kemp-Robertson a Gee Thomson měli pocit, že komunikační branže potřebuje nový naváděcí systém. Něco s neohroženou redakční politikou, se smyslem pro disrupci, něco schopného porozumět nastupujícím technologiím a ocenit praktické alternativy k marketingovému střednímu proudu. Contagious se rychle stalo důvěryhodným lodivodem provádějícím blízkou budoucností marketingu.

Jsme agitátoři a určujeme agendu. Náš hlavní záměr je pomoci našim klientům na straně agentur a brandů k výjimečným nápadům, a to co nejrychleji. Děláme to tak, že zjišťujeme detaily o těch nejsmělejších marketingových nápadech a identifikujeme nejslibnější trendy. Informace shromažďujeme a analyzujeme v nástroji Contagious I/O a měníme je v praktické insighty a uznávanou expertizu. Naše vlajková loď, čtvrtletník Contagious Magazine, slouží jako nepochybný globální záznam statečnosti některých značek a nabízí utříděné hodnocení kreativity, pionýrského myšlení a nastupujících technologií. A protože máme společenskou povahu, předvádíme myšlení Contagious také naživo při událostech, pořádaných po celém světě.

Nyní jsme historii našeho myšlení zkoncentrovali do jediné knihy, nazvané The Contagious Commandments: Ten Steps To Brand Bravery. Najdete v ní sadu principů a provokací, jež dohromady nabízejí marketérům prostor, v němž se rodí výjimečné myšlenky.

Předobjednávky knihy.