
Events
Contagious
/4. července 2022
Cannes Deconstructed 2022 Praha /
To nejlepší a nejzajímavější z letošních Cannes Lions. Destilát celého festivalu v jednom letním podvečeru.
Kdo a proč letos v Cannes zvítězil? Jak se letošní výsledky promítnou do nových trendů. Můžeme už nyní na základě festivalového dění nějaké trendy definovat?
Koncentrovaný přehled z tiskových konferencí, seminářů, z rozhovorů s prezidenty porot a kreativních heavy weights.
To vše se dozvíte a uvidíte na letních Cannes Deconstructed 2022 už 27. července v Praze od 17.00.
Přijďte za námi na LODI – loď, která je ukotvená na Vltavě, pod Libeňským mostem (U Libeňského mostu 1, 180 00, Praha 8).
Program
17.00 – 18.00 Welcome drink
18.00 – 19.40 Cannes Deconstructed 2022
19.40 – 21.00 Networking, společenská konverzace a výhledy z paluby
Vstupné: 500 Kč včetně DPH (drinky a jednohubky budou!)
Upozornění: na loď (a do podpalubí ) se vejde jen omezený počet lidí
Letošní témata jsou: Skvěle zvládnutý purpose marketing vídáme v Cannes rok co rok – letos ale slavily největší úspěch práce, které byly často výsledkem nečekaných, mnohovrstevnatých partnerství. Partnerství mezi značkami i dalšími organizacemi a komunitami, ale také mezi značkami a jednotlivci. Podíváme se, jak spolupráce vede ke smysluplným iniciativám, účinným inovacím a silným obchodním výsledkům. Nejchytřejší marketingoví experti světa letos v Cannes ukázali, že většina reklamy zkrátka zůstává bez povšimnutí. Čím těžší je však získat pozornost spotřebitelů, tím chytřejší některé značky jsou, aby si ji kus polapily pro sebe. Zaměříme se na to, které kampaně byly nejvíce na očích – prorazily si cestu k publiku a získaly největší dopad. Celý shluk kampaní a iniciativ letos slavil značný úspěch díky využití digitálních technologií k vytvoření nových verzí reality. Ať už šlo o napravování křivd nebo přepisování historie, tyto práce vybudovaly mosty mezi realitou a řadou utopičtějších digitálních světů. Vítejte v multivesmíru marketingu. Se stínem pandemie, který se po dvou dlouhých letech začal rozplývat, přihlížíme návratu k zábavě, hravosti a lehkosti i v marketingu. Mnozí z letošních nejlepších vítězů se chovali škodolibě, jen aby poškádlili konkurenci a vynikli v nudných nebo těžkopádných kategoriích. Zkrátka zaujali publikum tím, že ukázali svou lidskou stránku. Ukážeme vám práci značek, které jsou pro každou lumpárnu a dávají si na tom záležet. Značkám i agenturám, které chtějí jasný a nezaujatý pohled na nejdůležitější vývoj v Cannes; chtějí inspirovat své týmy nejlepší kreativní nápady a udržet krok s nejnovějšími trendy ovlivňující marketing. Partnerství, co dávají smysl
Pocit výdělku
Multivesmír marketingu
Hravě, škodolibě, hlavně lidsky
Komu se bude Cannes Deconstructed hodit /
Co si z Cannes Deconstructed odnesete /
Chcete Cannes přímo do kanceláře? /
Briefing Contagious Cannes Deconstructed si můžete objednat i přímo pro svůj tým k vám do kanceláře. Chcete se dozvědět vše o nejlepší práci a klíčových trendech z letošního Mezinárodního festivalu kreativity Cannes Lions? Během jedné prezentace vám dodáme týdenní festivalové postřehy. Briefing se může konat přímo u vás nebo remote. Pro více informací kontaktujte mila@contagious.cz.
Líbí se vám článek? Sdílejte ho na sociální síti:
Odebírejte týdení newsletter
Contagious používá soubory cookies, abyste na webu dostali nejlepší zážitek. Pokračováním v prohlížení s tím souhlasíte.