Report

Contagious

16. srpna 2022

Grand Prix – vítězné strategie 

Získejte insighty a strategie skrývající se za kampaněmi, které letos slavně zvítězili na Mezinárodním Festivalu Kreativity Cannes Lions 

Stáhněte si report insightů, které vedly ke vzniku kampaní oceněných Grand Prix na letošním festivalu reklamní kreativity Cannes Lions. Přečtěte si hloubková strategická interview s týmy, které stojí za některými z nejvýraznějších kampaní letošní přehlídky.

Zjistěte, jakým byznysovým výzvám naše odvětví aktuálně čelí a které briefy inspirovaly vítězné kampaně. Na druhou stranu jsme se nezapomněli pídit ani po překážkách, které při přípravě nejlepších kampaní stály v cestě. 

V reportu najdete:

  • Suncorp, One House to Save Many, Leo Burnett Australia
  • Adidas, Liquid Billboard, Havas Creative Middle East
  • Google, Real Tone, Gut Miami
  • Decathlon, The Breakaway, BBDO Belgium
  • Kiyan Prince Foundation, Long Live The Prince, Engine Creative London

 

Report stahujete TADY

Cannes Deconstructed / 

Chcete se dozvědět vše o nejlepší práci a klíčových trendech z letošního Mezinárodního festivalu kreativity Cannes Lions? Objednete si pro svůj tým briefing Contagious Cannes Deconstructed a my vám během jedné prezentace dodáme týdenní festivalové postřehy. Briefing se může konat přímo u vás nebo remote. Pro více informací kontaktujte mila@contagious.cz.