Kampaň týdne

Contagious

20. ledna 2020

Kupte si nejdražší tričko na světě a dostanete byt Diesel v Miami 

Diesel vyrábí absurdně drahá trička, propaguje tak svou spekulaci na trhu s nemovitostmi

Módní značka Diesel uvedla kolekci triček, jejichž cena se pohybuje mezi 370 tisíci dolarů a 5,5 miliony dolarů. Když si je koupíte, získáte byt zdarma. 

Firma trička vytvořila, aby upozornila na svůj nový riskantní krok na trhu s nemovitostmi. Jedná se o značkové byty Diesel ve floridském Miami.

Všech 143 unikátních triček zdobí potisky půdorysů stejného počtu bytů, které zákazníci „dostanou zdarma“ k nákupu.

Diesel uvádí, že model „F2-L7“ je se svou „zanedbatelnou“ cenou 5,5 milionu dolarů nejdražší tričko na světě. Na druhé straně spektra se nachází nejlevnější kus kolekce za 370 tisíc dolarů.

Kampaň The Condo T-shirts vymyslela agentura SMALL, New York a komplex bytů je výsledkem spolupráce s realitní agenturou Bel-Invest. Počátek výstavby komplexu s názvem Diesel Wynwood je naplánovaný na začátek dubna.

Byty se nachází ve stylové, kosmopolitní čtvrti Wynwood v Miami, na Floridě. Značka uvádí, že obytné prostory budou vizí toho, čím může být moderní život v metropoli v souladu se zdravím a přírodou.

Součástí komplexu je velká, otevřená vstupní hala s galerijním prostorem, posilovna, bazén, konferenční místnost, meditační místnost a nádvoří s širokou škálou tropických rostlin. Zájemci měli od prosince možnost prostory navštívit a zběžně si je prohlédnout.

Byty Diesel budou mít také certifikát WELL, nástroje a systém, který rozpoznává budovy s kladným vlivem na zdraví a psychickou pohodu svých obyvatel.

V koupelnách, kuchyních, obytných a společných prostorách budou dřevěné podlahové krytiny i obklady z kolekce Diesel Living a po nastěhování si obyvatelé budou moci vybrat také další předměty z kolekce Diesel Living, například lampy nebo židle.

Stejné produkty jsou v obchodech Diesel, v prémiových obchodních domech a dalších partnerských obchodech k dostání po celém světě.

Contagious Insight

Pravou nohou vpřed / Diesel možná vyrábí nábytek teprve od roku 2008, ale produkci oblečení se věnuje od roku 1978 a kolekce oděvů jsou nejikoničtější a nejrozpoznatelnější charakteristikou značky. Byty Diesel Wynwood nemají s oblečením Diesel nic společného, značka na ně ale upozorňuje kampaní s kolekcí vtipných triček v čele. Diesel moc dobře ví, že když něco tak všeobecně známého a charakteristického umístí do popředí, přivede k novému obchodnímu záměru pozornost tisku a širší dosah. Jedná se o husarský kousek, ale nejde jen o PR. Až bude stavba kompletní, značce bude patřit 143 bytů v hodnotě milionů dolarů a prvním krokem k jejich prodeji je zajištění toho, že lidé budou o jejich existenci vědět. Kampaň Condo T-shirts je skvělý způsob, jak toho dosáhnout.

Každé zboží má svého kupce / Byty Diesel jsou určené mladým, stylovým, společenským celebritám. To se také odráží v kreativním zpracování kampaně, kde móda hraje prim, a ve videu ke spuštění prodeje s mladými modely a modelkami. Business Insider vyzpovídal realitní makléře z bohatých čtvrtí New Yorku, z Kalifornie i Floridy, aby lépe porozuměl tomu, co mileniálové s vysokými příjmy od nemovitostí očekávají. Sally Forster Jones z Compass Real Estate řekla: „Mileniálové většinou preferují novostavby s úpravou podle poslední módy.“ Článek také popisuje, jak důležité jsou i soukromé venkovní obytné prostory a bazény a tohle všechno také zahrnují plány na výstavbu komplexu Diesel.

Moderní bydlení / Rozšíření sortimentu z oblečení na nábytek a lifestylové produkty může být pro módní značky, zejména ty, které mají unikátní a populární styl, přirozeným přechodem (oslím můstkem). Luxusní značka LVMH například v roce 2018 odkoupila cestovní a ubytovací společnost Belmond, které patří několik navýsost luxusních hotelů napříč Evropou. Tyto pětihvězdičkové hotely navštěvují celebrity nejzvučnějších jmen. Nákup ubytovací společnosti společně s integrací vlastních produktů LVMH proto už tak luxusní zážitek jen povýšil. Expanze Dieselu na trh se soukromými a obytnými nemovitostmi strategii LVMH ve výsledku odráží.

Kreativní ředitelka Diesel Licences Andrea Rosso Contagious řekla: „Domov dnes představuje místo, kde trávíte mnohem víc času než dřív, což je také důvod, proč se stal takovým symbolem, vyjadřuje váš životní styl: jsem to, v čem existuji. Když lidé v takových prostorách tráví dovolenou nebo když je vlastní, dostávají se hlouběji do značky a dávají najevo, že je součástí jejich životního stylu, což podporuje kvalitu a také vnímání statusu Diesel living.“

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.