Events

Contagious

24. listopadu 2020

Most Contagious 2020: Program 

Kompletní line-up toho, co vás čeká a nemine. Registrace končí 30. listopadu

STŘEDA 9. prosince /

11:00 Contagious Classics 

Lidé za úspěšnými a oceňovanými projekty, jejichž práce mění okolní svět, na Most Contagious vysvětlují, proč právě jejich kampaně fungují. Pokud se chcete učit od nejlepších, dopřejte si ranní vystoupení našich nejinspirativnějších speakerů, kteří vám rozšíří obzory. Připravte se na insightovou smršť, půjde hlava kolem! 

Patagonia / Rick Ridgeway, VP Environmental Affairs, Patagonia

Barbie / Lisa McNight, SVP Mattel

Domino’s / Andrew Lincoln, CP+B & Dennis Maloney, Domino’s Pizza

ING: The Next Rembrandt / Bas Korsten & Emmanuel Flores, J Walter Thompson Amsterdam

KFC: FCK / Meg Farren, CMO KFC UK & Ireland & Hermeti Balerin, Mother

Wendy’s / Matt Keck & Jeremy Cline, VMLY&R

Palau Pledge / Laura Clarke, Palau Legacy Project

Fearless girl / Tom Murphy & Gemma Craven, McCann New York

 

14:00 Welcome / Day one Alex Jenkins, Editorial Director, Contagious, Katrina Stirton Dodd, Editor at Large, Contagious

 

14:05-14:15 The Contagious year / první část Alex Jenkins, Editorial Director, Contagious

Témata, která letos určovala podobu kreativity.

 

14:15-14:35 Bodyform (Libresse) / Own the Womb Margaux Revol, Strategy Director, Sarah Hore-Lacy, Senior Account Director, Nicholas Hulley, Executive Creative Director, Nadja Lossgott, Executive Creative Director at AMV BBDO, Tanja Grubner, Global Marketing and Communications Director, Essity

Udělali revoluci ve své kategorii, protože ukázali skutečnou menstruační krev. V kampani Viva la Vulva se vypořádali s tělesným studem. Co bude dál? Tým za kampaní Wombstories, která bourala tabu, promluví o toxickém mlčení a podělí se s námi o vyprávění jednotlivých žen.

 

14:35-14:50 Contagious / Is brand activism a good strategy? James Swift, Online editor, Contagious

Oddaní přívrženci nebo jen korporátní domýšlivost? Čím dál víc značek využívá reklamu k prosazování rozporuplných sociálních a politických problémů. Skutečně ale rozumí tomu, jaký dopad mají jejich sdělení na zákazníky a byznys? James Swift se ve snaze najít odpověď zaměří na neustále přibývající akademické výzkumy.

 

15:00-15:05 Most Contagious Campaigns of the Year / první část Bethan Ashman, Writer/researcher, Contagious

 

15:05-15:25 Extinction Rebellion / Save Yourself Will Skeaping, Extinction Rebellion

Kdo, když ne my? Kdy, když ne teď? Klimatickou a ekologickou krizi stále nemáme pod kontrolou: připojte se k aktivistovi XR Willu Skeapingovi a zjistěte, co můžeme udělat jako marketéři, inzerenti nebo jako zaměstnanci, abychom zachránili náš byznys, odkaz i sami sebe.

 

15:30-15:45 The One School / Build Your Own Pipeline Oriel Davis Lyons, Founder of The One School

Co inspirovalo vznik One School? První online reklamní portfolio školy pro kreativce – Černochy, která vznikla letos v létě. Přímo její zakladatel předá rady a tipy všem, kteří uvažují o spuštění vlastního programu zaměřeného na diverzitu, a vysvětlí, proč nedostatek rozmanitosti v našem odvětví začíná už ve škole.

 

15:46-15:48 YouGov Breaking News #1

 

15:48-15:49 OMD Travel Forecast #1

 

16:00-16.05 Most Contagious Campaigns of the Year / druhá část Sunil Bajaj, Staff writer, Contagious

 

16:05-16:25 Coca-Cola / Open Like Never Before Laura Visco, Deputy Executive Creative Director & Walter Susini, SVP Marketing EMEA at 72andSunny Amsterdam

Jak největší světová značka předvedla kapku optimismu v mizerné době? Jak byste během zdravotnické a ekonomické krize vyjádřili empatii, aniž abyste působili naivně a to nejen pomocí činů ale i slov?

 

16:25-16:30 Adrenaline Shot / Jasmine Williams, creative, The ONE School

Jak hledat duševní podporu a tolik potřebné spojení s okolním světem, když jste uvízli uvnitř? Co nás může naučit biodiverzita v přírodě (a pokojové rostliny) o významu a pozitivních účincích rozmanitosti a inkluze?

 

16:30-16:45 Lively / Why marketing needs to change Mike White, CEO and Mark Mitchell, CIO, Content & Digital, Lively

Možnosti, které máme k dispozici, se neustále proměňují a marketing se vyvíjí rychleji než kdy dřív. Technologie a obsah jsou klíčem k vytváření zážitků naživo, které chytí za srdce a spojí publikum. To je definice live marketingu a také základní stavební jednotka  společnosti Lively. Živá spojení jsou budoucností – zjistěte jak na ně.

 

16:50-16:52 YouGov Breaking News #2

 

16:52-16:53 OMD Travel Forecast #2

 

17:00-17:15 The Economist / The world in 2021 Tom Standage, Deputy Editor & Head of Digital, The Economist

Co čekat od roku 2021? Jak se The Economist dívá na makro trendy, které ovlivní obchod, značky i spotřebitele v příštím roce? Nebude se to týkat marketingu a pravděpodobně neuslyšíte úplně pozitivní zprávy. Za to budou osvěžující, bystré – a svižné.

 

17:15-17:20 Adrenaline Shot / Jamal Parker, creative, The ONE School

Poznatky jednoho kreativce freelancera, které načerpal během koronavirové krize, když pracoval jako básník pro firmy a značky – a proč je nezbytné platit umělcům včas.

 

17:20-17:40 Uncommon / An Uncommon Year Nils Leonard, Lucy Jameson, Natalie Graeme, Founders, Uncommon

Za pouhé tři roky přešli nuly na sto a v kampaních, které prodávaly vše od televizí přes duševní zdraví až po hřebíky, přesně vystihli náladu roku 2020. Zjistěte, proč je Uncommon nejnakažlivější agenturou roku – a jak to dokázali.

 

17:50-18:00 Contagious / Day One review and wrap Alex Jenkins, Editorial Director, Contagious, Katrina Stirton Dodd, Editor at Large, Contagious

 

 

ČTVRTEK 10. prosince /

11:00 Contagious Classics

Chcete ještě víc kreativních kampaní, které pomáhají budovat firmy, získávají ceny a mění svět? Pečlivě jsme vybrali další vystoupení některých nejoblíbenějších Most Contagious speakerů, kteří obohatí vaši mysl… Dovedete si představit lepší způsob, jak se rozehřát před další plejádou hvězdných speakerů?

Volvo Trucks: Live Tests / Tobias Nordström, Forsman & Bodenfors

John Lewis: The Christmas Ad / Charlotte Wood & Martin Beverley, adam&eveDDB

Gillete: The Best Men Can Be / John Patroulis, Grey & Pankaj Bhalla, Procter & Gamble

Axe: Find Your Magic / Rik Strubel, Axe & Stephanie Feeney, 72andSunny

Oatly: The Oatly Department of Mind Control / John Schoolcraft, Oatly

Microsoft: Changing the Game / Kathleen Hall, Microsoft & Shayne Millington, McCann New York

The New York Times: The Truth is Worth It / Amy Weisenbach, NYT & Toby Treyer-Evans, Droga5

 

14:00 Welcome / Day two Alex Jenkins, Editorial Director, Contagious, Katrina Stirton Dodd, Editor at Large, Contagious

 

14:05-14:15 The Contagious Year / druhá část Katrina Stirton Dodd, Editor at Large, Contagious

Témata, která letos definovala kreativitu.

 

14:15-14:40 Samsung x Netflix x Aviation Gin / Talk-within-a-talk-within-a-talk Grace Dolan, VP Home Entertainment Marketing, Samsung, James Rowe, adam&eveDDB NY

„Moře jednotvárnosti“, těžko dosažitelný prodejní cíl a tři partneři, kteří k sobě prostě neladí. Během poutavého vyprávění zjistíte, jak se ze složitého dělá prosté a jak v Adam&eveDDB vytvořili reklamu, která zároveň prodává televize, filmy a gin Ryana Reynoldse.

 

14:40-14:50 Contagious / Social Commerce Amelia Markham, Strategist, Contagious

Vzestup social e-commerce proměnil způsob nakupování. Prosté „swajpnutí“ prstem nahoru na Instagramu, kterým všechno začalo, způsobilo zlepšení komplexního maloobchodního zážitku. Proč nakupování přes sociální sítě jen tak nevymizí? Vysvětlíme vám to.

 

14:51-14:53 YouGov Breaking News #3

 

14:53-14:54 OMD Travel Forecast #3

 

15:00-15:05 Most Contagious Campaigns of the Year / třetí část Bethan Ashman, Writer/researcher, Contagious

 

15:05-15:15 NotCo / Appetite for Reconstruction Matías Muchnik, Co-Founder, NotCo

Jak se dělá budoucnost? Tento chilský start-up se potýká s jedním z největších problémů udržitelnosti a využívá AI pro výrobu rostlinných alternativ mléčných a masných produktů. Zjistěte, co a jak dělají a jaký to má význam.

 

15:20-15:30 Contagious / Virtual Necessity Becca Peel, Strategist, Contagious

Stále více značek přesouvá alespoň část svého podnikání online. Podíváme na výzvy a příležitosti, které jsou s tím spojené: Komu se v online prostoru daří a proč? Jelikož nyní má téměř každý aspekt našeho života virtuální ekvivalent, zaměříme se na důsledky, které to má pro nejen pro značky ale i jejich agentury.

 

15:30-15:50 Bruce Daisley / The Resilience Myth 

Máme prý usilovat o větší odolnost. Nesmíme být neprůbojní a nemáme se chovat jako sněhové vločky nebo ukazovat svou slabost. Ale ať už jde o komunikaci s publikem nebo promlouváme sami k sobě, musíme nejdřív svou představu odolnosti zcela vypustit: Bruce Daisley vysvětlí proč.

 

16:00-16:20 Burger King / I made Moldy Whopper: roast me Fernando Machado, CMO, RBI

„Cenolep“. „Kampaň pro branži, ne pro spotřebitele“. „Vážně ten nejlepší způsob, jak prodat burger?“ Most Contagious se spojí s s Mean Tweets a muž, který nechal zplesnivět Whopper, bude čelit nejtvrdší kritice.

 

16:20-16:25 Adrenaline Shot / Mary Ergul, Strategist, Madewell

Jak hledat duševní podporu a tolik potřebné spojení s okolním světem, když jste uvízli uvnitř? Co nás může naučit biodiverzita v přírodě (a pokojové rostliny) o významu a pozitivních účincích rozmanitosti a inkluze?

 

16:30-16:40 Travel Revolution / 5 ways tech will be a booster shot to revive travel Jean Paul Edwards, Chief Product Development Officer, OMD, EMEA and Phil Rowley, Features Director, Omnicom Media Group UK

Cestovní ruch je proslulý coby špička technologického vývoje, která má vliv na všechna odvětví. Travel Revolution předpokládá, že návrat kategorie na úroveň před koronavirovou krizí nebude vyžadovat pouze vakcínu, ale i řadu „posilujících injekcí“ technologického rázu, aby spotřebitelé znovu získali důvěru a inspiraci „vznést se vzhůru.“

 

16:40-16:45 Most Contagious Campaigns of the Year / čtvrtá část Sunil Bajaj, Staff Writer, Contagious

 

16:48-16:50 YouGov Breaking News #4

 

16:50-16:51 OMD Travel Forecast #4

 

17:00-17:05 Isobar / Details TBC

 

17:05-17:25 Ben & Jerry’s / Churning for change Anuradha Chugh, MD Europe, Ben & Jerry’s

Zapomeňte na platformy, které jsou dodatečně obohacené o dobrý záměr. Společnost Ben & Jerry’s svou zmrzlinu vždy servírovala v tandemu s progresivní sociální politikou. V rozhovoru s jejich evropskou marketingovou ředitelkou budeme diskutovat, jak může značka svým hlasem vytvořit „propojenou prosperitu“ pro dodavatele, zaměstnance i zákazníky.

 

17:25-17:30 Adrenaline Shot / Brandon Heard, Strategist, R/GA 

Čtyři síly spojenectví: Co to je a jak je získat.

 

17:30-17:45 Contagious / The Great Reset Patrick Jeffrey, Head of Advisory, Contagious

Nekontrolovaný kapitalismus selhává. Byznys je od základu vyčerpaný, vyžaduje od planety příliš mnoho a obohacuje příliš malé množství lidí. Zaměříme se na argumenty, které tyto obavy podporují a zeptáme se, co musí značky příští rok udělat, aby přispěly k pozitivní změně.

 

17:45-17:55 Contagious / Day Two review and wrap Alex Jenkins, Editorial Director, Contagious, Katrina Stirton Dodd, Editor at Large, Contagious

POZOR REGISTRACE SKONČILA V PONDĚLÍ 30. LISTOPADU