Livestream

Contagious

9. října 2020

Objectives Unlocked / Jak zvýšit web traffic: Livestream 

Ať už je váš obchodní cíl jakýkoliv, ostatní se už někdy potýkali s něčím podobným. Připojte se ke Contagious pro týdenní dávku kreativní inspirace, insighty z první ruky a detailní analýzu toho, co jinde fungovalo a proč. Výzva pro tento týden zní: Jak zvýšit web traffic

Spouštíme nový seriál livestreamů zaměřený na to, aby vám pomohl (bezplatně!) tvořit kampaně, které geniálně dosáhnou vašich obchodních cílů.

Setkání zaměříme každý týden na jeden z 18 obchodních cílů, které jsme zvyklí používat při označování kampaní v naší online platformě Contagious I/O

Pokaždé představíme a rozebereme nejpoučnější, nejinspirativnější a nejoriginálnější kampaně a aktivace z celého světa. Podělíme se o to, co se nám líbilo, co nás donutilo k zamyšlení a co se můžete přiučit od ostatních, kteří čelili podobným výzvám.

Stejně jako vše, co Contagious dělá, i následující setkání staví na nejčerstvějších trendech, insightech značek a agentur, případových studií, rozhovorech s experty a výzkumech.

Všechnu dřinu ale bereme na sebe! Vám stačí jediné – když si nás pustíte a budete tomu říkat práce.

Nestíháte nás živě? Přihlašte se i tak – všichni účastníci a registrovaní uživatelé obdrží po setkání přístup k videozáznamu prezentace a navazujících otázek a odpovědí, který si budou moci kdykoliv znovu přehrát.

Objectives Unlocked / Jak zvýšit web traffic, středa 14. října v 17:00. Livestream vám zprostředkujeme z londýnské Contagious a proběhne kompletně v angličtině.

Čím víc lidí žije online, tím lépe musí značky rozumět tomu, co potřebují, aby upoutaly jejich pozornost a přitáhly kupní sílu. Pracují totiž s publiky závislými na smartphonech milujícími své notebooky. Připojte se k nám a ponořte se s námi do fascinujícího světa nejnaléhavějších obchodních cílů a zjistěte, co vás mohou značky v odvětvích od maloobchodu přes alkohol po pornografii naučit.

Součástí livestreamu budou:

  • Práce ze široké škály kategorií a regionů
  • Kampaně velkých i malých značek
  • Insighty, ze nichž práce čerpají
  • Perspektivy autorů zmiňovaných nápadů z první ruky

 

Na livestream se registrujte zde.