Events

Contagious

17. září 2021

Snídaně: Boření marketingových mýtů no. 2 

Ve čtvrtek 14. 10. vás zveme na druhou snídani marketingových šampionů. Přijďte diskutovat se Štefanem Sarvašem (Mars) a Josefem Havelkou (Contagious)

Zveme vás na druhé ze série čtyř inspirativních ranních setkání. Štefan Sarvaš, Global Senior CMI Director Market Intelligence & Shopper Insights (Marsa Josef Havelka (Contagious) budou spolu s vámi pokračovat v boření marketingových mýtů. 

Menu snídaně:

  • Jakou roli by měl dnešní marketing vlastně naplňovat?
  • Jaké jsou běžné marketingové mýty a proč je třeba se jich vyvarovat?
  • Jaká je opravdu spolehlivá cesta k růstu?
  • Jakou hodnotu mají segmentační modely a které jsou ty opravdu funkční.
  • Kdy je vhodné věnovat pozornost “cílení” a kdy ne.
  • Zákaznické postoje nebo chování? S čím je lepší pracovat a měřit to?
  • Na kolik jsou “light users” a “switchers” opravdu důležití pro váš byznys?
  • Jaké jsou effekty snahy o “premiumizaci”?
  • Co opravdu přináší snaha o inovaci a vyplatí se do inovací investovat?

 

Jednotlivá setkání v sérii na sebe přímo nenavazují. Rádi přivítáme i ty z vás, co první snídani nestihli nebo se nemohli zúčastnit.

Akce se koná ve čtvrtek 14. října, od 9.00 do 11.00

Pokud nejste klientem Contagious a snídani nemáte all inclusive v rámci předplatného, připravíme vám ji za 750 Kč, série tří snídaní stojí 1.850 Kč (plus DPH).

Zaregistrujte se prosím co nejdříve, kapacita je omezená.