Pomáháme značkám, které hýbou světem /
Obracejí se na nás lídři českého, evropského i globálního trhu, kteří chtějí svým značkám dodat novou energii, strategický směr a váhu. Radíme jim se strategií, výzkumem, komunikačním plánováním, i designem.
Inspirativní kreativita /
Naše databáze I/O obsahuje tisíce inspirativních příkladů a případových studií z celého světa, které v poradenské praxi používáme jako benchmarky kvality. Víte, jaká je nejsnazší cesta k rychlému zlepšení? Učit se od nejlepších v oboru.
Bleskový briefing /
Chystáte kampaň? Inovaci? Novou strategii značky? Nebo máte na palubě úplně nový marketingový tým? Dokážeme připravit entuziastický, inspirující a přínosný bleskový oborový či tematický briefing, ze kterého si každý něco odnese - ať už je to trainee nebo člen představenstva. V Contagious držíme palec na tepu doby a nebudeme vás zatěžovat předvčerejšími novinkami!
S čím se na nás klienti obracejí? /
/ Chceme inspirovat vývoj reklamy nebo produktu
/ Chceme novou značku
/ Potřebujeme strategický restart
/ Vstupujeme na nový trh
/ Ztrácíme kontakt se svým zákazníkem
/ Chceme „odehrát“ značku v online prostředí
/ Hledáme možnosti inovace svého obchodního modelu
/ Chceme prodávat dráž
/ Nejsme vidět
/ Máme pocit, že naše reklama nefunguje
/ Chceme být slavní
/ Chceme měnit svět
Ale abychom nemluvili jenom my /

Contagious zapůsobili nenahraditelně v tom, jak nám pomohli připravit nápady a strategii pro náš omnichannel marketing. Dokáží velmi rychle pochopit podstatu problému, propojit se s naším brandovým týmem a usměrňovat naše myšlení. Líbí se nám na nich, že stále provokují k netradičnímu myšlení a jsou přitom okouzlující
Lucy Roberts, Director of Marketing Operations, Nike Northern Europe

Existuje až příliš mnoho fór a think-tanků probírajících kreativitu ze všech stran, ale… jenže poté, co jsem zažil Contagious a to, co za dva dny provedli s mou agenturou a naším největším klientem, mě obrátili na svou víru.
David Nobay, Founder/Creative Chairman, Marcel Sydney

Když jsme potřebovali někoho, kdo nám pomůže změnit mindset a rozjet proměnu agentury na úrovni regionu, obrátili jsme se na tým Contagious. Přinesli nám více, než jsme čekali.
Alex Brunori, Head of Creative Agencies, Google MENA

Contagious je ,must-have‘. Oslovil jsem Contagious, aby inspirovali můj tým a zlepšili naši schopnost předvídat trendy a disruptivní marketingové nápady.
Kamel Oaudi, Chief Digital Transformation Officer, PUIG

Tým, se kterým jsem spolupracovala, nabídl zevrubný a dynamický pohled na marketing, ale také vlastní alternativy řešení. Jsou chytří, nadšení a zábavní!
Maria Mujica, LATAM Chief Marketing Officer, Mondelēz International

Contagious nás přinutili myslet ve velkém a poskytl nám praktickou znalost a nástroje, díky kterým jsme se změnili a začali s odvážnější kreativitou.
Cinzia Morelli-Verhoog, Former Global Director of Marketing Capabilities, Heineken International
Případové studie /
Případová studie 1 /
Vzhůru po kreativním žebříku /
Heineken International
Contagious pomohli Heineken’s Global Commerce University vyvinout nástroj pro hodnocení kreativní práce. Vyškolili jsme marketéry z celého světa, aby dokázali Heineken Creative Ladder používat a zahrnout obecný tvůrčí jazyk do všeho, co dělají. Naše práce byla nenahraditelná pro to, aby firma vychovala kreativnější marketéry, kteří dokážou získat od svých agentur efektivnější a růstově zaměřené kampaně.
Případová studie 2 /
Aby parfémářský gigant neztratil stopu /
PUIG Fashion & Fragrances
Pomohli jsme společnosti PUIG vlastnící takové značky parfémů jako Nina Ricci, Carolina Herrera nebo Paco Rabanne s digitální transformací. Jako dlouhodobý člen Contagious dostává PUIG analýzy trendů v odvětví, informace o disruptivních startupech a poradenství při úpravách marketingové strategie.
Případová studie 3 /
Pomáháme Spotify zahrát na pravou strunu /
Spotify
Pomáhali jsme informovat, inspirovat a osvěžit povědomí marketingových týmů Spotify o nejzávažnějších trendech, které ovlivňují jejich byznys, a o tom, jak na nich značky z celého světa vydělávají. Naše interaktivní setkání odhalila různorodost problémů, kterým dnes značky čelí. Marketéři Spotify získali nejen povědomí o posledním vývoji, zároveň ho také využili pro nové strategie a tržní výhody.