Workshops Contagious přímo ve vaší firmě. Naši zkušení konzultanti ve službách vašich týmů. Principy, přehledy a trendy

10 kroků ke statečné značce 

Tým Contagious už 14 let shromažďuje a zkoumá ty nejkreativnější a nejúčinnější kampaně z celého světa. Na základě zkušeností nejúspěšnějších tvůrců a diskusí s klienty, kteří se nespokojili s průměrností, vzniklo v Contagious deset jednoduchých pravidel. Těmi by se měly řídit značky, které chtějí opravdu zaujmout. Tento workshop není pro posery, administrátory reklamních kampaní a markeťáky se slabým srdcem. Contagious doporučení jsou jako vždy podpořena množstvím praktických ukázek aplikace jednotlivých pravidel, které čerpáme z databáze nejkreativnějších světových kampaní Contagious I/O.

Boření marketingových mýtů 

Marketing byl tradičně vždy směsí pravd, polopravd a úplných nesmyslů. Se stále rychleji rostoucí komplexitou nástrojů, kanálů, metod a konceptů roste i potřeba orientace v tomto nově se tvořícím prostředí. Naštěstí existují stále solidnější důkazy o tom, co skutečně funguje a co je jen prodej teplé vody. V našem půldenním Contagious workshopu se o tyto důkazy podělíme a odpovíme na vaše otázky. Vše ilustrované na příkladech a případových studiích z databáze Contagious I/O.

Skutečně transparentnost prodává? 

Důvěra je pro každou značku základní podmínkou její existence. Zároveň je jí v současném světě stále méně, protože politická a společenská polarizace zabíjí důvěru zákazníků. Viděli jsme, jak nepoctivé chování poškodilo firmy jako je Uber. Sledujeme, jak exploze fake news podkopává důvěru lidí v to, co čtou, vidí a slyší. A ve světě, kde je důvěra nedostatkovým zbožím, bodují výrobky a služby které jsou otevřené, upřímné a transparentní. Na tomto workshopu si ukážeme přínos kampaní budujících důvěru zákazníků a najdeme způsob, jak může vaše značka přispět k tvorbě tohoto nesmírně cenného obchodního aktiva. Vše s množstvím praktických ukázek z databáze světových nejlepších kampaní Contagious I/O database.

Kulturní branding aneb jak vytvořit ikonickou značku 

Brandy se nestávají ikonami tím, že by pouze zdůrazňovaly své unikátní vlastnosti a benefity. Ikonické značky sází na provokativní postoje a jejich schopnost trefit se do důležitých aspektů národní kultury. Dokáží vyhmátnout aktuální kulturní zlomy a vytvořit kolem nich vlastní mytologii. V tomto workshopu se podíváme na některé známé i méně známé případové studie abychom zjistili, jak tento přístup jednotlivé značky uplatnily. Vše ilustrované příklady z databáze světových nejlepších kampaní Contagious I/O database.

Máte-li o některý z našich workshopů zájem, kontaktujte nás. 

Kontaktní formulář

Contagious Magazine 

V branži, kde lze často jen těžko oddělit signál od šumu, nabízí Contagious Magazine každého čtvrt roku orientaci a hodnocení nejdůležitějších trendů, které hýbou marketingem, technologiemi a komerční kreativitou.

Aktuální číslo 

Číslo #60

Číslo #60

Na obálce tohoto čísla najdete kolumbijskou značku piva Poker, které se podařilo na domácím trhu vybojovat úctyhodný 43% podíl a stala se tamním největším pivovarem. Ale aby nepůsobila příliš samolibě, potřebovala své místo nějak obhájit. Proto se začal Poker soustředit na mladší spotřebitele, s nimiž navázal hlubší, emocionálnější propojení. Druhá značka, na kterou jsme se tentokrát zaměřili, je jedním z největších světových družstevních podniků. Po skandálu v divizi bankovnictví hrozil Co-opu konec celé firmy, to donutilo společnost vrátit se ke kořenům, což vedlo ve výsledku k dramatickému obratu k lepšímu. Kromě toho v aktuálním vydání najdete také rozhovor s profesorkou z Harvard Business School Shoshanou Zuboff, která se zabývá nebezpečím „dohledového kapitalismu“. A hovořili jsme také s behaviorálním vědcem Danem Arielym o tom, jak ovládat lidi.


KOUPIT ONLINE

Minulá čísla anglické edice 

Číslo #57

Číslo #57

Číslo #56

Číslo #56

Číslo #55

Číslo #55

Číslo #54

Číslo #54

Číslo #53

Číslo #53

Číslo #52

Číslo #52

Číslo #51

Číslo #51

Číslo #50

Číslo #50

Číslo #49

Číslo #49

Číslo #48

Číslo #48