Workshops Contagious přímo ve vaší firmě. Naši zkušení konzultanti ve službách vašich týmů. Principy, přehledy a trendy

10 kroků ke statečné značce 

Tým Contagious už 14 let shromažďuje a zkoumá ty nejkreativnější a nejúčinnější kampaně z celého světa. Na základě zkušeností nejúspěšnějších tvůrců a diskusí s klienty, kteří se nespokojili s průměrností, vzniklo v Contagious deset jednoduchých pravidel. Těmi by se měly řídit značky, které chtějí opravdu zaujmout. Tento workshop není pro posery, administrátory reklamních kampaní a markeťáky se slabým srdcem. Contagious doporučení jsou jako vždy podpořena množstvím praktických ukázek aplikace jednotlivých pravidel, které čerpáme z databáze nejkreativnějších světových kampaní Contagious I/O.

Boření marketingových mýtů 

Marketing byl tradičně vždy směsí pravd, polopravd a úplných nesmyslů. Se stále rychleji rostoucí komplexitou nástrojů, kanálů, metod a konceptů roste i potřeba orientace v tomto nově se tvořícím prostředí. Naštěstí existují stále solidnější důkazy o tom, co skutečně funguje a co je jen prodej teplé vody. V našem půldenním Contagious workshopu se o tyto důkazy podělíme a odpovíme na vaše otázky. Vše ilustrované na příkladech a případových studiích z databáze Contagious I/O.

Skutečně transparentnost prodává? 

Důvěra je pro každou značku základní podmínkou její existence. Zároveň je jí v současném světě stále méně, protože politická a společenská polarizace zabíjí důvěru zákazníků. Viděli jsme, jak nepoctivé chování poškodilo firmy jako je Uber. Sledujeme, jak exploze fake news podkopává důvěru lidí v to, co čtou, vidí a slyší. A ve světě, kde je důvěra nedostatkovým zbožím, bodují výrobky a služby které jsou otevřené, upřímné a transparentní. Na tomto workshopu si ukážeme přínos kampaní budujících důvěru zákazníků a najdeme způsob, jak může vaše značka přispět k tvorbě tohoto nesmírně cenného obchodního aktiva. Vše s množstvím praktických ukázek z databáze světových nejlepších kampaní Contagious I/O database.

Kulturní branding aneb jak vytvořit ikonickou značku 

Brandy se nestávají ikonami tím, že by pouze zdůrazňovaly své unikátní vlastnosti a benefity. Ikonické značky sází na provokativní postoje a jejich schopnost trefit se do důležitých aspektů národní kultury. Dokáží vyhmátnout aktuální kulturní zlomy a vytvořit kolem nich vlastní mytologii. V tomto workshopu se podíváme na některé známé i méně známé případové studie abychom zjistili, jak tento přístup jednotlivé značky uplatnily. Vše ilustrované příklady z databáze světových nejlepších kampaní Contagious I/O database.

Máte-li o některý z našich workshopů zájem, kontaktujte nás. 

Kontaktní formulář

Contagious Magazine 

V branži, kde lze často jen těžko oddělit signál od šumu, nabízí Contagious Magazine každého čtvrt roku orientaci a hodnocení nejdůležitějších trendů, které hýbou marketingem, technologiemi a komerční kreativitou.

Aktuální číslo 

Issue #56 cover

Číslo #56

V tomto vydání nastiňujeme, proč mikro a virtuální influenceři nabízejí marketérům velké příležitosti a proč umožňují značkám spojit se s publikem pevněji než jejich slavné protějšky. Náš pohled na Burger King zkoumá, jak řetězec rychlého občerstvení oživil svůj brand tím, že se stal součástí relevantní konverzace, neobyčejně atraktivní pro média. Dále ukazujeme, jak Tesco dokázalo provést jeden z nejskvělejších obratů v historii retailu Spojeného království a jak při tom kolem zákazníka pootočilo svůj byznys i značku. Vysvětlujeme také, jak kvantové počítače mohou proměnit marketingovou branži; budeme si povídat se Sarah Carter, autorkou knihy How Not To Plan, o tom, jak se reklama vzdálila realitě, a podíváme se na potenciální dopad trvale udržitelného jídla, pěstovaného v laboratořích, na budoucnost FMCG a brandů, které zde působí.

Minulá čísla 

Issue #55 cover

Číslo #55

Issue #54 cover

Číslo #54

Issue #53 cover

Číslo #53

Issue #52 cover

Číslo #52

Issue #51 cover

Číslo #51

Issue #50 cover

Číslo #50

Issue #49 cover

Číslo #49

Issue #48 cover

Číslo #48