Contagious Commandments

Kniha, označovaná jako „povinná četba pro moderního marketéra“, zkoumá, jak společnosti spojují kreativitu, technologie a psychologii, aby dospěly ke skutečně originálním marketingovým nápadům.
Deset kroků k odvaze značky

Deset kroků k odvaze značky /

Od založení v roce 2004 Contagious vždy vyhledávala a zakoumala nejvýznamnější kreativní značky, nápady a trendy na světě. V knize The Contagious Commandments shrnují náš spoluzakladatel Paul Kemp-Robertson a hlavní stratég Chris Barth své dlouholeté poznatky a zkušenosti do desítky strategických poznatků, které musí znát každý, kdo pracuje v oboru.

Mimo jiné vysvětlují, jak lze každý z nich aplikovat na dnešní značky – a dávají čtenářům možnost nahlédnout, jak vytvořit vlastní marketingovou revoluci.

MALÁ UKÁZKA

  • Ptejte se na kacířské otázky

    Ptejte se na kacířské otázky /

    Kdy jste se naposledy ptali na základní podstatu vaší organizace? Odvážní marketéři jsou mistři trapnosti a umí si poradit s nesouhlasem. Ptají se a ptají a ptají, dokud se nedostanou k pravému jádru problému. A co je možná nejdůležitější, ostatním dávají možnost dělat totéž.
  • Organizační princip

    Organizační princip /

    Zjistěte důvod existence vašeho byznysu – kvůli vám i lidem, se kterými pracujete. Nenechte se rozptylovat krátkodobými a módními trendy. Váš organizační princip by se měl jasně projevit v důvodu vaší existence, udělejte z něj nosnou zeď, od které se odvíjí samotná struktura vaší společnosti.
  • V souladu s chováním

    V souladu s chováním /

    Odolejte nutkání znovu vynalézat kolo nebo budovat oázy daleko od míst, kde se spotřebitelé přirozeně vyskytují. Raději spolupracujte. Identifikujte stávající vzorce chování a přemýšlejte, jak na nich může vaše značka stavět, místo aby je rozptylovala.
  • Buďte užiteční, relevantní a zábavní

    Buďte užiteční, relevantní a zábavní /

    Jde o původní Contagious commandment z roku 2005. Zásadní, ale přesto často opomíjená věc. Pokud po někom žádáte, aby investoval čas a energii do obsahu, služeb a zážitků, které vaše značka nabízí, měli byste si být jistí, že to, co mu vracíte, má hodnotu.
  • Využijte své publikum jako zbraň

    Využijte své publikum jako zbraň /

    Udělejte z lidí média. Využijte jejich hlas k tomu, aby vaše jméno vykřičeli z vrcholků hor. Vaše publikum je mocné a hlasité – vyzvěte je, aby ovlivňovali směřování a chování vaší značky, a dejte jim nástroje a prostředky, aby mohli informovat o tom, co chystáte.

    Contagious informace přímo do vašeho mailu

    Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

    Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

    Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

    © 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

    Uložit
    Cookies uživatelské preference
    Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
    Přijmout vše
    Odmítnout vše
    Více informací
    Marketing
    Marketingové nástroje pro Facebook
    Facebook
    Přijmout
    Odmítnout
    Analytics
    Nástroje pro Google Analytics
    Google Analytics
    Přijmout
    Odmítnout