Kreativní ředitel R/GA EMEA, Andre Le Masurier, hovoří o tom, proč si z letošního Web Summitu odnesl víru v nadějnou budoucnost „smysluplné“ reklamy
Jako na všech konferencích – určité množství horkého vzduchu bylo i tady nevyhnutelné. A pokud vás čeká program tak rozsáhlý jako na Web Summit, můžete očekávat, že k než se dostanete k zrníčkům, které vás opravdu donutí přemýšlet, budete chvilku prosívat.
Popravdě, pravé kouzlo Web Summit spočívá v lidech, které svádí dohromady na jedno místo. Přitahuje totiž rozmanitou skupinu lidí: autory, umělce, vědce, podnikatele, celebrity, technology - zapálené lidi, kteří stojí v čele svého oboru a opravdu touží po tom něco změnit. Letos zaznamenala akce také doposavad nejvyšší účast žen – obdivuhodných 46,3 %. Ačkoliv toto číslo nepochybně podpořila dotace Women in Tech, působí přesto jako významný krok směrem k vyrovnanější genderové reprezentaci.
Nejlepší části akce byly ty bez přímo definovaného a ustanoveného „smyslu“, ale postupem času dostaly hmatatelnější formu – to přesně byl účel diskuze „Záměr k akci“, které jsem se zúčastnil. Pod záštitou OSN jsme zkoumali roli podniků, značek a agentur v rámci dosažení 17 cílů udržitelného rozvoje OSN a řešili jsme také, jak nadále podporovat hmatatelnou a realistickou spolupráci pro udržitelnější budoucnost.
Tady jsou tři závěry z hektického týdne na Web Summit, které jsem si odnesl:
(Pro víc informací o spolupráci v reklamě si přečtěte tento článek, který u nás před nedávnem vyšel)
Při tom všem je důležité mít na paměti, že se pohybujeme v oboru, který se zaměřuje zejména na zvýšení prodejů. Navzdory proměnlivým přístupům spotřebitelů, kteří požadují etičtější způsoby spotřeby a manažerů, kterým už nezáleží jen na výdělcích, se „smysluplnost“ a její přijetí v každodenním životě prodává těžko. Skutečnost, že se o tom neustále mluví se může někomu zdát vyčerpávající, mě to ale pouze utvrzuje v názoru, že se jedná o velkou změnu nikoliv o krátkodobý trend.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz