Pivní konglomerát a jeho cross promotion citronového alkoholického nápoje v reklamách na pivo pro zvýšení konzumace v Jižní Americe
Podle značky Mike’s Hard Lemonade z portfolia společnosti AB InBev je pivo mezi mladými lidmi v Latinské America více než šestkrát oblíbenější oproti jakýmkoliv jiným alkoholickým nápojům.
Proto se značka při příležitosti uvedení svého produktu v Latinské Americe rozhodla se značkami piva z koncernu AB InBev spojit, nikoliv s nimi soupeřit. Ve spolupráci s agenturami FCB New York a Brasil vytvořil Mike’s kampaň, kdy své produkty umístil v do reklam několika pivních značek spadajících pod AB InBev včetně Budweiseru, Skolu nebo Brahmy.
Mike’s se stal součástí reklam zmiňovaných pivních značek a vytvořil také své vlastní tv spoty, které je doplňovaly, propagovaly spolupráci a povzbuzovaly nepivaře, aby zkusili něco nového.
„Pracovali jsme po boku FCB NY, abychom představili značku jako nového přítele v situacích, kdy si ostatní dávají pivo,“ řekl v tiskové zprávě Elton Longhi, VP pro brands a byznys v FSB Brasil. „Abychom ukázali, že je Mike’s tou nejlepší volbou, když chcete být se svými přáteli pivaři, přičemž sami dáváte přednost lehčímu a svěžějšímu nápoji, nabourali jsme do online účtů slavných Ambev piv a dokázali jsme, že se všichni mohou bavit společně.“
Získejte členství v Contagious /
Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz