News & Views

AB InBev využívá reklamy na pivo k propagaci Mike’s Hard Lemonade /

Pivní konglomerát a jeho cross promotion citronového alkoholického nápoje v reklamách na pivo pro zvýšení konzumace v Jižní Americe

Podle značky Mike’s Hard Lemonade z portfolia společnosti AB InBev je pivo mezi mladými lidmi v Latinské America více než šestkrát oblíbenější oproti jakýmkoliv jiným alkoholickým nápojům. 

Proto se značka při příležitosti uvedení svého produktu v Latinské Americe rozhodla se značkami piva z koncernu AB InBev spojit, nikoliv s nimi soupeřit. Ve spolupráci s agenturami FCB New York a Brasil vytvořil Mike’s kampaň, kdy své produkty umístil v do reklam několika pivních značek spadajících pod AB InBev včetně Budweiseru, Skolu nebo Brahmy.

Mike’s se stal součástí reklam zmiňovaných pivních značek a vytvořil také své vlastní tv spoty, které je doplňovaly, propagovaly spolupráci a povzbuzovaly nepivaře, aby zkusili něco nového.

„Pracovali jsme po boku FCB NY, abychom představili značku jako nového přítele v situacích, kdy si ostatní dávají pivo,“ řekl v tiskové zprávě Elton Longhi, VP pro brands a byznys v FSB Brasil. „Abychom ukázali, že je Mike’s tou nejlepší volbou, když chcete být se svými přáteli pivaři, přičemž sami dáváte přednost lehčímu a svěžějšímu nápoji, nabourali jsme do online účtů slavných Ambev piv a dokázali jsme, že se všichni mohou bavit společně.“ 

Získejte členství v Contagious /

Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

Contagious Insight

Pojďme se dělit / Sdílení reklam s jinými značkami jde proti základním pravidlům, nicméně tato kombinace AB InBev nápojů je spíše komplementární než kanibalistická. A nejen to, je i poutavá, překvapivá a zábavná. Tento efekt poutající pozornost je obzvlášť důležitý pro značku, která se snaží prorazit na novém trhu. Reklamy berou v potaz všudypřítomnost piva a přitom nabízí něco pro ty, kteří by si raději dali něco jiného. Mike’s nepředstavuje hrozbu pro pivní značky, které s ním své reklamy sdílí – věrní pivaři budou pít pivo dál. Značka se místo toho svezla na příležitostech ke konzumaci piva a těží z důvěryhodnosti pivních značek z portfolia AB InBev. Kreativní stránka, kde vidíme piva v rukou nebo v chladicích boxech, naznačuje prostředí oslav; když nakupujete před plánovanou návštěvou, vybízízejí reklamy, proč do košíku nepřidat nějakou tu plechovku Mike’s Hard Lemonade k doplnění (nikoliv nahrazení) piva? Vítězství pro všechny / Pivní kategorie v Latinské Americe po pandemii nadále roste, což představuje příležitost pro doplňkové značky jako je Mike’s. Spíše, než aby se stavěla do opozice k pivu, představuje tato kampaň Mike’s jako podobnou, ale novou možnost, která jde ruku v ruce se standardním pivem. Přístup „obojí“ spíše než „buď a nebo“ znamená vítěznou strategii pro obě strany – příliv zvedá všechny lodě, chcete-li. „Generace Z bude šestkrát pravděpodobněji zkoušet nové druhy nápojů,“ řekl v rozhovoru Alexandre Abrantes, skupinový kreativní ředitel v FCB NY. „Takže to není až tak moc o ‚soutěži‘ ale o představení dalších možností pro nově plnoletou populaci, která po nich touží. Chtěli jsme ukázat, že kdekoliv je pivo, může být i Mike’s.”  

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout