Sportovní značka vytvořila na WhatsApp horkou linku, která amatérským fotbalovým týmům pomáhá na poslední chvíli sehnat náhradu za chybějící hráče
Adidas uvedl nejnovější kolekci kopaček Predator. Kampaň postavil na výhodách, které kopačky hráčům poskytují.
Kampaň 100 % Unfair vytvořila agentura TBWA\Neboko, Netherlands. Cílem bylo představení nových kopaček Adidas Predator z názvem Predator 20 Mutator. V online videu značka upozorňuje na nové, inovativní prvky a zdůrazňuje nespravedlivou výhodu, kterou získávají všichni, pokud je obují.
Kampaň, jejímž ústředním bodem je online video, podpořila v Londýně aktivace na WhatsApp. Adidas zde s pomocí agentury Hill+Knowlton Strategies zřídil horkou linku Rent-a-Pred, na níž se mohly obrátit amatérské týmy, které potřebovaly náhradníka za hráče, který na poslední chvíli odřekl zápas. Náhradník se poté na zápas dostavil v nových kopačkách Predator 20 Mutator.
Podle reklamních sdělení je součástí kopaček takzvaný Demonskin, vrstva materiálu navržená tak pro lepší kontrolu míče a podporující falše (rotaci). Povrch s hroty pokrývající jak přední část boty tak boky je na stěžejních místech pro kontakt s míčem. V úvodním videu kampaně předvádí kopačky fotbalista Paul Pogba i legendární David Beckham, ukazují, jak povrch s hroty zlepšuje jejich schopnosti, zatímco ostatní si na tuto nespravedlnost stěžují.
Mezi další formáty kampaně propagující WhatsApp hotline patřila venkovní reklama před londýnskou vlajkovou prodejnou Adidas, obsah na partnerských kanálech, například The F2, Hashtag United, Fulham FC a PR podpora v médiích a zájmových komunitách.
Kampaň Rent-a-Pred trvala šest dní (od 4. do 9. února) a týmy se o přijetí své žádosti dozvěděly ráno před zápasem. Mezi náhradníky patřili nejlepší hráči z Londýna – britský fotbalový freestyle kolektiv F2 a členové Adidas rodiny, včetně anglické legendy Enioly Aluko. Aluko se dostavila na zápas šesti týmů nedělní ligy v londýnském Hoxtonu, dala pět gólů a zajistila ženskému týmu vítězství 7-6.
Výsledky / Podle tiskové zprávy zaznamenaly týmy s náhradníky vítězství v 92 % všech zápasů, kterých se zúčastnili a nastříleli 92 branek. Záběr s fotbalistou Kaka vysílaly televize Sky News, Sky Sport News, ITV News a objevil se na více než šedesátce zpravodajských serverech. Na sociální sítích nasbíral během kampaně přes 5 milionů zhlédnutí.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz