Značka sportovního vybavení využila billboardový stunt k propagaci inkluzivní kolekce plavek a posílila ženám sebevědomí
Značka sportovního oblečení Adidas chtěla ve Spojených arabských emirátech (SAE) podpořit uvedení nové inkluzivní kolekce plavek. Když ale přišlo na oslovení cílového publika, narazila na kulturní překážku.
Podle průzkumu YouGov, který si značka objednala, se v SAE pouze 12 % žen cítí při nošení plavek na veřejné pláži nebo u veřejného bazénu zcela pohodlně a jako klíčový důvod spousta z nich uvádí pocit studu za vlastní tělo a nedostatek soukromí.
To ale není vše, 59 % žen ve věku 18-42 let v SAE souhlasí nebo silně souhlasí s tím, že „média vytváří pro ženy nedosažitelný ideál těla“ a pouze čtvrtina dotázaných žen ohodnotila dostupnost plavek neodhalujících příliš v rozmanitých velikostech jako výbornou.
K uvedení inkluzivní plavkové kolekce se Adidas spojil s Havas Middle East. Vznikl ústřední film kampaně Beyond the Surface (Pod povrchem), která oslavuje, skutečnost, že voda přijímá všechny, bez rozdílu.
Na podporu spotu (viz. výše) a upoutání pozornosti influencerů a uživatelů sociálních sítí na nové produkty Adidas 24. června na jedné z nejpopulárnějších pláží v Dubaji odhalil „tekutý billboard“. Dubajské ženy dostaly pozvání, aby si do něj šly zaplavat – „Beyond the Surface“ – do pět metrů vysokého a tři metry hlubokého bazénu a staly se součástí kampaně. Cílem bylo posílit jejich sebevědomí a upevnit závazek značky, která se snaží, aby byl sport co nejvíce inkluzivní a pro všechny.
Ambasadorky Adidas Dareen Barbar, triatlonistka s amputovanou nohou a Raha Moharrak, první žena ze Saudské Arábie, která vystoupila na Mount Everest, šly s veřejnými skoky do bazénu příkladem. Influencerky a členky redakcí tisku obdržely jako pozvánku k zaplavání si v bazénu v den spuštění prodeje plavek konzervativní plavecký komplet ve zvláštní krabici.
Kamery na vnitřní straně billboardu ženy natáčely. Záznam prošel v reálném čase střihem a promítal se na digitální obrazovce nad kluzištěm Dubai Mall Ice Rink v bezprostřední blízkosti zdejší vlajkové prodejny Adidas. Tak mohli náhodní nakupující a návštěvníci obchodního centra celou akci sledovat. Fotografie každé z plavkyň byly zároveň upraveny a umístěny na personalizované plakáty, jejichž printy dostaly plavkyně po skončení eventu jako dárek společně s výstupy vhodné k publikování na sociálních sítích.
Výsledky / Kampaň upoutala pozornost více než 200 módních, lifestylových, cestovatelských a reklamních titulů z 35 zemí světa.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz