V cílené kampani na sociálních sítích propaguje banka Fifth Third Bank svůj spořící účet tím, že chrání své uživatele před pokušením utrácet a blokuje jim reklamy
Fifth Third Bank motivuje lidi, aby během pandemie šetřili a omezili zbytečné utrácení.
Uprostřed nedávného vzestupu silně cílené programmatické reklamy na sociálních sítích se finanční instituce původem z Cincinnati rozhodla poukázat na rizika impulzivních nákupů.
Fifth Third Bank koupila některá z nejvyhledávanějších hesel na sociálních sítích a poté lidem doručila „blokované reklamy“ v podobě výrazných modro-bílých dlaždic, které poukazují na různé typy reklam, co se na internetu běžně vyskytují.
Ve sponzorovaných příspěvcích Fifth Third Bank například stálo: „Tohle mohla být reklama na kabelku“ nebo „Tady mohla být reklama na sluneční brýle“.
Pokud lidé na reklamy zareagovali, nabídla se jim ke stažení bezplatná aplikace Dobotto zaměřená na úspory, která uživatelům pomáhá lépe nakládat s financemi.
Kampaň BuyNow Blocker od agentury Pereira O’Dell, San Francisco usiluje podle slov tvůrců o propagaci bezplatného automatizovaného plánování úspor od Fifth Third Bank.
Chcete dělat lepšího a odvážnější věci? Připojte se k nám a kupte si lístky na Most Contagious 2020. Dva nejdůležitější dny roku 2020 plné insightů a inspirace věnované nejvýznamnějším marketingovým a reklamním trendům a kampaním z celého roku. Pro více informací a nákup vstupenek klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz