Stáhněte si aktuální Report:
Výrobce hraček Mattel v nové kampani zdůrazňuje emoční a společenské přínosy hraní si s panenkami
Značka panenek Barbie od Mattela spustila globální kampaň, v níž poukazuje na emoční přínos hraní si s panenkami.
Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou BBH Los Angeles a odstartovala 3. května minutovým spotem, ve kterém si kluci a holčičky různě hrají s panenkami Barbie v – např. jim čtou nebo je koupají. Reklama vysvětluje, jak mohou Barbie dětem pomoci rozvíjet empatii a štědrost.
Kampaň A Doll Can Help Change The World inspiroval nedávný výzkum Cardiff University probíhající pod vedením značky Barbie, který dokázal, že hraní si s panenkami umožňuje dětem rozvíjet schopnost zpracovávat sociální informace. Studie trvala 18 měsíců a monitorovala mozkovou aktivitu 33 dětí ve věku 4 – 8 let zatímco si hrály s panenkami a tablety.
Výsledky byly podle vedoucí výzkumu doktorky Sarah Gerson působivé. Uvedla: „skutečnost, že jsme během naší studie zaznamenali aktivitu sulcus temporalis superior dokázala, že hraní s panenkami dětem pomáhá procvičovat některé sociální dovednosti, které využijí v pozdějším životě a vzhledem k tomu, že role této oblasti mozku v podpoře empatie a zpracovávání sociálních informací se ukázala podobná na všech šesti kontinentech, jsou naše zjištění pravděpodobně nezávislá na konkrétní zemi nebo oblasti.“
Spot cílí na rodiče a obsahuje taktiky, které se využívají u hraček podporujících rozvoj zájmu o vědu, technologie, strojírenství a matematice (STEM) a také klade důraz na přínos pro vývoj dítěte. „Víme, že rodiče si automaticky nespojí hru s panenkami se stejnými přínosy pro vývoj, které by si tradičně asociují s konkurenčními STEM hračkami,“ prohlásila Lisa McKnight, senior viceprezidentka Mattel a globální ředitelka Barbie. „Chtěli jsme na tento výzkum poukázat a zároveň vyzdvihnout skutečnost, že Barbie inspiruje děti, aby se staly, kýmkoliv chtějí.“
Reklama se vysílala v televizi, na streamovacích platformách a kanálech sociálních sítí. Poběží po dobu jednoho roku a chystá se její překlad do dvanácti jazyků. Komunikace zahrnuje i spolupráci s Washington Post, Hulu, sponzoring US Billboard Music Awards a Barbie microsite, kde se děti mohou o empatii naučit ještě mnohem víc.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz