Contagious Starter je vyprodaný, rádi vás ale uvidíme na některé příští Contagious snídani nebo na naší vlajkové události, Most Contagious 2019, na kterou co nevidět začneme prodávat vstupenky. Pokud s námi chcete zůstat v kontaktu, objednejte si náš newsletter. Těšíme se na vás někdy příště.
Skvělá příležitost zjistit, jak dělat marketing v roce 2019. A také první konference české Contagious
Šest světových a dva čeští profesionálové představí 7. února současné pohledy na to, jak dělat marketing a komerční kreativitu tak, aby byly úspěšné. Setkání nazvané Contagious Starter je určeno marketérům, plannerům, kreativcům i marketingovým stratégům. „Přivezeme to nejlepší, co v současné chvíli umíme,“ říká šéf Contagious CZ/SK Josef Havelka. „Seskládali jsme to tak, aby to bylo super zajímavé a současně aby to netrvalo dlouho. Určitě přijďte, bude to fajn.“
V pražském prostoru VNITROBLOCK (Tusarova 31) budou 7. února od 13.30 do 18.00 k vidění dvakrát čtyři mluvčí ve dvou blocích.
První blok představí přístupy, strategie i jednotlivé nápady, které právě teď značkám přinášejí úspěch. Paul Kemp-Robertson, zakladatel Contagious a autor knihy The Contagious Commandments, promluví o svém oblíbeném tématu: proč musí být značky odvážné, jak taková odvaha vypadá a co značkám přináší. V České republice dobře známý Will Rust se tématu odvahy a kreativity dotkne z jiné strany – bude mluvit o tom, jak cenné jsou špatné, hloupé a pitomé nápady. A první blok zakončí lahůdka – společná prezentace Davida Pivka a Jevgenije Primačenka, ve které ukáží, jak značka Nike pracuje na ruském trhu. Ten první z pozice klienta, druhý jako člověk z agentury. Vystoupení je vzácné mimo jiné proto, že Nike nechává do vnitřností svého marketingu nahlédnout jen zřídka.
Druhý blok bude věnován pohledu na přicházející rok. Na to, čemu se letos nevyhneme a čemu budeme muset věnovat pozornost. Katrina Stirton-Dodd, Head of Trends londýnské kanceláře Contagious, se bude věnovat trendům, které právě teď od základu proměňují retail. Wim Vermeulen, autor knihy Marketing For the Mad (Wo)Men of Tomorrow, představí svůj pohled na to, jakou roli v současném marketingu hraje kreativita, co skutečně funguje a co je jen pověra. David Navrátil, hlavní ekonom České spořitelny, bude mluvit o krizi, depresivní robotech a snech, Tomáš Pflanzer, Digital Director Kantaru, o hlavních trendech, které budou v České republice definovat rok 2019.
Prezentace budou v angličtině a češtině. Vstupenky v ceně 3.500,- Kč můžete zakoupit na www.contagiousstarter.cz a www.smsticket.cz.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz