Pivo Jupiler připomíná Belgičanům, jak moc milují auta, chce zkrotit jejich nebezpečné návyky
Jupiler, největší belgická značka piva, využívala ve svých reklamách 27 let to samé varování.
I přes toto sdělení („Beer brewed with love, is to be consumed with care“) má Belgie stále jednu z nejvyšších nehodovostí způsobenou jízdou v opilosti na světě (na základě dat k lednu 2020). Na belgických silnicích ročně zemře 150 lidí a jeden ze čtyř tamních řidičů přiznává, že za poslední měsíc řídil pod vlivem alkoholu.
V reakci na to, se Jupiler spolu s BBDO Brussels rozhodli, sdělení změnit na: „Cars built with love are to be used with care“ a přidali ještě: „Don’t drink when you drive“.
Aby podpořili efektivitu kampaně, nakoupila značka mediální prostor hned po reklamách na auta a to během z pohledu automobilových reklam nejfrekventovanějšího období: těsně před veletrhem Brussels car expo.
Nové sdělení, které myšleno tak, aby bylo pro konzumenty méně obviňující, se k publiku začalo dostávat skrze televizní a rádiové spoty.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz