Hravá OOH aktivace výrobce sýra vygenerovala 213 milionů získaných mediálních impresí.
2. srpna se v Kanadě na torontském náměstí Yonge-Dundas Square objevil záhadný billboard, na kterém bylo pouze telefonní číslo (647-407-0938) a nabídka: Vyměním: Jednu sýrovou tyčinku.
Aniž by o tom kolemjdoucí věděli, šlo o virální OOH kampaň od výrobce sýru Black Diamond a agentury Broken Heart Love Affair, Toronto. Aktivace zapadá do nové ABL kampaně Black Diamond Keep It Cheesy a staví na insightu výměny svačin ve školách.
Billboard byl na místě pouze tři dny přičemž výměnná akce trvala devět dní. Každý, kdo během této doby zavolal na dané telefonní číslo, měl možnost popovídat si s „Angelem Domingem“, profesionálním obchodníkem kolem padesátky se silným newyorským přízvukem (hlas mu propůjčil herec Joey Harlem). Když Domingo telefon nezvedl, aby ihned zahájil vyjednávání o směně, nahraný vzkaz vyzval volajícího, aby mu zanechali zprávu s nabídkou.
Co se za vyměňováním tyčinek ve skutečnosti skrývá značka odhalila až 11. srpna, poté, co výměnou za sýrové tyčinky obdržela opravdu bizarní nabídky včetně zlaté sošky gorily, sběratelských basketbalových karet se Shaquillem O’Nealem, rozbité sekačky na trávu, čerstvě narozených křečků nebo „neodolatelných“ dvou sýrových tyčinek.
Kampaň upoutala zájem novinářů a rádií, z nichž některá zavolala na číslo v živém vysílání, aby si moderátoři s prodejcem popovídali a udělali svou vlastní nabídku. Některé zprávy a hovory na záznamníku Black Diamond sdílel na sociálních sítích – na SnapChatu a TikToku, kde se postupně budou objevovat od 18. srpna do 11. listopadu.
Výsledky / Podle značky kampaň obdržela přes tisíc nabídek k výměně za sýrovou tyčinku a vygenerovala 213 milionů získaných mediálních impresí, včetně Narcity, CityTV, the New York Post, Breakfast Television, Global News a HuffPost.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz