News & Views

Black Diamond vyměnil sýrovou tyčinku za… pozornost /

Hravá OOH aktivace výrobce sýra vygenerovala 213 milionů získaných mediálních impresí.

2. srpna se v Kanadě na torontském náměstí Yonge-Dundas Square objevil záhadný billboard, na kterém bylo pouze telefonní číslo (647-407-0938) a nabídka: Vyměním: Jednu sýrovou tyčinku. 

Aniž by o tom kolemjdoucí věděli, šlo o virální OOH kampaň od výrobce sýru Black Diamond a agentury Broken Heart Love Affair, Toronto. Aktivace zapadá do nové ABL kampaně Black Diamond Keep It Cheesy a staví na insightu výměny svačin ve školách.

Billboard byl na místě pouze tři dny přičemž výměnná akce trvala devět dní. Každý, kdo během této doby zavolal na dané telefonní číslo, měl možnost popovídat si s „Angelem Domingem“, profesionálním obchodníkem kolem padesátky se silným newyorským přízvukem (hlas mu propůjčil herec Joey Harlem). Když Domingo telefon nezvedl, aby ihned zahájil vyjednávání o směně, nahraný vzkaz vyzval volajícího, aby mu zanechali zprávu s nabídkou.

Co se za vyměňováním tyčinek ve skutečnosti skrývá značka odhalila až 11. srpna, poté, co výměnou za sýrové tyčinky obdržela opravdu bizarní nabídky včetně zlaté sošky gorily, sběratelských basketbalových karet se Shaquillem O’Nealem, rozbité sekačky na trávu, čerstvě narozených křečků nebo „neodolatelných“ dvou sýrových tyčinek.

Kampaň upoutala zájem novinářů a rádií, z nichž některá zavolala na číslo v živém vysílání, aby si moderátoři s prodejcem popovídali a udělali svou vlastní nabídku. Některé zprávy a hovory na záznamníku Black Diamond sdílel na sociálních sítích – na SnapChatu a TikToku, kde se postupně budou objevovat od 18. srpna do 11. listopadu.

Výsledky / Podle značky kampaň obdržela přes tisíc nabídek k výměně za sýrovou tyčinku a vygenerovala 213 milionů získaných mediálních impresí, včetně Narcity, CityTV,  the New York Post, Breakfast Television, Global News a HuffPost.

Získejte členství v Contagious


Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

Contagious Insight

Pramínek po pramínku / Značka Black Diamond Contagious řekla, že její Cheestrings (sýrové tyčinky) jsou v Kanadě z pohledu konzumace, objemu i financí jedničkou mezi značkami sýrových svačinek. Celá kategorie ale nemá nouzi o konkurenci. Největší konkurent je Bel Group a jeho sýr Babybel a privátní značky supermarketů, které se také uchází o svůj „své místo v sýrové uličce“. Jednou z nejvýraznějších předností sýrových tyčinek je zábavný a hravý charakter jejich konzumace, kdy lidé často oddělují jednotlivé pramínky a tyčinku jedí postupně. Když Contagious mluvila o kampani s agenturou Broken Heart Love Affair, dozvěděla se, že kampaň postavili na velmi zajímavém insightu, že si už nedovolujeme hrát a bereme život příliš vážně. „Sýrové tyčinky Black Diamond jsou o zábavě a my vyzýváme k hravosti – každé uloupnutí sýrové tyčinky v nás probouzí vnitřní dítě,“ říká agentura. Díky vědomí a porozumění, že spotřebitelé tyto svačinky pravděpodobně volí kvůli zábavné konzumaci dává smysl tyto spotřebitele oslovit prostřednictvím kampaně, která hravost produktu reflektuje, ale zároveň probouzí i dítě milující zábavu schované uvnitř průměrného konzumenta sýrových tyčinek. Mediální zběhlost / Contagious nedávno vyzpovídala značku Samsung Nový Zéland ohledně Zlatého Lva z Cannes v kategorii Media za iTest, webovou aplikaci, která uživatelům Applu umožnila vyzkoušet si rozhraní Androidu a jeho prvky v pohodlí jejich stávajícího zařízení. Mike Felix, kreativní ředitel v agentuře DDB Tribal Aotearoa, Auckland, Contagious řekl, že důvod, proč kampaň uspěla, byl, že „lidem dala něco, o co se mohli podělit.“ Takže i tady se kampaň Black Diamond ukázala jako výhodná a mediálně zběhlá aktivace, která dosáhla 213 milionů získaných mediálních impresí jen na základě jednoho OOH billboardu a série příspěvků na sociálních sítích. Stunt byl od základu navržený tak, aby lidi pobavil, aby byl trochu záhadný a interaktivní a médiím, jako jsou ranní pořady, talkshow, odlehčené zprávy a rádiové vysílání poskytl důvod k engagementu.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout