Stáhněte si aktuální Report:
Jak společnost Mattel změnila svou ikonickou panenku Barbie s ohledem na potřeby 21. století.
Nejslavnější panenka na světě nutně potřebovala změnu. Ačkoli Barbie pořád přinášela společnosti Mattel roční tržby přesahující 1 miliardu dolarů, začínala u nové generace rodičů ztrácet půvab. Výrobce hraček se proto rozhodl ukázat, že je panenka stále aktuální. Vsadil na zdůraznění postavení ženy ve společnosti a komunikaci rozmanitosti. Nakonec se mu povedlo dokázat, že Barbie není jen hezká hračka.
Barbara Millicent Robertsová měla původně být dívka z plakátu pro posílení postavení žen. “Barbie” spatřila světlo světa poprvé v roce 1959. Od té doby byla 29 centimetrů vysoká panenka lékařka i rocková hvězda, pilotka i policistka. Celkem vystřídala přes 180 různých zaměstnání a nejednou překonala očekávání veřejnosti. Například v roce 1965 cestovala do vesmíru, čtyři roky předtím, než Neil Armstrong vstoupil na Měsíc. Nebo v roce 1992 poprvé kandidovala na prezidentku, tedy ještě předtím, než se Hillary Clintonová stala dámou, natož aby byla na volebním lístku jako kandidátka.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz