Výrobce aut vystavuje vozy u nemovitostí k prodeji a oslovuje tak potenciální zákazníky
Minulý rok, když v BMW Canada zjistili, že 33 % lidí se zájmem o koupi luxusního auta má rovněž zájem o luxusní dům, dospěli k rozhodnutí tyto dvě cesty spojit a vytvořili kampaň Stage Your Driveway.
Ve spolupráci s realitní agenturou Heaps Estrin z Toronta a agenturou FCB Toronto automobilka vložila snímky nejprémiovějších modelů (X7, i8 Roadster a M5) do inzerátů nemovitostí v prestižních torontských čtvrtích tak, aby se zdálo, že parkují na příjezdových cestách. Když zájemci nemovitosti navštívili osobně, byla parkovala venku opravdová BMW a z příjezdových cest se tak staly dočasné showroomy.
BMW se za předpokladu, že okolní domovy lákají podobnou cílovou klientelu, a proto představují důležité leady, zaměřilo na okolí každé nemovitosti a v médiích cílila jak na konkrétní nemovitost, tak na jeden z svých prestižních vozů. Stejnou techniku pak replikovalo v případě dalších inzerátů.
Výsledky / Aktivace Stage Your Driveway probíhala od dubna do července 2019. Snížila BMW náklady na jeden lead o 56 % a vygenerovala 37 tisíc nových perspektivních zákazníků.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz