Služba DirecTV Go se postavila do cesty fanouškům využívajícím ilegální streamingovou stránku díky nafingovanému zápasu. Počet trialů předplatného stoupl o 43 %
DirecTV Go se rozhodl na svou platformu přilákat perspektivní diváky absurdním ztvárněním slabých stránek sledovaní zápasů Ligy mistrů na pofiderních online odkazech. Značka se zaměřila na brazilský trh a dala si za cíl konvertovat odhadem 33 milionů lidí, kteří v zemi pravidelně sledují pirátské streamy.
Na Brazilce hledající bezplatný stream zápasu Champions League, v němž se v březnu 2021 utkaly Manchester United a Atlético Madrid, mezi výsledky Google vyhledávání nastražili sponzorovaný link, který sliboval přesně to, co hledali. Ale po kliknutí na odkaz viděli fanoušci komickou, nízkonákladovou verzi zápasu, zdánlivě z paralelního vesmíru.
Z hodinu a půl trvající vysílání navržené tak, aby se netrénovanému oku zdálo stejné jako originál, je bližším zkoumání poznat, že ve skutečnosti jde o napodobeninou. Fanoušci, kteří se těšili na zápas dvou evropských velikánů, místo toho sledují zinscenovaný zápas Mão Chester United a Atlético de Mandrituba. Místo souboje legend jako jsou Ronaldo a Suarez se diváci ocitají tváří v tvář levným napodobeninám jménem Rolando a Suado (což v portugalštině znamená „zpocený“) a vše je okořeněno nezapomenutelně vášnivými komentátory, přísným rozhodčím a nadšenými fanoušky.
V průběhu falešného zápasu byli diváci pravidelně vyzýváni k prokliknutí na DirecTV Go, kde našli přístup ke skutečnému přenosu Champions League, který si mohli pustit v rámci sedmidenního trialu zdarma.
Kreativní stunt vymyslela agentura Mirum, Curitiba, Brazil. V komentáři pro Contagious agentura nastínila, jak se snažila narušit širší pirátský ekosystém v zemi, kde ilegální streamování zapustilo pevné kořeny. Filipe Matiazi, kreativní ředitel v Mirum, uvedl: „Osvětové kampaně na dané téma se vyskytují jen vzácně a často s sebou nesou negativní sdělení o kriminalizaci s téměř nulovým účinkem.“ Výsledkem je dychtivost týmu k zaujetí odlišného přístupu v oslovování cílového publika a rozhodnutí představit DirecTV Go jako dostupnou variantu bez rizika v porovnání s minovým polem nekvalitního ilegálního streamingu.
Výsledky / Agentura uvádí, že aktivace vedla k 300% nárůstu engagementu s reklamou ve vyhledávání v porovnání s uplynulými Champions League kampaněmi. Tento úspěch se výrazně projevil také v konverzi a vedl k působivému 43% nárůstu počtu využitých trialů platformy.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz