Burger King vytvořil ve Španělsku in-game basketbalové hřiště a odměňuje hráče za těžké hody
V březnu se Burger King spojil s oblíbenou basketbalovou hrou NBA 2K21. Když hráči vstřelili koš z vybraných míst na speciálně navrženém hřišti, obdrželi položky z menu fast-foodu zdarma.
Řetězec rychlého občerstvení vytvořil s pomocí agentury David Madrid hřiště, na kterém se vyskytovaly nejpopulárnější produkty Burger King.
Stačilo, aby si hráči ve Španělsku na svůj PlayStation 4 nebo 5 stáhli The Menu Court v MyLeague Mode (PS4) nebo MyNBA Mode (PS5) a vstřelili koš z místa, na němž se nacházela položka, o kterou měli zájem – čím těžší hod, tím lepší výhra.
Například střelba koše zpoza tříbodové čáry získala hráči Whopper, zatímco koš hozený ze středové čáry vedl k výhře burgeru, hranolek a nápoje.
Aby hráči cenu získali, museli svůj úspěch zaznamenat na video a sdílet ho na Twitteru s označením Burger Kingu a NBA2K spolu s #BKMenuCourt.
Spuštění kampaně se zúčastnili populární španělští gameři RobertPG (450 200 odběratelů na Twitchi, 5,33 milionů na YouTube), Papi Gavi (573 800 odběratelů na Twitchi, 1,22 milionů na YouTube) a Vituber (142 800 odběratelů na Twitchi, 845 000 na YouTube), kteří streamovali své pokusy o splnění výzvy na Twitchi a YouTube.
Akce Menu Court byla dostupná od 25. března do 4. dubna.Výsledky / Podle agentury se akce zúčastnilo 2 773 hráčů, což vyústilo ve více než 4,9 milionů impresí na sociálních sítích, jež vyvolaly 99 % pozitivních reakcí.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz