Řetězec rychlého občerstvení opět pracuje s geolokací, tentokrát odměňuje lidi, kteří zůstávají v izolaci
Brazílii tvrdě zasáhla pandemie a po USA má druhý nejvyšší počet zemřelých. Přestože tam došlo k uvolnění opatření přijatých v reakci na vypuknutí pandemie, místní političtí představitelé nepřestali nabádat veřejnost k opatrnosti, setrvání doma a pomoci zamezení přenosu viru.
Řetězec s fast-food občerstvením Burger King nyní izolaci propaguje a odměňuje lidi, kteří zůstanou doma, poukazy na jídlo zdarma.
Iniciativa vznikla ve spolupráci s agenturami David Miami a David São Paulo. Pro vyhodnocení, zda lidé zůstávají na jednom místě – ve svých domácnostech – využívá funkci geolokace v aplikaci Burger King
Zákazníci, kteří v aplikaci aktivují geolokaci, získávají od 4. června poukazy na jídlo zdarma (od malého občerstvení po sendviče Whopper nebo celá menu) vše závisí na tom, jak dlouho zůstávají doma. Hodnota poukazu roste s časem – čím déle je člověk doma, tím větší odměnu dostane.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz