News & Views

Burger King ponouká ke „krádeži“ Whopperů v Money Heist kampani /

Burger King uspořádal v Argentině interaktivní OOH hon na burgery zdarma provázaný s populárním seriálem Money Heist od Netflixu a zvýšil počet stažení aplikace o 50 % 

Money Heist je populární španělský seriál na Netflixu, kde skupina zlodějů plánuje ambiciózní loupež. V prosinci 2021 se nechal Burger King seriálem inspirovat a spojil se s Netflixem na vytvoření kampaně Whopper Heist, která vyzývala zákazníky ke „krádeži“ Whopperů z digitálních OOH ploch na území Buenos Aires.

OOH kampaň od agentury We Believers, Buenos Aires využila NFC technologii, aby se propojila s aplikací Burger King v telefonech kolemjdoucích. Uživatelé dostali upozornění, že se nachází v blízkosti Whopperu, a mohli ho „ukrást“ tím, že svůj telefon namířili na digitální plakáty s Whopperem a výzvou „Namiř na něj telefon a vezmi ho.“ 

Jakmile se NFC zařízení propojilo s telefonem, dostal server signál, aby obrázek burgeru z reklamní plochy zmizel a místo toho se objevil na telefonu konkrétního uživatele. Digitální Whoppery mohli lidé následně vyměnit za ty skutečné v aplikaci Burger King. Uživatelé mohli aplikaci využít i k tomu, aby zjistili kolik Whopperů ještě zbývá a kde se skrývají.

Výsledky / Kampaň vedla podle agentury k 49,5% nárůstu týdenního počtu stažení aplikace, k průměrnému 25,3% nárůstu mobilních prodejů na provozovnu. Navíc byly všechny burgery „ukradeny“ během dvou dní.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Jít s dobou / Provázáním kampaně se finální sérií Money Heist (na Netlixu od 3. prosince 2021) Burger King úspěšně využil kulturní moment a vnikl do debaty související se seriálem. Stejně jako zloději v Money Heist se i Burger King staví do pozice outsidera, kterému stojí za to držet palce. V této kampani ale mění své zákazníky na spolupachatele. Tento drzý přístup je pro značku autentický a připomíná minulé kampaně. Například The Whopper Detour a The Whopper Detour. Burger King se většinou snaží pobavit, je přidrzlý ale inkluzivní. V roce 2019 nám Gabriel Schmitt, hlavní kreativní ředitel v FCB New York, řekl o kampani The Whopper Detour toto: „Je rozdíl mezi tím být chytrák nebo kretén.“ Dárky a zábava / Stejně jako u řady předchozích kampaní Burger Kingu v minulých letech, i zde je hlavním cílem zvýšení počtu stažení aplikace. K tomu, abyste lidi ke stažení vaší aplikace motivovali, jim musíte nabídnout pohnutku – dárek je dobrý začátek. Ale k tomu, abyste si pojistili, že lidé na nabídku skutečně zareagují, musíte podobně jako Burger King do rovnice začlenit i prvky naléhavosti a nedostatku: Upozornění kolemjdoucích, když se nacházeli v blízkosti poutače a neustálé informování o aktuálním a omezeném počtu zbývajících Whopperů, lidi mnohem více přesvědčila k interakci, než by to dokázal pouhý příslib burgeru zdarma. Společná hodnota outsiderovského ducha Burger Kingu a popularita Money Heistu proměnila kampaň z obyčejné šance na získání dárku na zábavnou výzvu, díky níž zmizely všechny burgery za dva dny.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout