Burger King uspořádal v Argentině interaktivní OOH hon na burgery zdarma provázaný s populárním seriálem Money Heist od Netflixu a zvýšil počet stažení aplikace o 50 %
Money Heist je populární španělský seriál na Netflixu, kde skupina zlodějů plánuje ambiciózní loupež. V prosinci 2021 se nechal Burger King seriálem inspirovat a spojil se s Netflixem na vytvoření kampaně Whopper Heist, která vyzývala zákazníky ke „krádeži“ Whopperů z digitálních OOH ploch na území Buenos Aires.
OOH kampaň od agentury We Believers, Buenos Aires využila NFC technologii, aby se propojila s aplikací Burger King v telefonech kolemjdoucích. Uživatelé dostali upozornění, že se nachází v blízkosti Whopperu, a mohli ho „ukrást“ tím, že svůj telefon namířili na digitální plakáty s Whopperem a výzvou „Namiř na něj telefon a vezmi ho.“
Jakmile se NFC zařízení propojilo s telefonem, dostal server signál, aby obrázek burgeru z reklamní plochy zmizel a místo toho se objevil na telefonu konkrétního uživatele. Digitální Whoppery mohli lidé následně vyměnit za ty skutečné v aplikaci Burger King. Uživatelé mohli aplikaci využít i k tomu, aby zjistili kolik Whopperů ještě zbývá a kde se skrývají.
Výsledky / Kampaň vedla podle agentury k 49,5% nárůstu týdenního počtu stažení aplikace, k průměrnému 25,3% nárůstu mobilních prodejů na provozovnu. Navíc byly všechny burgery „ukradeny“ během dvou dní.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz