Řetězec rychlého občerstvení nabízí odměnu lidem, kteří z pozadí svých firemních videohovorů udělají jeho billboardy
Burger King (BK) spustil v USA aktivaci, v rámci které nabízí poukazy na Whopper 1 + 1 zdarma za sdílení fotografie, kde je billboard značky použitý jako pozadí na Zoomu.
Pro získání poukazu si lidé nejprve musí stáhnout obrázek billboardu z twitterového účtu BK, nastavit si jej jako pozadí firemního hovoru probíhajícího prostřednictvím komunikační platformy Zoom, udělat screenshot a nahrát zpět na Twitter, označit účet BK a vše opatřit #BillboardOfTheWhopper. BK následně v soukromé zprávě odešle uživateli kód pro zadání v aplikaci, kterou si musí stáhnout, a sleva 1 +1 zdarma je na světě.
Kampaň Billboard of the Whopper vznikla ve spolupráci s agenturou David Buenos Aires a proběhla mezi 28. dubnem a 1. květnem, vztahovala se pouze na objednávky s osobním odběrem ve všech amerických státech s výjimkou Aljašky a Havaje.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz