Řetězec rychlého občerstvení hodlá přestat s používáním konzervantů. Jako důkaz zveřejnil autentické portréty Mexičanů, kteří si pochutnávají na burgerech a hranolkách
V květnu 2022 spustila značka rychlého občerstvení Burger King v Mexiku rozsáhlou OOH kampaň Non Artificial Mexico. Chtěla tak upozornit na nedávný přechod fast foodu na „clean“ nabídku bez obsahu konzervantů.
Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou We Believers. Na billboardech se objevily autentické černobílé portréty Mexičanů z dělnické třídy, kteří jedí hamburgery a hranolky z Burger Kingu. Fotografie doplnil slogan “Real tastes better” a španělsky “Lo real sabe mejor”.
Šlo hlavně o realitu a životní situace, kdy to lidi obvykle táhne k fast foodu. Fotografie ani zdaleka nepřipomínají záběry z fotoateliéru: jsou na nich mladí i starší, nechybí ani těhotné ženy, určitě ale nečekejte žádný make-up ani dokonalé outfity, někteří na nich dokonce vypadají zhuleně.
Kampaň vzdala hold obyvatelům Mexika také prostřednictvím uměleckých děl na výstavě v Mexico City’s Photography Archive Museum.
Výsledky / Podle případové studie kampaně se podařilo dosáhnout celkového 95% povědomí o značce, 98% pozitivního dojmu a 36,7% nárůstu prodeje.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz