Značka cukrovinek pokračuje v Indii v křížové výpravě proti Valentýnu výletem, který tento romantický svátek šikovně obchází
Značka Cadbury čokolády 5 Star, patřící do portfolia nadnárodní společnosti Mondelēz, opět pomáhá single lidem uniknout Valentýnu, tentokrát v rámci kampaně Erase Valentine's Day.
Tři dobrovolníci se nalodí na loď F.N.S. Cringe Vinash, která se vydá na cestu „zpět v čase“ tak, že přesně ve 23:59 13. února překročí mezinárodní datovou hranici mezi Americkou Samoou a Samoou, a přeskočí tak přímo do 12:00 hodin 15. února.
Kampaň vytvořila agentura Ogilvy India, Mumbai. Členům posádky umožňuje zcela vynechat 24 hodin oslav láskou překypujících párů. Značka zajistila, aby se kampaň dostala k širšímu publiku díky živému přenosu z eventu, který zprostředkovalo řídící centrum v Bombaji.
V rámci eventu byla k dispozici spousta čokoládových tyčinek 5 Star a šťastní hosté plavby měli možnost „nic nedělat“, což je v naprostém souladu s oblíbeným sloganem této značky.
Kampaň podpořila reklama, která misi anti-valentýnské lodi oznamovala. Cílem bylo „vymazat“ svátek sv. Valentýna a vyzvat lidi, aby se prostřednictvím dedikovaného webu přihlásili jako „inženýři mise“. V reklamě vystupuje vesmírný vědec Nambi Narayanan, který vysvětluje, jak „loď na cestování časem“ funguje.
Podle webu sehrají inženýři mise aktivní roli: budou se moci virtuálně spojit s řídicím centrem a podílet se na některých živých rozhodnutích posádky.
Výsledky / Podle agentury data ze sociálních sítí ukázala 99 % pozitivních ohlasů na reklamu.
Romantika je mrtvá / Tím, že se značka posledních pět let staví do pozice popírače Valentýna, se vyhnula typickému vyprávění o romantických gestech a místo toho se ztotožnila s hnutím proti Valentýnu. Tím se Cadbury 5 Star odlišuje nejen od tradičních značek čokolády, ale také dokonale koresponduje s podstatou výrobku – nejde o luxusní čokoládu, kterou byste darovali partnerovi, ale spíše o požitek určený pro osobní potěšení. Je to chytrá strategie, která značce pomáhá vyniknout během klíčové příležitosti pro spotřebu čokolády – tím, že si Cadbury 5 Star na Valentýna vydobyla na přeplněném trhu s čokoládou své vlastní místo, ukazuje, že někdy je nejlepší jít proti proudu.
Speciálně pro vás / Tato kampaň zdůrazňuje, že je důležité najít přesvědčivou myšlenku a držet se jí. To je příklad strategie, kterou si značka zvolila v zájmu oslovování single lidí během Valentýna. Pozoruhodné je, že předchozí kampaně Cadbury 5 Star v letech 2022 a 2023 poskytovaly nezadaným, kteří chtěli oslavu vynechat, alibi a nabízely pomoc při vyhýbání se valentýnským hotspotům prostřednictvím webové aplikace s GPS. Závazek značky pomáhat 14. února single lidem, posilovaný každou aktivací, neznamená jen způsob, jak v tento den zvýšit prodeje, především to dlouhodobě posiluje image značky, která díky tomu působí drze, důvěryhodně a láskyplně.
Erase Valentine's Day představuje svěží provedení stejné strategie – zároveň ale je zatím její zdaleka nejodvážnější a nejpřitažlivější variantou. Vyslání lodi doprostřed Tichého oceánu, zapojení legendárního vesmírného vědce a online vysílání celé akce pro široké publikum značce slouží jako demonstrace její připravenosti jít nad rámec svého anti-valentýnského humoru. Důsledná přítomnost značky v souvislosti s Valentýnem také znamená, že lidé nyní očekávají, že se bude při této příležitosti objevovat i nadále. 5 Star od Cadbury zkrátka poskytuje hodnotné zážitky. Úroveň odhodlání, kterou značka letos prokázala pomocí lodě „plující v čase“, znamená obrovský PR úspěch, který pravděpodobně nikoho nezklame.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz