News & Views

Cadbury pomáhá single lidem vyhnout se Valentýnu a zve je na výlet do jiného časového pásma /

Značka cukrovinek pokračuje v Indii v křížové výpravě proti Valentýnu výletem, který tento romantický svátek šikovně obchází

Značka Cadbury čokolády 5 Star, patřící do portfolia nadnárodní společnosti Mondelēz, opět pomáhá single lidem uniknout Valentýnu, tentokrát v rámci kampaně Erase Valentine's Day.

Tři dobrovolníci se nalodí na loď F.N.S. Cringe Vinash, která se vydá na cestu „zpět v čase“ tak, že přesně ve 23:59 13. února překročí mezinárodní datovou hranici mezi Americkou Samoou a Samoou, a přeskočí tak přímo do 12:00 hodin 15. února.

Kampaň vytvořila agentura Ogilvy India, Mumbai. Členům posádky umožňuje zcela vynechat 24 hodin oslav láskou překypujících párů. Značka zajistila, aby se kampaň dostala k širšímu publiku díky živému přenosu z eventu, který zprostředkovalo řídící centrum v Bombaji.

V rámci eventu byla k dispozici spousta čokoládových tyčinek 5 Star a šťastní hosté plavby měli možnost „nic nedělat“, což je v naprostém souladu s oblíbeným sloganem této značky.

Kampaň podpořila reklama, která misi anti-valentýnské lodi oznamovala. Cílem bylo „vymazat“ svátek sv. Valentýna a vyzvat lidi, aby se prostřednictvím dedikovaného webu přihlásili jako „inženýři mise“. V reklamě vystupuje vesmírný vědec Nambi Narayanan, který vysvětluje, jak „loď na cestování časem“ funguje.

Podle webu sehrají inženýři mise aktivní roli: budou se moci virtuálně spojit s řídicím centrem a podílet se na některých živých rozhodnutích posádky.

Výsledky / Podle agentury data ze sociálních sítí ukázala 99 % pozitivních ohlasů na reklamu.

Contagious Insight /

Romantika je mrtvá / Tím, že se značka posledních pět let staví do pozice popírače Valentýna, se vyhnula typickému vyprávění o romantických gestech a místo toho se ztotožnila s hnutím proti Valentýnu. Tím se Cadbury 5 Star odlišuje nejen od tradičních značek čokolády, ale také dokonale koresponduje s podstatou výrobku – nejde o luxusní čokoládu, kterou byste darovali partnerovi, ale spíše o požitek určený pro osobní potěšení. Je to chytrá strategie, která značce pomáhá vyniknout během klíčové příležitosti pro spotřebu čokolády – tím, že si Cadbury 5 Star na Valentýna vydobyla na přeplněném trhu s čokoládou své vlastní místo, ukazuje, že někdy je nejlepší jít proti proudu.

Speciálně pro vás / Tato kampaň zdůrazňuje, že je důležité najít přesvědčivou myšlenku a držet se jí. To je příklad strategie, kterou si značka zvolila v zájmu oslovování single lidí během Valentýna. Pozoruhodné je, že předchozí kampaně Cadbury 5 Star v letech 2022 a 2023 poskytovaly nezadaným, kteří chtěli oslavu vynechat, alibi a nabízely pomoc při vyhýbání se valentýnským hotspotům prostřednictvím webové aplikace s GPS. Závazek značky pomáhat 14. února single lidem, posilovaný každou aktivací, neznamená jen způsob, jak v tento den zvýšit prodeje, především to dlouhodobě posiluje image značky, která díky tomu působí drze, důvěryhodně a láskyplně.

Erase Valentine's Day představuje svěží provedení stejné strategie – zároveň ale je zatím její zdaleka nejodvážnější a nejpřitažlivější variantou. Vyslání lodi doprostřed Tichého oceánu, zapojení legendárního vesmírného vědce a online vysílání celé akce pro široké publikum značce slouží jako demonstrace její připravenosti jít nad rámec svého anti-valentýnského humoru. Důsledná přítomnost značky v souvislosti s Valentýnem také znamená, že lidé nyní očekávají, že se bude při této příležitosti objevovat i nadále. 5 Star od Cadbury zkrátka poskytuje hodnotné zážitky. Úroveň odhodlání, kterou značka letos prokázala pomocí lodě „plující v čase“, znamená obrovský PR úspěch, který pravděpodobně nikoho nezklame.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout