Pivovar udržuje belgické podniky v chodu i během pandemie koronaviru
Pohostinství trpí v důsledku masových uzavírek, které na celém světě způsobilo vypuknutí nového koronaviru.
Ve snaze podpořit belgické kavárny v době, kdy musí uzavřít své provozy, spustil AB InBev novou digitální platformu Café Courage, která milovníkům piva a kaváren umožňuje dát si pivo s předstihem.
Od 21. března, 17:00 jsou piva zakoupená prostřednictvím platformy dostupná k vypití po znovuotevření kavárny. Uživatelé mají zároveň možnost pivo pouze věnovat, aniž by ho později vypili.
Lidé si musí na webu ještě před samotným výběrem piva zvolit kavárnu, kterou budou chtít navštívit a kde si budou moci zaplacené pivo zpětně vyžádat prostřednictvím aplikace Jupiler (jedno z belgických piv portfolia AB InBev).
Všechna dostupná piva jsou belgická, například Stella Artois, Jupiler, Diekirch, Ginette Lager a Jupiler 0.0%.
Za každou objednávku prostřednictvím platformy věnuje největší pivovar světa dané kavárně stejné množství piva. Registrovaným kavárnám jich celkem nabízí 3,6 milionů.
V době vzniku tohoto článku bylo podle webu Café Courage do projektu registrováno přes tisíc kaváren a přibývají další.
V Brazílii běží podobná kampaň s názvem Café Rouge. Značka Stella Artois spadající pod AB InBev zde spustila projekt Support a Restaurant, kdy navíc hradí polovinu ceny dárkového poukazu, který bude možné využít po znovuotevření restaurace. Také ve Velké Británii spustil AB InBev iniciativu Save Pub Life – lidé si mohou zakoupit dárkový poukaz v hodnotě 20 liber (který se pro danou hospodu násobí na 40 liber) a utratit ho poté, co se hospoda znovu otevře.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz