News & Views

Café Courage zachraňuje belgické bary a kavárny /

Pivovar udržuje belgické podniky v chodu i během pandemie koronaviru

Pohostinství trpí v důsledku masových uzavírek, které na celém světě způsobilo vypuknutí nového koronaviru.

Ve snaze podpořit belgické kavárny v době, kdy musí uzavřít své provozy, spustil AB InBev novou digitální platformu Café Courage, která milovníkům piva a kaváren umožňuje dát si pivo s předstihem.

Od 21. března, 17:00 jsou piva zakoupená prostřednictvím platformy dostupná k vypití po znovuotevření kavárny. Uživatelé mají zároveň možnost pivo pouze věnovat, aniž by ho později vypili.

Lidé si musí na webu ještě před samotným výběrem piva zvolit kavárnu, kterou budou chtít navštívit a kde si budou moci zaplacené pivo zpětně vyžádat prostřednictvím aplikace Jupiler (jedno z belgických piv portfolia AB InBev).

Všechna dostupná piva jsou belgická, například Stella Artois, Jupiler, Diekirch, Ginette Lager a Jupiler 0.0%.

Za každou objednávku prostřednictvím platformy věnuje největší pivovar světa dané kavárně stejné množství piva. Registrovaným kavárnám jich celkem nabízí 3,6 milionů.

V době vzniku tohoto článku bylo podle webu Café Courage do projektu registrováno přes tisíc kaváren a přibývají další.

V Brazílii běží podobná kampaň s názvem Café Rouge. Značka Stella Artois spadající pod AB InBev zde spustila projekt Support a Restaurant, kdy navíc hradí polovinu ceny dárkového poukazu, který bude možné využít po znovuotevření restaurace. Také ve Velké Británii spustil AB InBev iniciativu Save Pub Life – lidé si mohou zakoupit dárkový poukaz v hodnotě 20 liber (který se pro danou hospodu násobí na 40 liber) a utratit ho poté, co se hospoda znovu otevře.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Zavřeno / Zdravotnická krize lidem v pití nezabrání, ale prodeje alkoholu s uzavřením kaváren a barů rozhodně klesnou. Café Courage je jednou z mnoha iniciativ myslících napřed, které jsme v reakci na uzavírání podniků po celém světě zaznamenali. Značka přemýšlí v dlouhodobějším horizontu, kde se bary a kavárny po skončení krize ocitnou a snaží se zajistit znovuotevření podniků a s ním také opětovný prodej svých výrobků. Jiné značky se zase soustředí na krizí zasažené jednotlivce spíš než na podniky samotné. Například Miller Lite nebo Jameson Whiskey věnovali finanční obnos charitám, které pomáhají barmanům, co ztratili práci. Nejen nápojový průmysl je pod tlakem – celé pohostinství se zastavilo. Tento týden proběhla také The Great American Takeout Challenge!, v rámci níž v úterý 24. března skupina restaurací včetně Panera Bread, The Cheesecake Factory a California Pizza Kitchen vyzývala americkou veřejnost k objednání jídla z místních podniků.  Takové iniciativy zákazníkům nejen ukazují, že se značky zajímají, ale (možná je v tom špetka cynismu) navíc zajišťují, že zapojené značky budou i v nastávajících měsících prosperovat. Síla veřejnosti / Na těchto kampaních je hezké, že vyzývají spotřebitele k akci, aby pomohli podnikům, na kterých jim osobně záleží. Značky by buď měly nabízet hodnoty spotřebitelům přímo nebo jim poskytovat příležitost dělat něco, co vnímají jako prospěšné. Report z roku 2018 ukázal, že 71 % respondentů dotazníku uvedlo, že by v malých podnicích utráceli více, kdyby podporovaly prospěšné společenské nebo environmentální projekty – tyto značkové kampaně umožňují spotřebitelům, aby se na těchto projektech přímo podíleli.  Značky místo vlády / Jak jsme psali v našem Brand Citizenship trend, prezident a CEO komunikační firmy Edelman, Richard Edelman řekl, že lidé začínají věřit firmám víc než vládám, částečně proto, že „firmy konají“, zatímco na vlády se pohlíží jako na „neschopné“. Během krize se značkám vyplatí „být vidět“, jak proaktivně pomáhají. Tato kampaň společně se spoustou dalších, které jsme o počátku nákazy viděli, nedělá nic jiného. Kulturní supi / Od podpory britské národní zdravotnické služby sítě restaurací Leon až po oslavu americké kultury automobilky Ford, značky ze všech oblastí v souvislosti s pandemií dokazují svůj patriotismus ve snaze shromáždit své jednotky (spotřebitele). Café Courage není výjimkou. Tento od základů belgický projekt nabízí ryze belgická piva ve snaze zachovat jednu z nejdůležitějších volnočasových aktivit svého národa: kavárenské povalečství.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout