Canal+ přichází na pomoc při leteckých stávkách, v billboardové kampani nabízí uvíznutým pasažérům obsah zdarma
Prémiová televizní stanice Canal+ Switzerland zpříjemnila minulé léto cestujícím narůstající čekání způsobené francouzskými leteckými stávkami.
Televizní stanice se spojila z agenturou Havas Village Geneva, aby cestující na zpožděných letech identifikovala a zaměřila na ně reklamní obsah. Kampaň Retard Gagnant (Vítězné zpoždění) využila aktuální informace o letech, zacílila na čekající cestující a podle délky zpoždění jejich letů jim doporučila epizody seriálů nebo filmy s odpovídající stopáží.
Cestující s dvouhodinovým zpožděním mohli u svého nástupního prostoru vidět například billboard Canal+ nabízející zhlédnutí dvouhodinového filmu Úžasňákovi. Přístup k online obsahu získali cestující naskenováním QR kód z digitálního billboardu, který je přesměroval na retard.canalplus.ch, web je poté vyzval k zadání čísla jejich letu.
Číslo letu platforma využila ke kontrole informací o letu daného uživatele a vygenerovala přístupový kód, který cestující obdržel e-mailem. Uživatelé, kteří kód odemkli, získali přístup k obsahu, který délkou korespondoval s jejich zpožděním.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz