News & Views

Canal+ nabízí cestujícím na zpožděných letech filmy a seriály zdarma /

Canal+ přichází na pomoc při leteckých stávkách, v billboardové kampani nabízí uvíznutým pasažérům obsah zdarma

Prémiová televizní stanice Canal+ Switzerland zpříjemnila minulé léto cestujícím narůstající čekání způsobené francouzskými leteckými stávkami.

Televizní stanice se spojila z agenturou Havas Village Geneva, aby cestující na zpožděných letech identifikovala a zaměřila na ně reklamní obsah. Kampaň Retard Gagnant (Vítězné zpoždění) využila aktuální informace o letech, zacílila na čekající cestující a podle délky zpoždění jejich letů jim doporučila epizody seriálů nebo filmy s odpovídající stopáží.

Cestující s dvouhodinovým zpožděním mohli u svého nástupního prostoru vidět například billboard Canal+ nabízející zhlédnutí dvouhodinového filmu Úžasňákovi. Přístup k online obsahu získali cestující naskenováním QR kód z digitálního billboardu, který je přesměroval na retard.canalplus.ch, web je poté vyzval k zadání čísla jejich letu. 

Číslo letu platforma využila ke kontrole informací o letu daného uživatele a vygenerovala přístupový kód, který cestující obdržel e-mailem. Uživatelé, kteří kód odemkli, získali přístup k obsahu, který délkou korespondoval s jejich zpožděním.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Contagious Insight

Proměnit problém v příležitost / Zpožděné lety jsou univerzálním postrachem cestovatelů a zdrojem zoufalství bezmocných pasažérů. Canal+ dokázal s „Vítězným zpožděním“ využít příležitost, negativní zkušenost proměnil v příjemný zážitek a obtíže redefinoval jako příležitost k objevit obsah, který nabízí. Opatření výhodné pro obě strany umožnilo Canal+ oslovit znuděné a na letišti uvězněné cestující, kteří na oplátku získali přístup k obsahu pro odběratele. Využití informací o letu a podle zpoždění přizpůsobená délka seriálových epizod a filmů vytváří dojem individuality a zároveň zmírňuje utrpení několikahodinového čekání na letišti. Skryté vzorky / Divácké návyky se mění a už nám nestačí sledovat jednotlivé epizody podle televizního programu. Report Ofcom v roce 2017 uvedl, že 79 % dospělých ve Spojeném království využívá technologie jako je BBC iPlayer nebo odběratelské služby jako Netflix, aby donahli zmeškané díly a sledují několik epizod po sobě. 58 % lidí mezi 18 a 29 lety a 53 % ve věku 30 až 44 let v USA podle loňského reportu společnosti Statista uvedlo, že streamingové služby využívají ke sledování celého seriálu najednou.  V minulosti by lidem, kteří by kampaň Vítězné zpoždění využili možná stačila jedna 45minutová epizoda některého ze seriálů dostupného na Canal+, ale dnešním divákům to nejspíš stačit nebude. Bezplatná epizoda seriálu nebo film zpřístupněný přes digitální billboardy proto funguje jako vzorek předplatitelských služeb Canal+ a láká diváky na obsah, za jehož další sledování budou muset zaplatit. Staré médium, nové triky / Jak jsme se naučili z jiných billboardových kampaní, například Save Your Father’s Day od Danish Cancer Society nebo z billboardů pokrytých semínky divokých květin od Herbal Essences, venkovní reklamní poutače mohou představovat kreativní plátno, přičemž jejich cena je o 80 % nižší než u televizní reklamy. Minulý měsíc Contagious hovořila s Finnem Wikanderem, produktovým a inovačním ředitelem Clear Channel Scandinavia o jejich kampani ve stockholmském metru. „Lidé vnímají dnes už digitální out-of-home stále stejně: jako barevnou tabuli a ne propojenou síť,“ řekl Wikander. „Značky se musí naučit, jak využívat propojení s okolním světem, zapojit aktuální data a tvořit dynamický obsah.“ V tomto případě Canal+ využil své digitální billboardy, aby povzbudil lidi k akci v konkrétním čase a na konkrétním místě.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout