Televizní kanál navázal spolupráci s běžeckou aplikací a zpřístupnil epizody populárních pořadů lidem, kteří splnili fitness výzvy
Chladné a temné zimní měsíce představují zkoušku motivace ke cvičení. Kdo by se při klesajících teplotách raději nezachumlal pod deku a nepustil si populární seriál, než aby se potil na běžeckém pásu?
Francouzský televizní kanál Canal Plus se spojil s nejoblíbenější běžeckou aplikací ve Francii Running Heroes, aby lidem pomohl s obojím, a udělal ze splněných kilometrů bezplatné epizody populárních televizních seriálů. Aby lidé epizody získali, museli v aplikaci splnit Binge-Fit výzvy.
Lidé, kteří uběhli 15 km, si mohli zdarma pustit první sérii politického thrilleru The Bureau. Kdo pětkrát uběhl 1 km, odemkl si první dva díly historického dramatu Marie Antoinette, zatímco za tři běhy po dobu alespoň 15 minut získali diváci první tři díly hudebního dramatu Mood.
Po splnění běžeckých cílů obdrželi účastníci kód, který mohli použít k získání bezplatných epizod na speciálním webu. Kampaň probíhala od 9. ledna do 23. ledna. Vytvořila ji pařížská agentura BETC.
Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.
Zkušební běh / Canal Plus v posledních letech změnil svůj obchodní model. Z placeného prémiového televizního kanálu přešel na integrovanou platformu, kde lidem nabízí streamovaný obsah. Prostřednictvím své dceřiné společnosti Studiocanal produkuje skupina Canal Plus i celovečerní filmy nebo seriály. Spolu s tímto přechodem si značka zachovala své postavení a špičkovou kvalitu svých programů na trhu. Stéphane Xiberras Contagious do rubriky Brand Spotlight o Canal Plus řekl: Zadání pro Canal Plus bylo založeno na myšlence, že pořady podobné těm na Canal Plus jinde nenajdete. Motto kanálu je následující: „Jde o placenou televizi, takže pokud se vám líbí, zaplaťte, pokud ne, nemusíte, je nám to jedno.“ Je to sebevědomá pozice, ale značka stále musí propagovat kvalitu svých pořadů a zajistit, aby je lidé sledovali – stejně jako na mnoha jiných západních trzích je i ve Francii spousta streamovacích služeb, které soupeří o zákazníky. Tak jsou rozdané karty a Canal Plus má za sebou celou řadu kreativních výzev na podporu zkoušení. Například v roce 2020 postavili kampaň na příležitosti čekání na letišti během stávek, kde lidé mohli sledovat jejich obsah. Kampaň Running Heroes založili na poznatku, že lidé v novém roce neustále sledují televizi a cvičí, a elegantně to zarámovali jako příležitost vyzkoušet předplatné.
Bez práce nejsou koláče / Na začátku nového roku se většinou hodně lidí rozhodne vrátit se do posilovny. Průzkum YouGov pro rok 2020 potvrdil, že polovina novoročních předsevzetí se týká většího množství pohybu. V souladu s lednovým nárůstem popularity cvičení Canal Plus poskytl lidem zdravou pobídku a za jejich snahy je odměnil. Tato kampaň je zkrátka motivační. Podobně jako jiná kampaň BETC Paris, která se objevila v Contagious I/O. Tehdy televizní kanál umístil úryvky epizod na billboardy v metru a přiměl lidi komunikovat s obsahem tak, aby měli pocit, že si svůj televizní čas zasloužili. Kampaň zároveň udržuje positioning značky co do kvalitního obsahu a nepodporuje pouhé poskytování obsahu zdarma.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz