News & Views

Cannes Deconstructed 2022 /

To nejlepší a nejzajímavější z letošních Cannes Lions. Destilát celého festivalu v jednom setkání.

Kdo a proč letos v Cannes zvítězil? Jak se letošní výsledky promítnou do nových trendů. Můžeme už nyní na základě festivalového dění nějaké trendy definovat? 

Koncentrovaný přehled z tiskových konferencí, seminářů, z rozhovorů s prezidenty porot a kreativních heavy weights.

Letošní témata jsou:

Partnerství, co dávají smysl


Skvěle zvládnutý purpose marketing vídáme v Cannes rok co rok – letos ale slavily největší úspěch práce, které byly často výsledkem nečekaných, mnohovrstevnatých partnerství. Partnerství mezi značkami i dalšími organizacemi a komunitami, ale také mezi značkami a jednotlivci. Podíváme se, jak spolupráce vede ke smysluplným iniciativám, účinným inovacím a silným obchodním výsledkům.

Pocit výdělku


Nejchytřejší marketingoví experti světa letos v Cannes ukázali, že většina reklamy zkrátka zůstává bez povšimnutí. Čím těžší je však získat pozornost spotřebitelů, tím chytřejší některé značky jsou, aby si ji kus polapily pro sebe. Zaměříme se na to, které kampaně byly nejvíce na očích – prorazily si cestu k publiku a získaly největší dopad.

Multivesmír marketingu


Celý shluk kampaní a iniciativ letos slavil značný úspěch díky využití digitálních technologií k vytvoření nových verzí reality. Ať už šlo o napravování křivd nebo přepisování historie, tyto práce vybudovaly mosty mezi realitou a řadou utopičtějších digitálních světů. Vítejte v multivesmíru marketingu.

Hravě, škodolibě, hlavně lidsky


Se stínem pandemie, který se po dvou dlouhých letech začal rozplývat, přihlížíme návratu k zábavě, hravosti a lehkosti i v marketingu. Mnozí z letošních nejlepších vítězů se chovali škodolibě, jen aby poškádlili konkurenci a vynikli v nudných nebo těžkopádných kategoriích. Zkrátka zaujali publikum tím, že ukázali svou lidskou stránku. Ukážeme vám práci značek, které jsou pro každou lumpárnu a dávají si na tom záležet.

 

Komu se bude Cannes Deconstructed hodit /


Značkám i agenturám, které chtějí jasný a nezaujatý pohled na nejdůležitější vývoj v Cannes; chtějí inspirovat své týmy nejlepší kreativní nápady a udržet krok s nejnovějšími trendy ovlivňující marketing.

Co si z Cannes Deconstructed odnesete /



  • Pochopíte klíčové trendy, které formovaly letošní festival, a zjistíte, jak se v budoucnu promítnou do širšího průmyslu

  • Obdržíte objektivní analýzu oceněných prací spolu s exkluzivní poznatky přímo od lidí, kteří je vytvořili a jsou pod nimi podepsané 

  • Navíc získáte informace ze zákulisí tiskových konferencí stejně jako rozhovorů s klienty, agenturami a organizátory Cannes Lions


Objednejte si to nejlepší z Cannes přímo do kanceláře! /

Briefing Contagious Cannes Deconstructed si můžete objednat i přímo pro svůj tým k vám do kanceláře. Chcete se dozvědět vše o nejlepší práci a klíčových trendech z letošního Mezinárodního festivalu kreativity Cannes Lions? Během jedné prezentace vám dodáme týdenní festivalové postřehy. Briefing se může konat přímo u vás nebo remote. Pro více informací kontaktujte Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout