News & Views

Carlsberg nachystal pivní odměnu pro vytrvalce v těžkých časech /

Pro loajální příznivce značky, kteří si pivo dopřávají i doma, vytvořil pivovar jako příslib budoucích „točených“ virtuální sudy

Značka piva Carlsberg povzbuzuje své fanoušky, aby svou konzumací naplnili virtuální sud, který po uvolnění ochranných opatření a opětovném otevření hospod a barů budou moci vyměnit za opravdová piva.

Kampaň Adopt a Keg umožňuje lidem v Dánsku, odkud Carlsberg pochází, vyplnit online registraci a vytvořit si tak virtuální soudek. Ten pak postupně plní skenováním etiket lahví nebo plechovek Carlsberg zakoupených v obchodech, limit je jedna denně. Po naskenování čtyř piv je sud plný a až se bary a restaurace znovu otevřou, bude ho možné vyměnit za dvě točená piva.

Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Grey Europe a podporuje ji reklama v televizi a na sociálních sítích. Carlsberg jejím prostřednictvím podporuje dánské bary během koronavirové krize a zároveň má i záštitu Dánské barmanské asociace.

Výsledky / Dánové registrovaní během prvních 48 hodin kampaně podle agentury vytvořili přes dva tisíce virtuálních sudů. Do června už jich vzniklo na 10 tisíc. Do iniciativy se přihlásilo 600 barů a kampaň se rozšířila na čtyři trhy.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Všeuměl / Prodeje alkoholu v obchodech během karanténních opatření silně stouply (prodeje v obchodech s alkoholem ve Spojeném království podle ONS stouply o 31,4 %). Avšak report od společnosti Nielsen napovídá, že trh s alkoholem (alespoň ve Spojených státech) bude muset udržet míru růstu prodejů alespoň na 22 % ve všech kategoriích, aby dokázal vyrovnat své ztráty z uzavřených barů. Zisk Carlsbergu během prvního čtvrtletí roku 2020 v důsledku pandemie klesl o 6,8 %. Tím, že Kampaň Adopt a Keg vyžaduje nákup v obchodech a následnou návštěvu barů a restaurací, slouží zároveň jako propagace off-trade tak i on-trade prodeje.  Věrnost, věrnost, věrnost / Tato kampaň je ve své podstatě věrnostním programem, který požaduje nákup výrobků pro zisk bodů a následné odměny. Dává lidem důvod k nakupování v krátkodobém měřítku a zároveň pomáhá budovat značku do budoucna a zvyšuje pravděpodobnost, že první pivo objednané po odvolání ochranných opatření bude právě Carlsberg. Nedávná studie firmy Bond Brand Loyalty zjistila, že věrnostní programy bojují během pandemie se zachováním svého významu. Pouze 28 % z 1500 dotázaných Kanaďanů uvedlo, že značky teď v rámci svých věrnostních programů nabízí relevantní výhody. Podobně jako kampaň Home Miles Exchange od Thai Airways, která pravidelným cestujícím nabídla možnost sbírat vzdušné míle tím, že budou doma, je tato kampaň pro pivní značku relevantní a vhodný způsob, jak odměnit zákazníky za chování v izolaci. V souladu se značkou / V televizní reklamě ke kampani zní přidrzlý hlas, který je pro Carlsberg typický, a také aktualizace sloganu „nejspíš“. Značka navíc pochází z Dánska, kde drží většinový podíl domácího trhu s pivem. Klade zde důraz na své dědictví a zároveň přebírá odpovědnost lídra trhu tím, že podporuje domácí pohostinský průmyslu. Upevnění identity značky a obecné zaměření na její budování bude při vstupu do předpokládané recese klíčové: jak ukázal report BrandZ od společnosti Kantar, silné značky se po krizi roku 2008 oklepaly osmkrát rychleji. Zodpovědná party / Několik komentátorů vyjádřilo obavy z toho, že lidé pijí v domácí izolaci více alkoholu. Studie od Alcohol Change UK ve spolupráci Opinium zjistila, že 21 % Britů pije v izolaci častěji. Omezení na doplňování soudků po jednom pivu denně si Carlsberg dává pozor, aby svou aktivací zároveň nepropagoval nezodpovědnou a nepřiměřenou konzumaci alkoholu.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout