Pro loajální příznivce značky, kteří si pivo dopřávají i doma, vytvořil pivovar jako příslib budoucích „točených“ virtuální sudy
Značka piva Carlsberg povzbuzuje své fanoušky, aby svou konzumací naplnili virtuální sud, který po uvolnění ochranných opatření a opětovném otevření hospod a barů budou moci vyměnit za opravdová piva.
Kampaň Adopt a Keg umožňuje lidem v Dánsku, odkud Carlsberg pochází, vyplnit online registraci a vytvořit si tak virtuální soudek. Ten pak postupně plní skenováním etiket lahví nebo plechovek Carlsberg zakoupených v obchodech, limit je jedna denně. Po naskenování čtyř piv je sud plný a až se bary a restaurace znovu otevřou, bude ho možné vyměnit za dvě točená piva.
Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Grey Europe a podporuje ji reklama v televizi a na sociálních sítích. Carlsberg jejím prostřednictvím podporuje dánské bary během koronavirové krize a zároveň má i záštitu Dánské barmanské asociace.
Výsledky / Dánové registrovaní během prvních 48 hodin kampaně podle agentury vytvořili přes dva tisíce virtuálních sudů. Do června už jich vzniklo na 10 tisíc. Do iniciativy se přihlásilo 600 barů a kampaň se rozšířila na čtyři trhy.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz