Značka motorového oleje odměňuje nezávislé prodejce reklamou na zvýšení návštěvnosti jejich autodílen
Výzva / Castrol, globální výrobce průmyslových a automobilových olejů z Velké Británie, ve velké míře spoléhá na prodeje v nezávislých dílnách. Zde však značka čelí konkurenci podobných výrobků s nižší cenou.
Čínské nezávislé dílny a mechanikové, kteří tam pracují, nemají pádný důvod, aby se jakkoliv podíleli na marketingových kampaních nebo se snažili přispívat prodeji značky. Castrol proto potřeboval najít způsob, jak posílit vztah s dílnami a zajistit, že Castrol bude první, pokud přijde na doporučení výrobku zákazníkům.
Řešení / Aby značka nezávislé dílny k prodeji svých olejů motivovala, vytvořila spolu s Mindshare China nabídku, která se vyplatí oběma stranám. Na základě insightu, že významný podíl příjmů nezávislých dílen plyne od zákazníků, kteří se zrovna vyskytnou poblíž, nabídl Castrol dílnám reklamní prostor v přední čínské navigační aplikaci Gaode – výměnou za vyšší prodej výrobků.
Platforma Gaode inzerovala autodílny pomocí bannerových reklam uvnitř aplikace, které se optimalizovaly na základě prodejů Castrolu. Tedy čím víc oleje konkrétní dílna prodala, tím větší reklamní prostor získala.
Jakmile dílna objednala určené množství oleje Castrol, automaticky od značky obdržela reklamu na Gaode, který k ní naváděl řidiče hledající mechanika v okolí. Dílny s největšími prodeji značka navíc odměnila doporučením ve speciální záložce na domovské stránce aplikace.
Výsledky / Reklamní prostor výměnou za prodej olejů Castrol získalo na Gaode po spuštění kampaně na šest tisíc nezávislých dílen. Ve výsledku vzrostly značce prodeje o 44 %.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz