V souladu s ochrannými opatřeními v době pandemie včetně omezení vycházení hostí řetězec restaurací virtuální obědy
V rámci snížení pravděpodobnosti na šíření onemocnění COVID-19 nabádají státy celého světa k omezování kontaktu a vyhýbání se veřejným prostorům.
V souvislosti s těmito opatřeními odstartoval americký QSR řetězec Chipotle Mexican Grill 16. března sérii online shromáždění Chipotle Together. Během jednoho týdne měli lidé každý den v době oběda příležitost připojit se ke značce prostřednictvím videokonferenčního webu Zoom.
Součást každé obědové pauzy tvořily prezentace navázané na Chipotle, výstupy celebrit, otázky a odpovědi a možnost vyhrát dárkové poukazy na dovoz jídla.
Odkaz na virtuální shromáždění publikoval řetězec každý den na Twitteru, přičemž kapacita akce byla až tři tisíce osob.
První shromáždění moderoval Colton Underwood, hvězda americké reality show The Bachelor 2019.
Kampaň vznikla v New Yorku ve spolupráci Day One Agency a BCW Global.
Kromě zábavných online obědů nabízí značka v rámci kampaně Chipotle Together zákazníkům během března 2020 rozvoz zdarma na všechny objednávky nad deset dolarů odeslané prostřednictvím aplikace. V reakci na COVID-19 zavádí Chipotle také přísnější hygienická opatření v kuchyních, konkrétní stanice pro manipulaci s jednotlivými ingrediencemi, obaly, na kterých jsou patrné doteky představující potenciální riziko i nástroje pro sledování dodávky v rámci aplikace včetně aktuálních informací krok za krokem.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz