Fastfoodový řetězec využívá ke zvýšení prodejů v Číně esport a data
KFC China je od roku 2015 partnerem jedné z nejpopulárnějších čínských esportových her, League of Legends (LoL).
Spousta diváků esportu jen s obtížemi drží krok s obrovským množství dat LoL a podle tohoto videa se znalci při otázce, jak podle nich zápas dopadne, řídí zejména svými instinkty, což často vede k velmi nepřesným odhadům.
A právě tady se značka chtěla minulý rok angažovat více, než na úrovni pouhého sponzora, a rozhodla se proto své renomé u LoL posílit nabídkou služby, která fanouškům ještě vylepší jejich zábavu.
KFC China a Mindshare China se rozhodli oslovit ke spolupráci společnost PentaQ a vytvořili algoritmus, který v sobě zahrnuje několikaletou historii dat LoL.
Výsledkem je Colonel KI, osobní AI KFC, která umí v reálném čase přesně předvídat výsledky profesionálních zápasů LoL.
Předpovědi se ukazovaly na začátku každého zápasu a poté během přestávek na spodních okrajích obrazovek. Pro detailnější informace si fanoušci mohli stáhnout také aplikaci KFC.
Během nejnapínavějších zápasů rozdával Colonel KI QR kupony na občerstvení z menu KFC.
Výsledky / Podle informací z případové studie vygenerovalo toto téma KFC 35 milionů zobrazení na Weibu, čínském ekvivalentu Twitteru. Kampaň se mohla pochlubit také počtem komentářů přesahujícím 1,9 milionů a rozdáním 100 % Colonelových kuponů z nichž bylo uplatněno 25 %, což podle reportu překročilo očekávanou hranici o 2.500 %.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz