Čínský výrobce spotřebičů promítl lidem v New Yorku v klimatizovaném kině celovečerní reklamu, aby jim poskytl únik před horkem.
Obyvatelé New Yorku běžně během letního horka nachází útočiště v klimatizovaných kinech. Takže, když se čínský výrobce spotřebičů Midea chystal po historicky nejteplejším červenci v New York City na americký trh uvést svou chladicí jednotku Midea U, využil právě tento insight.
Midea vytvořila ve spolupráci s agenturou Pereira O’Dell, New York 90 minut dlouhý film, v němž hrála hlavní roli klimatizace. Film měl premiéru v kině Village East by Angelika na Manhattanu.
Značka divákům nabídla slevu na klimatizaci Midea a vyzvala je, aby se zchladili, přečetli si maily a v případě potřeby si i zatelefonovali, uvedl CCO Pereira O’Dell Robert Lambrechts v tiskové zprávě . „Lákáme na chládek, ne na obsah.“
Klimatizace Midea v celovečerní reklamě ochlazuje byt, kde se v záběru občas objeví člověk. „Když je parné léto, jste schopní vejít do jakéhokoliv obchodu – ať už jde o drogerii nebo obchod s oblečením – jen kvůli klimatizaci,“ řekl PJ Pereira, kreativní předseda Pereira O’Dell v tiskové zprávě. „Jeden rok jsem se šel dokonce dvakrát zchladit do kina na ten samý film Kovbojové a vetřelci,“ dodal Lambrechts.
Model Midea z filmu je možné používat s otevřeným i zavřeným oknem, což se podle značky skvěle hodí pro newyorské byty. Značka podpořila projekce také OOH reklamou a na svých sociálních sítích sdílela spoty 90 Minutes of Air Conditioning o délce 15 a 60 vteřin.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz