News & Views

Značka klimatizace pomohla Newyorčanům utéct před horkem /

Čínský výrobce spotřebičů promítl lidem v New Yorku v klimatizovaném kině celovečerní reklamu, aby jim poskytl únik před horkem.

Obyvatelé New Yorku běžně během letního horka nachází útočiště v klimatizovaných kinech. Takže, když se čínský výrobce spotřebičů Midea chystal po historicky nejteplejším červenci v New York City na americký trh uvést svou chladicí jednotku Midea U, využil právě tento insight.

Midea vytvořila ve spolupráci s agenturou Pereira O’Dell, New York 90 minut dlouhý film, v němž hrála hlavní roli klimatizace. Film měl premiéru v kině Village East by Angelika na Manhattanu.

Značka divákům nabídla slevu na klimatizaci Midea a vyzvala je, aby se zchladili, přečetli si maily a v případě potřeby si i zatelefonovali, uvedl CCO Pereira O’Dell Robert Lambrechts v tiskové zprávě . „Lákáme na chládek, ne na obsah.“

Klimatizace Midea v celovečerní reklamě ochlazuje byt, kde se v záběru občas objeví člověk. „Když je parné léto, jste schopní vejít do jakéhokoliv obchodu – ať už jde o drogerii nebo obchod s oblečením – jen kvůli klimatizaci,“ řekl PJ Pereira, kreativní předseda Pereira O’Dell v tiskové zprávě. „Jeden rok jsem se šel dokonce dvakrát zchladit do kina na ten samý film Kovbojové a vetřelci,“ dodal Lambrechts.

Model Midea z filmu je možné používat s otevřeným i zavřeným oknem, což se podle značky skvěle hodí pro newyorské byty. Značka podpořila projekce také OOH reklamou a na svých sociálních sítích sdílela spoty 90 Minutes of Air Conditioning o délce 15 a 60 vteřin.

Získejte členství v Contagious


Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

Contagious Insight

Co lidé chtějí / Kampaň skvěle ukazuje, že nejsilnější insighty často bývají ty nejjednodušší: Obyvatelé New Yorku půjdou na jakýkoliv film, jen aby utekli od vedra. Za zmínku stojí i to, že se jednalo o vstup značky Midea na americký trh a to s produktem, který se podle ní hodí do newyorského bydlení. K tomu, aby udělala Midea opravdový dojem, stavěla na lokálním insightu, který rezonoval u jejího cílového publika – co vystihuje New York víc, než zhlédnutí filmu v klasickém newyorském kině, jen abyste utekli před vedrem velkoměsta? Tím, že „film“ cíleně nebyl poutavý a naopak sloužil k tomu, aby se lidé při něm spolu bavili nebo ho ignorovali, zatímco si vyřizují maily nebo jsou na telefonu, se ještě více opíral o insight a vtipný paradox, že místní do kina v létě nechodí na film, ale na klimatizaci. Ačkoliv osobní zkušenost s filmem získalo pouze malé množství lidí, nápad byl ideální ke sdílení a PR, takže jeho dosah naprosto překonal pomyslné hranice účastníků promítání. Kreativní testování / Když je řeč o nedobrovolném publiku: Kdy je lepší chvíle na uvedení prodeje klimatizace, než během vlny veder? Ale přestože je pravděpodobné, že budou lidé otevření k vyzkoušení produktu, přimět je ke koupi je výzva. Midea se nesnažila oslovit lidi v obchodech, raději produkt během devadesáti minut strávených v příjemně klimatizovaném kinosálu přinesla rovnou k nim – Robert Lambrechts z Midey kampaň popisuje jako „pravděpodobně nejdelší product placement v historii reklamy“. Zatímco se lidé chladili díky klimatizaci kina, sledovali klimatizaci Midea U v akci v newyorském bytě. Následně jim Midea ve snaze poskytnout další důvod k nákupu nabídla slevu a dala jim možnost odnést si zkušenost s sebou domů. Pro více příkladů kreativního testování se podívejte na tento rozhovor z Most Contagious 2019 a pro další příklad prodloužených produktových demo si přečtěte naši analýzu 13 minutové reklamy řeznické značky Danish Crown, kde hlavní roli ztvárnil kus slaniny.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout