Contagious přináší reportáž z události inovační společnosti Fjord, kde jsme nahlédli do budoucího vývoje značek a technologií
Contagious se minulý čtvrtek s připraveným zápisníkem zúčastnila každoroční události společnosti Fjord, aby zjistila, zda firma dodrží svůj slib a představí největší obchodní, technologické a designové trendy pro následující rok.
Místo spoléhání se na klasický formát přednášek se Fjord rozhodl pro změnu a návštěvníkům zprostředkoval pohlcující zážitek ve čtyřech místnostech, z nichž každá byla navržena tak, aby odrážela nejnovější trendy v jednotlivých oblastech. Ředitel pro vztahy s klienty Mark Curtis vedl s návštěvníky debatu o budoucích plánech agentury.
Tady je několik věcí, které jsme se během večera přiučili.
Žijeme v post-demografické konzumní společnosti (a já jsem post-demografická konzumní dívka): Curtis tvrdil, že vzorce chování spotřebitelů již nadále neurčuje věk, pohlaví, místo, příjem nebo rodinný stav, jelikož žijeme ve světě post-demografického konzumerismu. Jinými slovy jde o životní styl, způsob myšlení a životní postoje, které ovlivňují vzorce chování, a nikoliv generace, do níž jsme se narodili. Vemte si například Netflix. Produktový viceprezident společnosti Todd Yellin v roce 2016 vysvětlil, jak vyhodil do koše tradiční demografické rozdělení trhu a místo toho rozdělil sledující do skupin podle jejich vkusu. A postupům společnosti, která má hodnotu 4 miliardy dolarů, nemůžeme odporovat.
Mlčeti zlato: Značky musí přestat zahlcovat zákazníky newslettery a e-maily. Místo toho by jim měli dopřát trochu klidu, uvedli zástupci Fjordu, zatímco návštěvníky směřovali do tmavých místností, kde se přehrávala meditační videa. V ten moment, kdy uklidňující obrázky a hudba začaly přinášet kýžený účinek, přerušily klid hlasité videoklipy a zaměstnanci Fjordu začali křičet do megafonů. Sdělení bylo jasné - přehnaně důrazná komunikace hlavní myšlenky může zákazníky odradit a vyústit v neochotu podvolit se firemní komunikační strategii. Fjord však nenabídl žádné řešení toho, jak marketérům umožnit dále dělat svou práci a zároveň zákazníky nezahlcovat nevyžádaným obsahem.
E je nové I: Zapomeňte na iPady, iPhony a další technologie, jejichž název začíná na ‚i‘. Budoucnost je v e-Kolech, e-Skútrech a ostatních zařízeních s ‚e‘ na začátku. Mobilita se rychle stává nejzajímavějším sektorem v oblasti technologií. Jako důkaz Curtis uvedl Paříž, kde elektrické skútry zasáhly město jako blesková bouřka. Lime, jedna z dominantních společností ve francouzském hlavním městě zaměřená na elektrickou dopravu, působila v metropoli pouze šest měsíců, než oznámila, že na jejich elektroskútrech lidé uskutečnili už 2 miliony jízd.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz