Jaké jsou největší problémy, kterým bude v horizontu jednoho roku čelit náš byznys? Zeptali jsme se zasvěcených čtenářů Contagious.
Od geopolitických nejistot po postpandemické zasedací pořádky – profesionálové z reklamního průmyslu s vámi sdílejí své obavy z nadcházejících měsíců v první Contagious Genius Survey, kterou jsme vydali online.
Zhruba pět set profesionálů ze světa reklamy z téměř padesáti zemí odpovědělo na naši anketní otázku – jaká je největší výzva, které bude byznys v horizontu jednoho roku čelit?
Firma Phrasia poskytující AI insighty veškeré odpovědi následně analyzovala a roztřídila do tematických celků.
INTERAKTIVNÍ MAPU si prohlédněte tady.
Podržte kurzor nad tečkami na mapě a přečtěte si jejich odpovědi.
Při analýze výsledků nám spoluzakladatel Phrasie Jeff Bradley řekl, že odpovědi typu „principy v období nejistoty“ by měli ředitelé agentur brát jako „výstražné znamení“.
Jde o odpovědi, které byly delší než všechny ostatní – 27 % odpovědí bylo delších než osmdesát slov – Bradley uvedl, že „na základě studií zaměstnanců i zákazníků víme, že sdělení obsahující vysoký počet slov představují bod zlomu, který koreluje s nižšími hodnotami zaměstnaneckého NPS (Employee Net Promoter Scores).“
Lidé pracující v agenturách psali odpovědi spadající do tohoto celku dvakrát častěji, než jiní respondenti, což naznačuje, že se agentury „blíží k zásadnímu rozcestí,“ dodal Bradley.
Další analýza odhalila rozdílné přístupy i obavy v jednotlivých státech.
Téměř 20 % respondentů v Německu odpovědělo na otázku Genius Survey odkazem na problémy s digitální transformací – což byl dvojnásobek světového průměru. To podle Bradleyho naznačuje „návrat progresivních cílů.“
Respondenti v Brazílii zase častěji zmiňovali obavy související s geopolitickou situací, tvořily 28 % jejich odpovědí v porovnání s 9 % ve zbytku světa.
Výzvy respondentů z USA zase poukazovaly na „zesilující tlak na značky, aby si značky vybraly stranu, k níž se přikloní při řešení společenských témat,“ řekl Bradley, s 26 % odpověďmi, které spadaly do tématu „značky v širším kontextu“ nebo „orientace v proměnlivém prostředí.“
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz