News & Views

Contagious 2021 Genius Survey: Interaktivní Mapa /

Jaké jsou největší problémy, kterým bude v horizontu jednoho roku čelit náš byznys? Zeptali jsme se zasvěcených čtenářů Contagious.

Od geopolitických nejistot po postpandemické zasedací pořádky – profesionálové z reklamního průmyslu s vámi sdílejí své obavy z nadcházejících měsíců v první Contagious Genius Survey, kterou jsme vydali online.

Zhruba pět set profesionálů ze světa reklamy z téměř padesáti zemí odpovědělo na naši anketní otázku – jaká je největší výzva, které bude byznys v horizontu jednoho roku čelit?

Firma Phrasia poskytující AI insighty veškeré odpovědi následně analyzovala a roztřídila do tematických celků.

INTERAKTIVNÍ MAPU si prohlédněte tady.

Podržte kurzor nad tečkami na mapě a přečtěte si jejich odpovědi.

Při analýze výsledků nám spoluzakladatel Phrasie Jeff Bradley řekl, že odpovědi typu „principy v období nejistoty“ by měli ředitelé agentur brát jako „výstražné znamení“.

Jde o odpovědi, které byly delší než všechny ostatní – 27 % odpovědí bylo delších než osmdesát slov – Bradley uvedl, že „na základě studií zaměstnanců i zákazníků víme, že sdělení obsahující vysoký počet slov představují bod zlomu, který koreluje s nižšími hodnotami zaměstnaneckého NPS (Employee Net Promoter Scores).“

Lidé pracující v agenturách psali odpovědi spadající do tohoto celku dvakrát častěji, než jiní respondenti, což naznačuje, že se agentury „blíží k zásadnímu rozcestí,“ dodal Bradley.

Další analýza odhalila rozdílné přístupy i obavy v jednotlivých státech.

Téměř 20 % respondentů v Německu odpovědělo na otázku Genius Survey odkazem na problémy s digitální transformací – což byl dvojnásobek světového průměru. To podle Bradleyho naznačuje „návrat progresivních cílů.“

Respondenti v Brazílii zase častěji zmiňovali obavy související s geopolitickou situací, tvořily 28 % jejich odpovědí v porovnání s 9 % ve zbytku světa.

Výzvy respondentů z USA zase poukazovaly na „zesilující tlak na značky, aby si značky vybraly stranu, k níž se přikloní při řešení společenských témat,“ řekl Bradley, s 26 % odpověďmi, které spadaly do tématu „značky v širším kontextu“ nebo „orientace v proměnlivém prostředí.“

Contagious je platforma, která značkám a agenturám pomáhá být kreativní. Více informací o členství najdete zde.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout