Recenze knihy Lawrence Ingrassii o úspěších a selháních modelu direct-to-consumer. Proč byste si ji měli přečíst?
Billion Dollar Brand Club: How Dollar Shave Club, Warby Parker, and Other Disruptors Are Remaking What We Buy, autor Lawrence Ingrassia
Téma knihy
Příběhy úspěšných DTC (direct to consumer) jako jsou Casper, Warby Parker a Away. Jak získaly význam díky využití výhod zákaznických služeb a nabyly část tržního podílu nejvýznamnějších značek.
Autor a proč stojí kniha za pozornost
Zkušený novinář a spisovatel Larry Ingrassia, bývalý byznys editor v The New York Times, před psaním knihy pokračoval jako novinář a editor pro The Wall Street Journal a The Los Angeles Times.
Pomůže mi kniha při práci?
Čtení o společnostech jako Dollar Shave Club, které se staly značkami v hodnotě miliard dolarů podřadným výrobkům navzdory, vám opravdu ukáže, jak stěžejní roli mají zákaznické služby a jak se vyplatí na ně maximálně dbát. Je tam i několik dobrých poučení o vytvoření silných, daty řízených marketingových technik s minimálním rozpočtem.
Bude mě bavit?
Pokud vás nepovedené IPO Casperu nebo selhání Brandless vedlo k marnému hloubání nad budoucností DTC nebo vás zajímá, co potřebujete k proměně levných žiletek v šek na miliardu dolarů od Unileveru, je pro vás Ingrassia zásobárnou optimismu a anekdot.
Naučím se díky ní něco zajímavého ?
Má kniha zjevné nedostatky, chyby, schází jí něco?
S takovou škálou různých společností, které slaví různé úspěchy, nabízí různé produkty a služby na různých trzích a využívají různé reklamní modely a prodejní kanály je těžké vypíchnout, co mají společného, pokud vůbec něco kromě skutečnosti, že nemají prostředníka.
Příkladů je spousta a jsou různorodé. Proto je obtížné definovat, co je na DTC značkách tak skvělého. Ingrassia navíc přeskakuje od čoček k podprsenkám a od úspěchů k selháním, jak se mu zlíbí.
Musím tuto knihu přečíst?
Nejspíš to není povinná četba pro celý marketing a reklamu. Ale pokud jste zvědaví na DTC scénu nebo pracujete na prezentaci o tématu, pak je skvělým zdrojem informací o vnitřním chodu stěžejních DTC hráčů a nabízí vyvážený pohled na výhody tohoto modelu.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz