News & Views

Contagious Kreativní Akcelerátor /

Padesát krátkých sekcí o kreativitě od odborníků z Contagious poskládaných do čtyř dvouhodinových workshopů

 

Kombinace tutoriálů, interaktivních cvičení a znalostních testů.

Více než 75 nejlepších světových kampaní z pěti kontinentů. 

Hloubkové pokrytí nejdůležitějších případových studií za posledních deset let.

Analýzy od stratégů a kreativních ředitelů, kteří stojí za nejlepšími světovými díly.

Postřehy od uznávaných CMO, odborníků na efektivitu a vědců zabývajících se marketingem.

Vlastní přístup k nástrojům a rámcům společnosti Contagious.

 

Hlavní témata, o kterých budeme diskutovat /

 

1. Proč je kreativita tak důležitá 

Vědecké výzkumy a analýzy, které ukazují, proč je kreativita kriticky důležitá pro efektivní marketing. Nebezpečí a předsudky vůči kreativitě, které často stojí v cestě.

2. Jak vypadá velká kreativita 

Jak se v průběhu minulého století změnily názory na kreativitu, jak se tento proces odrazil v nejslavnějších kampaních a proč mají všechny skvělé nápady určité rysy společné.

3. Jak hodnotit kreativitu 

Proč je naprosto zásadní rozvíjet vlastní kreativní úsudek a proč byste na této dovednosti měli začít pracovat nejlépe hned teď. Máme vlastní Contagious rámec, který vám s tím pomůže.

4. Vybudujte pevné základy

Jasný princip organizace odemyká příležitosti a sjednocuje kreativní nápady. Podrobně se podíváme, jak to dělají v Pedigree, Dove a Ikea.

5. Naučte se pokládat kacířské otázky

Proč na začátku nejkreativnějších kampaní mnohdy leží nekonvenční, obtížné a často rušivé otázky. Odpověď budeme hledat u značek Burger King, Domino’s a Liquid Death.

6. Buďte součástí kultury 

Náš Culture Framework pomáhá značkám vypořádat se s jedním z nejtěžších úkolů v marketingu – stát se součástí kulturní konverzace. Ponoříme se hluboko do případových studií Bodyform, Tide a NRMA. 

7. Vyzbrojte své publikum 

Poskytnete-li publiku správné pobídky, nástroje a prostředky, bude se vaše sdělení šířit dále a po delší dobu. Ukážeme si, jak s publikem pracují XBox, KFC China, Lidl a Volvo Trucks.

8. Buďte užiteční, relevantní a zábavní

Proč si spotřebitelé vyvinuli „kognitivní imunitu“ a většině značek se tyto obranné mechanismy nedaří překonat? Dáme vám recept, jak vytvářet působivější komunikace, které zarezonují.

 

Ať už jste v agentuře, v marketingovém oddělení nebo nebo kdekoliv, kde je kreativita opravdu potřeba, během našich lekcí akcelerujete své kreativní myšlení.

 

Cena školení /

7 600 Kč bez DPH za osobu

V případě účasti celého týmu máme připravené množstevní slevy podle počtu účastníků. 

Místo a čas / 

Rádi vyjdeme vstříc individuálním potřebám vašeho týmu.

 


Rezervace /

Contagious může vaše údaje použít k zasílání informací o službách a obsahu, které by vás mohly zajímat. Pokud je nepovažujete za relevantní, můžete se z odběru kdykoliv odhlásit. Podívejte se prosím na naše zásady ochrany osobních údajů.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout