Padesát krátkých sekcí o kreativitě od odborníků z Contagious poskládaných do čtyř dvouhodinových workshopů
Kombinace tutoriálů, interaktivních cvičení a znalostních testů.
Více než 75 nejlepších světových kampaní z pěti kontinentů.
Hloubkové pokrytí nejdůležitějších případových studií za posledních deset let.
Analýzy od stratégů a kreativních ředitelů, kteří stojí za nejlepšími světovými díly.
Postřehy od uznávaných CMO, odborníků na efektivitu a vědců zabývajících se marketingem.
Vlastní přístup k nástrojům a rámcům společnosti Contagious.
1. Proč je kreativita tak důležitá
Vědecké výzkumy a analýzy, které ukazují, proč je kreativita kriticky důležitá pro efektivní marketing. Nebezpečí a předsudky vůči kreativitě, které často stojí v cestě.
2. Jak vypadá velká kreativita
Jak se v průběhu minulého století změnily názory na kreativitu, jak se tento proces odrazil v nejslavnějších kampaních a proč mají všechny skvělé nápady určité rysy společné.
3. Jak hodnotit kreativitu
Proč je naprosto zásadní rozvíjet vlastní kreativní úsudek a proč byste na této dovednosti měli začít pracovat nejlépe hned teď. Máme vlastní Contagious rámec, který vám s tím pomůže.
4. Vybudujte pevné základy
Jasný princip organizace odemyká příležitosti a sjednocuje kreativní nápady. Podrobně se podíváme, jak to dělají v Pedigree, Dove a Ikea.
5. Naučte se pokládat kacířské otázky
Proč na začátku nejkreativnějších kampaní mnohdy leží nekonvenční, obtížné a často rušivé otázky. Odpověď budeme hledat u značek Burger King, Domino’s a Liquid Death.
6. Buďte součástí kultury
Náš Culture Framework pomáhá značkám vypořádat se s jedním z nejtěžších úkolů v marketingu – stát se součástí kulturní konverzace. Ponoříme se hluboko do případových studií Bodyform, Tide a NRMA.
7. Vyzbrojte své publikum
Poskytnete-li publiku správné pobídky, nástroje a prostředky, bude se vaše sdělení šířit dále a po delší dobu. Ukážeme si, jak s publikem pracují XBox, KFC China, Lidl a Volvo Trucks.
8. Buďte užiteční, relevantní a zábavní
Proč si spotřebitelé vyvinuli „kognitivní imunitu“ a většině značek se tyto obranné mechanismy nedaří překonat? Dáme vám recept, jak vytvářet působivější komunikace, které zarezonují.
Ať už jste v agentuře, v marketingovém oddělení nebo nebo kdekoliv, kde je kreativita opravdu potřeba, během našich lekcí akcelerujete své kreativní myšlení.
7 600 Kč bez DPH za osobu
V případě účasti celého týmu máme připravené množstevní slevy podle počtu účastníků.
Rádi vyjdeme vstříc individuálním potřebám vašeho týmu.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz