Z ledu, na kterém se hrálo finále NHL, uvařil pivovar limitovanou edici piva pro oddané fanoušky
Hokejový tým Tampa Bay Lightning minulý měsíc zvítězil v klání o Stanley Cup, trofej, která se v USA a Kanadě každý rok uděluje vítězi play off Národní hokejové ligy (NHL).
Sponzor ligy Coors Light uvedl na počest této příležitosti do prodeje limitovanou edici piva vyrobeného z ledu ze stadionu, na kterém se finále hrálo.
Pivo Champions Ice bylo uvařeno a následně smícháno s ledem, který byl podle značky „vyčištěný s využitím membránové ultrafiltrace reverzní osmózou.‟
Následující týden po finálovém zápase se pivo začalo čepovat ve vybraných barech a místní si jeho dostupnost mohli ověřit na vyhrazeném webu. V Coors Light vytvořili také limitovanou edici sběratelských growlerů o objemu 32 uncí (bezmála jeden litr) dostupnou v obchodech.
Pivo Champions Ice vymysleli v agentuře DDB Chicago. Kampaň jde ve stopách Stanley Cup Batch, který uvařili v Molson Canadian Brews (kanadský pivovar Coors Light). Pivo z této limitované edice získalo své jméno na základě toho, že před stočením prošlo mísou Stanley Cupu.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz