Pivovar v Mexiku umožnil fanouškům bezkontaktně zaplatit fotbalovým dresem
Stadion Estadio Azteca vnímají Mexičané, kteří jsou posedlí fotbalem, jako jeden ze svých národních z klenotů. Největší stadion v zemi je domácí půdou pro národní fotbalový tým a v minulosti se stal svědkem legendárních gólů mezinárodních fotbalových hvězd. Bohužel zde ale musí neustále řešit problémy s kapesními zloději.
Častou praxí proto je, že si fanoušci na zápas neberou ani telefony ani hotovost a tak si nemohou během přestávky koupit pivo, což pro Coronu znamená dramatické ztráty prodejů ačkoliv vzniká obrovská příležitost ke konzumaci.
Značka piva se ale rozhodla problém řešit. Corona dala lidem možnost připevnit si na rubovou stranu dresů voděodolné NFC čipy, které umožňují bezdrátovou komunikaci mezi dvěma blízko umístěnými elektronickými zařízeními a zprostředkovávají bezkontaktní platby. Čipy se nacházely na hrudi za odznaky týmů a v den zápasu fungovaly místo digitální peněženky – prodejci jen přiblížili svůj POS terminál k dresu a přijali platbu za pivo Corona.
Placení dresy Jersey Pay od agentury VMLY&R Commerce Mexico, Mexico City proběhlo poprvé během zápasu Mexické ligy mezi Club America a Juarez v dubnu 2022 a rozšířilo se i na další zápasy sezony.
Pro instalaci čipu mohli lidé donést týmové dresy do obchodu Modelorana (který vlastní mateřská společnost Corony AB InBev), případně mohli fanoušci svůj čip získat i ve vyhrazených boxech na různých stadionech.
Dobíjení kreditů na digitální peněženky probíhalo na webových stránkách Modelorama.
Výsledky / Proběhla instalace 30 tisíc čipů a prodejní objem na stadionech vzrostl o 35 %. Návštěvnost poboček Modelorama také stoupla o 25 %.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz