Během léta plného hygienických opatření spouští značka nápojů fond na podporu podnikavých dětí
S vývojem pandemie Covid-19 se zdravotnická krize postupně rozvinula také v krizi ekonomickou. V reakci na ni spustily vlády z celého světa programy na finanční podporu podnikání.
Country Time, značka nápojů z portfolia Kraft Heinz známá svou citronovou směsí pro přípravu nápojů, odhalila, že jeden konkrétní druh podnikání ve Spojených státech strádá, ale vládní plány ho bohužel opomíjí: dětské stánky s limonádou.
Značka proto spustila The Littlest Bailout, mírně nadnesené pokračování oceňované kampaně Legal-Ade z roku 2018. Tato iniciativa vzniklá ve spolupráci s Leo Burnett, Chicago se soustředí na vytvoření podpůrného fondu pro děti, které letos neměly možnost vydělávat si kapesné provozem pouličních podniků.
Podle microsite poskytne The Littlest Bailout „podpůrné šeky, které dětem pomohou zachovat hodnotu stánků s limonádou, podpoří poctivou práci a podnikavost a přitom trochu nakopnout ekonomiku.“
„Podpůrné šeky“ dostane tisícovka dětí v podobě předplacených karet v hodnotě 100 dolarů. Rodiče dětí mladších 14ti let včetně o ně mohou zažádat návštěvou microsite, kde vyplní své osobních údaje a zodpoví otázku: „Jak by vaše dítě využilo šek k nakopnutí ekonomiky?“ a nahrají fotografii stánku s limonádou, který se jejich dítě chystalo využívat, ale nemůže kvůli hygienickým opatřením v souvislosti s koronavirem.
Náhodně vylosovaní obdrží pamětní šek a předplacenou kartu Visa.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz