News & Views

Country Time opět pomáhá stánkům s limonádou /

Během léta plného hygienických opatření spouští značka nápojů fond na podporu podnikavých dětí

S vývojem pandemie Covid-19 se zdravotnická krize postupně rozvinula také v krizi ekonomickou. V reakci na ni spustily vlády z celého světa programy na finanční podporu podnikání.

Country Time, značka nápojů z portfolia Kraft Heinz známá svou citronovou směsí pro přípravu nápojů, odhalila, že jeden konkrétní druh podnikání ve Spojených státech strádá, ale vládní plány ho bohužel opomíjí: dětské stánky s limonádou.

Značka proto spustila The Littlest Bailout, mírně nadnesené pokračování oceňované kampaně Legal-Ade z roku 2018. Tato iniciativa vzniklá ve spolupráci s Leo Burnett, Chicago se soustředí na vytvoření podpůrného fondu pro děti, které letos neměly možnost vydělávat si kapesné provozem pouličních podniků.

Podle microsite poskytne The Littlest Bailout „podpůrné šeky, které dětem pomohou zachovat hodnotu stánků s limonádou, podpoří poctivou práci a podnikavost a přitom trochu nakopnout ekonomiku.“

„Podpůrné šeky“ dostane tisícovka dětí v podobě předplacených karet v hodnotě 100 dolarů. Rodiče dětí mladších 14ti let včetně o ně mohou zažádat návštěvou microsite, kde vyplní své osobních údaje a zodpoví otázku: „Jak by vaše dítě využilo šek k nakopnutí ekonomiky?“ a nahrají fotografii stánku s limonádou, který se jejich dítě chystalo využívat, ale nemůže kvůli hygienickým opatřením v souvislosti s koronavirem. 

Náhodně vylosovaní obdrží pamětní šek a předplacenou kartu Visa.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Rozvíjení pevných základů / Kampaň Legal Aid z roku 2018 znamenala pro značku Country Time obrovský úspěch. Podle agentury zaplatila značka za mediální pokrytí kampaně 150 tisíc dolarů, ale na médiích získala ekvivalent 10 milionů dolarů a vygenerovala miliardu interakcí na sociálních sítích s 97 % pozitivních reakcí. Dokázala rovněž obrátit klesající tržní podíl a vedla k prvnímu velkému a prudkému vzrůstu za sedm let.  Letošní kampaň staví na jejích základech. Zatímco kampaň z roku 2018 se postavila na obranu dětí, jejichž stánky s limonádou byly uzavřeny na základě zastaralých zákonů o povoleních, letos se značka adaptuje a chrání děti před současným ekonomickým prostředím. Když jsme minulý rok mluvili s vedoucí strategie v Leo Burnett, s Pushpou Gopalan, řekla nám, že jedním z klíčových faktorů pro úspěch kampaně v roce 2018 byla identifikace konkrétního napětí. „Jde o zcela univerzálního nepřítele. Pokud lidé vymetají s malými roztomilými dětmi, každý se postaví na odpor. Právě charakter tohoto napětí pro nás fungoval a dokázal oslovit našeho klienta. Je to milá značka a tato myšlenka dobře zapadá mezi její hodnoty.“ Country Time nyní opět stojí tváří v tvář univerzálnímu nepříteli. Značka zachovala svou kreativní platformu a zároveň ji rozvinula pro potřeby současné situaci. Dokázala si opět najít tu správnou kampaň (a cíl), který je vlastní jí i jejímu publiku. Letní úpadek / Prodej limonády je sezónní záležitostí a vrcholí právě v létě. Jak Gopalan odhalila v našem rozhovoru z roku 2019, produkt Country Time „hraje při letním osvěžení svou specifickou roli.“ Ale léto omezené ochrannými opatřeními pro značku a její klíčové zákazníky představuje problém. Přestože tato kampaň nedokáže vyřešit otázku menšího počtu stánků s limonádou v jednotlivých čtvrtích, přesto může značku bránit proti poklesu prodejů tím, že rozproudí debatu. Kampaň spoléhá na zvyšování míry zájmu o značku (Binet a Field by řekli „slávu“) pro vygenerování pozitivního zvýšení prodejů. Gopalan uvedla, že briefem pro Lemon-Aid bylo „přijít s nápadem, který by značce zařídil špetku okamžité slávy tak, aby během sezóny vynikla nad konkurencí … a došlo ke zvýšení prodejů v obchodech.“ Zatímco brief působí obecně, je jasné co od kampaně očekává. Podobný způsob myšlení vidíme i u The Little Bailout. Adaptabilita briefu na měnící se okolnosti umožňuje kreativní řešení a dělá z něj evergreen, který by značce mohl pomoci v boji s budoucími nepředvídatelnými letními událostmi. 

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout